Ganska onödigt med efedrin om man kan sköta sin kost o ligga på 1000 kcal underskott per dag utan de då va?
Alla typer av steroider och droger är väl "onödiga" ur det perspektivet. Självklart kan du sköta din kost och ligga på ett 1000kcal's underskott per dag och gå ned ~1kg i veckan...
Alla typer av steroider och droger är väl "onödiga" ur det perspektivet. Självklart kan du sköta din kost och ligga på ett 1000kcal's underskott per dag och gå ned ~1kg i veckan...
Yepp, hehe. Trodde tyvärr sjävla fettet i kroppen bara "brändes bort" med efedrin förut.
Tjena, jag bor fortfarande hemma och vill inte få mitt paket med effe i brevlådan hemma. Finns det någon sida som man kan beställa från som levererar till en uthämntningscentral, typ coop/filmbutiken?
Tjena, jag bor fortfarande hemma och vill inte få mitt paket med effe i brevlådan hemma. Finns det någon sida som man kan beställa från som levererar till en uthämntningscentral, typ coop/filmbutiken?
har beställt lite prylar från Grossisten några ggr.
Alltid varit kanon, nu när jag var i kontakt med dom så ville dom att jag
ska sätta in pengar på Bank Giro och maila adressen.
Vet att dom haft lite trubbel på sistone.
Är allt grönt där? Nån som beställt på sistone?
har beställt lite prylar från Grossisten några ggr.
Alltid varit kanon, nu när jag var i kontakt med dom så ville dom att jag
ska sätta in pengar på Bank Giro och maila adressen.
Vet att dom haft lite trubbel på sistone.
Är allt grönt där? Nån som beställt på sistone?
Sedan undrar även jag om nån testat deras T6?
Undrar jag med , har fått hälften av mina varor och med en lapp där det stod att ursäkta för dröjningen, har mailat och dom auto respondade med att dom har fullt upp och att alla ska få sina paket..