Citat:
Ursprungligen postat av
NyttAnonymtKonto
Så du menar att för att homosexualitet normaliserar (eller accepteras) så kommer fler bli bögar?
Så bara för att man är konservativ får man inte besöka vissa krogar?
Med normalisering menar jag (och staten) den HBTQ-indoktrinering som ska sätta rot i våra barn i tidig ålder där man lär sig bl.a. att ras och kön är totalt orelevant och att det är fullt naturligt att två män kan bilda familj.
Efterkrigstiden har varit en enorm omskolning på oss vita européer, och det är nu frankfurtskolan och andra destruktiva och perversa tankegångar börjar slå rot.
HBTQ-utbildning är obligatorisk i grundskolan och det är olagligt att som förälder vilja skola sitt barn i hemmamiljö, ingen ska komma undan.
Det som kallas "avikande av seuellla normer" idag är INTE en naturlig utveckling, det är framodlat.
Så ja det anser jag, är det något du sätter emot?
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Tror du har missuppfattat SD, visst det är ett socialkonservativt parti kring många värderingar men det betyder inte att HBTQ inte är välkommet. Det handlar mer om att man inte ska flasha sin sexualitet och det gäller ju för alla grupper. Om SD bara står för det du vill ha det till kommer partiet aldrig kunna bli så himla stort. Snarare så ställer väl SD upp för HBTQ gruppen och dess rätt att uttrycka sig. Det är bara vissa företrädare inom HBTQ som politiskt är emot SD.
Vet du vad HBTQ står för?
Hur kan uppmaning till att öppna upp sig som transgender vara förenligt med konservatism?
Är det så enligt dig man bygger en stark familj?
Och jag snackar inte om att jag vill lägga mig i vad vuxna människor har för sig i sängkammaren, det får den nuvarande regeringen hålla på med i fred.
Min citering ovanför denna är relevant till detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Clayton80
Jag skrev att det vore bra om Jimmie Åkessons besök på gayklubb får folk att tänka på dessa frågor. Vill du ha någon form av tankeförbud?
Varför vore det farligt om en partiledare som säger sig vara konservativ besöker gayklubb?
Lite roligt ändå att ett helt ungdomsförbund raderas ut av JÅ och c: o för att dom har för nationella och konservativa tankar och kontakter, där vårt folk och plats på jorden är det som prioriteras.
Men att vistas i gaymiljön är tydligen helt acceptabelt.
Det visar tydligt vad SD har blivit.
Med konservatism menas inte att man ska bevara dom nuvarande kommunistiska social-liberala tankegångar och värderingar som är direkt farliga.