2007-02-15, 14:39
Bannlyst
Rätt fegt av AH och expressen att iinte skriva ut att hon dog av en överdos av kokain som avsikligt skulle döda henne
Citera
2007-02-15, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devil556
Rätt fegt av AH och expressen att iinte skriva ut att hon dog av en överdos av kokain som avsikligt skulle döda henne

ÄR det någon tidning som gjort de?
Citera
2007-02-15, 14:45
Medlem
esses avatar
Ja, eller också inte.

Lite respekt är väl inte dumt. Familj, släkt och vänner kanske har motsatt sig den typen av information innan dom själva hunnit bearbeta händelsen.
Informationen kommer så småningom.
Citera
2007-02-15, 14:46
Medlem
Ignatius Is avatar
Jag kan bekräfta ryktet. Det verkar som om att hon faktiskt är död.
Citera
2007-02-15, 14:46
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:

Var och varannan skådis i Sverige verkar ju vara colatorskar så det skulle inte förvåna mig om kokain fanns med i bilden...
Citera
2007-02-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Det känns som att vi har hittat ett hett dödsorsaksspår! Aneurysm efter Waranbehandling för hjärtproblem efter heroinmissbruk.

om det nu skulle vara aneurysm hon dog av..så behöver d inte betyda att man är missbrukare för d...många har d där sen födseln..medfödd fel på någe blodkärl i hjärnan..
talar av egen erfarenhet så..men bara man upptäcker d.. så går det o fixas till..innan d händer.. med hjälp av embolisering
Citera
2007-02-15, 14:54
Medlem
Bluebeast72s avatar
Well,tyder man dessa orden hon sagt så kan man nästan känna känslan av att ett självmord var på g: Jag hade ett behov av att få komma i väg, jag ville bara bort. Jag har alltid längtat bort till andra sidan jordklotet för jag har tänkt att det blir bättre om man flyttar dit. Men så är det ju inte. DU följer ju med liksom.
- Jag var trött på allt surrande och all information som gör att man till slut hamnar i någon slags psykisk kollaps. Jag ville inte vara med längre. Jag ville bara vara här och nu. Inte i dag eller
i morgon eller om ett år. Så kände jag.
Verkade som om längtan efter slutet funnits ett tag i hennes värld. Detta luktar frivillig överdos enligt min deckarnerv
Citera
2007-02-15, 14:56
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagarman
om det nu skulle vara aneurysm hon dog av..så behöver d inte betyda att man är missbrukare för d...många har d där sen födseln..medfödd fel på någe blodkärl i hjärnan..
talar av egen erfarenhet så..men bara man upptäcker d.. så går det o fixas till..innan d händer.. med hjälp av embolisering
Hur upptäcker man det?

Och vad är embolering?

Citera
2007-02-15, 14:56
Bannlyst
Alla visste ju om att hon var heroin missbrukare innan hon dog,,
så det e ju bara till att anta att hon dog av drogerna
Citera
2007-02-15, 14:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Alla visste ju om att hon var heroin missbrukare innan hon dog,,
så det e ju bara till att anta att hon dog av drogerna
Ngt vi antagit,inte visste.....Berätta gärna mer om du har matnyttig info!
Jag antog detta tidigare i tråden då hon visat tendenser på bilderna att bara bli slitnare för varje månad..
Citera
2007-02-15, 15:01
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ngt vi antagit,inte visste.....Berätta gärna mer om du har matnyttig info!
Jag antog detta tidigare i tråden då hon visat tendenser på bilderna att bara bli slitnare för varje månad..

Kan du inte berätta lite om din deckarnerv igen?
Citera
2007-02-15, 15:05
Medlem
Valnirs avatar
Det är fan så att först när nån dör så kommer folk ihåg personen ifråga. Så löjligt på AB's hemsida att "fansen hyllar henne", "jag har tyckt om henne i flera år" bla bla jada jada...

Sen hyllas hon som fan på FB(?), har det överhuvudtaget funnits en tråd om en henne tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in