2008-11-20, 11:48
Medlem
Schillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnieCutler
Hum, ökar du dosen eller har du något annat förslag!? Bara köra periodvis?

Man brukar köra periodvis i deffsyfte och/eller variera med clen (jag rekommenderar inte clen), ökar man dosen så ökar man riskerna.

Tar man det för att få en kick till träningen så brukar man inte bli tolerant lika snabbt eftersom det bara tas vid träningstillfällen.
Citera
2008-11-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schillinger
Man brukar köra periodvis i deffsyfte och/eller variera med clen (jag rekommenderar inte clen), ökar man dosen så ökar man riskerna.

Tar man det för att få en kick till träningen så brukar man inte bli tolerant lika snabbt eftersom det bara tas vid träningstillfällen.

Okej, tack för svaren!
Citera
2008-11-21, 16:28
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Körde en städdag på grossistens Stackers T2. Fan vad mycket man fick gjort. Fullt ös!
Citera
2008-11-21, 18:45
Medlem
Citat:

jag har fortfarande inte blivit tolerant även efter ca 10måns användning nästan dagligen som prestationshöjare...känns som man känner av effekten på lägre doser än när man började.räcker med 30mg nuförtiden så känner man sig starkare och mer koncentrerad. kanske är från person till person men bra är det att man inte behöver höja dosen.
Citera
2008-11-21, 19:28
Medlem
alezzzias avatar
Efedrin eller Stacker t2?

Hoppas på att få lite råd från alla experterna här
Tänkte beställa från grossisten men är väldigt osäker på vilket alternativ som passar mig bäst.. Jag är 24 år, tjej, och vill ner i vikt. Beställde Stacker X2 från stackerx.net men tvivlar på att jag fick vad jag beställde eftersom jag inte kände NÅGONTING, kanske är dessa ingenting att ha, vad vet jag.. Fick då rådet från stackerx.net att prova Xtreme Diet och kombinera med Stacker X2 men vem har råd med det??

Så kan ni snälla ge era synpunkter på vad som fungerar bäst för viktminskning?? Efedrin + koffein eller är det bättre att köra på Stacker T2/Supercaps?

TACK
Citera
2008-11-21, 19:54
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alezzzia
Hoppas på att få lite råd från alla experterna här
Tänkte beställa från grossisten men är väldigt osäker på vilket alternativ som passar mig bäst.. Jag är 24 år, tjej, och vill ner i vikt. Beställde Stacker X2 från stackerx.net men tvivlar på att jag fick vad jag beställde eftersom jag inte kände NÅGONTING, kanske är dessa ingenting att ha, vad vet jag.. Fick då rådet från stackerx.net att prova Xtreme Diet och kombinera med Stacker X2 men vem har råd med det??

Så kan ni snälla ge era synpunkter på vad som fungerar bäst för viktminskning?? Efedrin + koffein eller är det bättre att köra på Stacker T2/Supercaps?

TACK

Jag rekommenderar ingen att handla på stackerx.net. Helt hutlösa priser. Jag trodde åtminstone hade de hade nån effekt men din erfarenhet verkar tala emot detta.

Pröva en Stacker T2, så får du känna skillnaden.
Citera
2008-11-21, 20:14
Medlem
alezzzias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Jag rekommenderar ingen att handla på stackerx.net. Helt hutlösa priser. Jag trodde åtminstone hade de hade nån effekt men din erfarenhet verkar tala emot detta.

Pröva en Stacker T2, så får du känna skillnaden.

Ja, dyrt var det

Tack för svaret, lutar åt T2:an men får se..
Citera
2008-11-21, 21:54
Medlem
Har kört på effe i någon månad nu. Först körde jag i 2 veckor sedan uppehåll i 1 vecka, de 3-4 första dagarna i uppehållet hade jag sprängande huvudvärk varje dag. Sen har jag kört effe 1 vecka igen och igår och idag var jag utan och har haft sprängande huvudvärk den här gången ocskå då jag slutar ta effe. Vad kan det vara för problem? Dricker mycket vatten hela tiden för övrigt.
Citera
2008-11-21, 22:14
Medlem
Schillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monta
Har kört på effe i någon månad nu. Först körde jag i 2 veckor sedan uppehåll i 1 vecka, de 3-4 första dagarna i uppehållet hade jag sprängande huvudvärk varje dag. Sen har jag kört effe 1 vecka igen och igår och idag var jag utan och har haft sprängande huvudvärk den här gången ocskå då jag slutar ta effe. Vad kan det vara för problem? Dricker mycket vatten hela tiden för övrigt.

Abstinenssymtom.
Citera
2008-11-21, 22:16
Medlem
Citat:
Abstinenssymtom.
Okej, så det kan inte vara något farligt? Att man tex får lågt blodtryck eller något i början när man slutat tagit effe?
Citera
2008-11-21, 22:23
Medlem
Schillingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monta
Okej, så det kan inte vara något farligt? Att man tex får lågt blodtryck eller något i början när man slutat tagit effe?

Jag gjorde en kvalificerad gissning, jag är ingen läkare och kan inte ställa diagnos över internet, men är det abstinens så gå det över.
Citera
2008-11-24, 16:06
Medlem
Tjenare undrar lite om grossistens produkter har innan testat efedrin (unexo) i motions syfte och tyckte de var helt ok men såg nu stacker t2 och supercaps och undrar om de är "bättre"?, körde innan på 60 mg unexo + koffein 1 gång om dagen innan motionscykel/promenader och styrketräning.

Innehåller t2/supercaps någon mix av koffein mm?

/Peaky
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in