2010-04-30, 11:16
Medlem
Jag betalade i onsdags och har inte fått svar på mail eller hört ett knyst från dom. Men det är iaf inte en vecka ännu. Jag hade väntat med att beställa innan de som väntar fått besked vad som händer.
Citera
2010-04-30, 11:26
Medlem
chefsmajsters avatar
Jag betalade i måndags, hoppas på att få grejerna idag
Citera
2010-04-30, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tamlin
Jag betalade i onsdags och har inte fått svar på mail eller hört ett knyst från dom. Men det är iaf inte en vecka ännu. Jag hade väntat med att beställa innan de som väntar fått besked vad som händer.

betalade i onsdags (förra veckan )damp ner i måndags , unexo tabbar, funkade bra när man gick ut och gick direkt var sugen åp en till runda efter 1 timme och 20 min!

koffein tabletter recip på apoteket, är dom utan recept i affärerna? på nätet behövs recept nämligen
Senast redigerad av fiSKSLEM 2010-04-30 kl. 13:09.
Citera
2010-04-30, 13:15
Medlem
kricstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiSKSLEM
betalade i onsdags (förra veckan )damp ner i måndags , unexo tabbar, funkade bra när man gick ut och gick direkt var sugen åp en till runda efter 1 timme och 20 min!

koffein tabletter recip på apoteket, är dom utan recept i affärerna? på nätet behövs recept nämligen

Du köper de receptfritt i butik

MVH
Citera
2010-04-30, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kricston
Du köper de receptfritt i butik

MVH

får tacka för hjälpen drar mej mot apoteket nu då! är skillnaden stor? har ju kört efedrin imorses utan koffein och är lite slapp när jag sitter still emn vid motion gick det som bara den
Citera
2010-04-30, 13:34
Medlem
kricstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiSKSLEM
får tacka för hjälpen drar mej mot apoteket nu då! är skillnaden stor? har ju kört efedrin imorses utan koffein och är lite slapp när jag sitter still emn vid motion gick det som bara den

Skillnaden är betydande, enligt min mening. Grönt te funkar inte lika bra om vi säger så, finns en anledning till att det heter E/C/A / E/C stack Inta både koffe och effe samtidigt och drick några deciliter vatten, vänta 10 minuter sen går du ut och motionerar, du kommer känna skillnaden! Lycka till med kuren.

MVH
Citera
2010-04-30, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kricston
Skillnaden är betydande, enligt min mening. Grönt te funkar inte lika bra om vi säger så, finns en anledning till att det heter E/C/A / E/C stack Inta både koffe och effe samtidigt och drick några deciliter vatten, vänta 10 minuter sen går du ut och motionerar, du kommer känna skillnaden! Lycka till med kuren.

MVH

gången på en timme tog jag i morses med bara efedrin., köpte koffein innan gympasset nu, körde 10 min gång , 10 crosstrainer och sen körde jag på styrkeövningar, kände ingenting gällande trötthet slutkördhet, bara körde på som vanligt fast inte lika utmattad, svettades mängder osv, helnöjd med detta! självklart så körde jag samma vikter som vid vanlig träning utan effe för att inte överdriva allt
Citera
2010-04-30, 17:40
Medlem
heeej, vad säger ni om therma extreme??är dom bra? för fettförbränning??? :/ behöver råd.. och ämnnet synephrine, är det bra?fungerar det? snälla svara någon som vet...
Citera
2010-04-30, 19:10
Medlem
aman
Har också undrat om therma extreme är bra. Det står att det finns ephedra och koffein i tabletterna men frågan är hur mycket, deras stackers har ca 13.5 mg ephedra enligt källa, vääääldigt lite
Citera
2010-05-01, 02:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barbapappa76
Ni som väntar på lev. från bbut. Rapportera gärna om det händer ngt, så att man vet i fall man ska våga beställa.
Hoppas att det löser sig för er. Har själv blivit blåst ett par ggr så jag vet hur trist det är...

Jag betalade i Måndags och har inte fått svar på mail eller varor ännu, så vänta med att beställa så återkommer jag så fort jag får besked eller varor... Så slipper fler bli blåsta OM det nu skulle vara så
Citera
2010-05-01, 04:10
Medlem
Samma gäller här också. Beställde förra fredag och inget har kommit än. De klagade på posten och skulle skicka igen. Så det är bara att vänta och se om något dumpar ner början av nästa vecka.
Kommer att skriva på forumet så alla vet. Vänta med beställningar tills fler har "grönat" dem
Citera
2010-05-01, 05:18
Medlem
Squalos avatar
Alltså, om det är flera som inte fått något, och det är ju det verkar det som, så borde folk inte beställa tills saken är utredd.

Att posten slarvar bort vissa försändelser vet ju alla, men nu rör dig sig om flera försändelser av ett ytterst begränsat antal från en säljare. Och det är mot all statistisk sannolikhet. Verkar inte heller vara försändelser som skickats samma dag så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in