2016-12-03, 12:25
Medlem
cacas avatar
Har länge kunnat tolka att det är något konstigt med JÅ, först han svartmuskiga utseende, läspande tal, spelmissbruket mm, trodde först han bar på någon mental utvecklingsdefekt men nu om han börjat visa intresse för gay världen kanske den sista pusselbiten faller på plats.
JÅ kanske helt enkelt vill sluta sina läppar runt en ådrig påle eller få invändig prostata massage.

Jag skulle inte bli speciellt förvånad om så var fallet!
Citera
2016-12-03, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttAnonymtKonto
Så du menar att för att homosexualitet normaliserar (eller accepteras) så kommer fler bli bögar?

Så bara för att man är konservativ får man inte besöka vissa krogar?
Med normalisering menar jag (och staten) den HBTQ-indoktrinering som ska sätta rot i våra barn i tidig ålder där man lär sig bl.a. att ras och kön är totalt orelevant och att det är fullt naturligt att två män kan bilda familj.
Efterkrigstiden har varit en enorm omskolning på oss vita européer, och det är nu frankfurtskolan och andra destruktiva och perversa tankegångar börjar slå rot.
HBTQ-utbildning är obligatorisk i grundskolan och det är olagligt att som förälder vilja skola sitt barn i hemmamiljö, ingen ska komma undan.

Det som kallas "avikande av seuellla normer" idag är INTE en naturlig utveckling, det är framodlat.

Så ja det anser jag, är det något du sätter emot?

Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Tror du har missuppfattat SD, visst det är ett socialkonservativt parti kring många värderingar men det betyder inte att HBTQ inte är välkommet. Det handlar mer om att man inte ska flasha sin sexualitet och det gäller ju för alla grupper. Om SD bara står för det du vill ha det till kommer partiet aldrig kunna bli så himla stort. Snarare så ställer väl SD upp för HBTQ gruppen och dess rätt att uttrycka sig. Det är bara vissa företrädare inom HBTQ som politiskt är emot SD.
Vet du vad HBTQ står för?
Hur kan uppmaning till att öppna upp sig som transgender vara förenligt med konservatism?

Är det så enligt dig man bygger en stark familj?
Och jag snackar inte om att jag vill lägga mig i vad vuxna människor har för sig i sängkammaren, det får den nuvarande regeringen hålla på med i fred.

Min citering ovanför denna är relevant till detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Jag skrev att det vore bra om Jimmie Åkessons besök på gayklubb får folk att tänka på dessa frågor. Vill du ha någon form av tankeförbud?

Varför vore det farligt om en partiledare som säger sig vara konservativ besöker gayklubb?
Lite roligt ändå att ett helt ungdomsförbund raderas ut av JÅ och c: o för att dom har för nationella och konservativa tankar och kontakter, där vårt folk och plats på jorden är det som prioriteras.
Men att vistas i gaymiljön är tydligen helt acceptabelt.
Det visar tydligt vad SD har blivit.

Med konservatism menas inte att man ska bevara dom nuvarande kommunistiska social-liberala tankegångar och värderingar som är direkt farliga.
Citera
2016-12-03, 12:36
Medlem
SituationReports avatar
SD är för alla människor, inte enbart vänsterfantasi-högern. SD är en rättighet, inte bara en motreaktion på fantasi-samhället.
Citera
2016-12-03, 12:38
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caca
Har länge kunnat tolka att det är något konstigt med JÅ, först han svartmuskiga utseende, läspande tal, spelmissbruket mm, trodde först han bar på någon mental utvecklingsdefekt men nu om han börjat visa intresse för gay världen kanske den sista pusselbiten faller på plats.
JÅ kanske helt enkelt vill sluta sina läppar runt en ådrig påle eller få invändig prostata massage.

Jag skulle inte bli speciellt förvånad om så var fallet!

Som man känner sig själv känner man andra brukar det heta.Och du gör fel när du blandar in dina egna fantasier i den här historien.
Senast redigerad av Ollonet 2016-12-03 kl. 12:41.
Citera
2016-12-03, 12:44
Medlem
Julgodiss avatar
Skulle det vara nån nyhet att han var bisexuell?
Citera
2016-12-03, 13:03
Medlem
meganegerdases avatar
Nu är det väl förhållandevis vanligt att de utan homosexuell dragning är på gaybar, i synnerhet om de har partner. JÅ var troligtvis där med en eller flera homosexuella kompisar.

Mig veterligen är de flesta "normala" homosar (de som inte bloggar, instagrammar, facebookar och skriver debattartiklar om det stup i ett) inte alls emot SD. Troligtvis var det en "god" kompis som gick på honom, eller en homo av ovanstående art.
Citera
2016-12-03, 13:05
Medlem
Så,

vi ska inte hata homosexuella, men se ner på människor som besöker gayklubbar och tycka det är uppseendeväckande?

Vänsterlogik.
Citera
2016-12-03, 13:07
Medlem
Wahnsinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgodis
Skulle det vara nån nyhet att han var bisexuell?
Ja, det skulle det. Har du källor får du gärna visa dem.
Citera
2016-12-03, 13:11
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Totalt ointressant om Åkesson gillar hens, mens eller trens.
Bara faktumet att SD tenderar att röra sig ute på stan, kan beror på att de vill uppfattas som "folkliga".
Förvirring och "folklighet" är stort inom politik.
Jag håller med om att Åkessons sexuella läggning är ointressant. Varför ska media rota i den? Varför ska inte han samtidigt få kalla sig konservativ och gå på gayklubb?
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Jag fattar inte varför Jimpan skall ränna på böcklings-discon? Låt dom andra idioterna i sjuklövern hålla i den biten. Det är ju lite av grejen att SD inte skall hålla på och fjäska för hela den här sjuka hbtq-bög rörelsen. Menar inte att han behöver skicka dom till gaskamrarna, men om SD fortsätter så här så är dom ju snart ett parti som alla andra, dvs lägga ner massa tid på att motionera om hen och transtoaletter och dyligt.
Menar du att det måste finnas någon koppling mellan Åkessons retorik och att han hänger på gayklubb lite då och då? Varför kan inte politiken få vara en sak och hans privatliv en annan?
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Men det intressanta är ändå att läsa en del kommentarer, kanske kommer SD att tappa en liten del av den mest intoleranta (och pinsamma) svansen som inte vill se partiführern på gayklubb no matter what? Något SDs ledning säkert tycker är bra.
Varför skulle SD ens vilja ha röster från dem som inte skulle acceptera en partiledare som gillar att gå på gayklubb?
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Varför ska idioten gå på gayklubb för?
Det är ju homosexualitet som är ett av alla idiotiska saker eliten driver för att slå in kilar och dela upp det homogena samhället.
Det är ett gäng psykfall som är elitens främsta vapen tillsammans med vänstern.
Varför spelar det roll för dig om Jimmie Åkesson går på gayklubb? Hur påverkar det någonting?
Citera
2016-12-03, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Vad gör de andra partiledarna som inte Jimmie gör? De går på pridefestival en gång om året för att plocka billiga politiska poäng. Vad gör då Jimmie som de andra inte gör? Han träffar dessa människor i verkliga livet utan att varken dömma eller plocka godhetspoäng! Så min fråga är vem som är mest äkta? För mig är det självklart att Jimmie är folkets representant!

Flesta homosexuella går inte på Pride utan tycker det är ett jippo för pajasar. Folk kring Pride är inte representativa för homosexuella i allmänhet. De fyllde en funktion för 20 år sen då de gick i täten för homosexuella. Idag är det mer ett resande cirkussällskap.
Citera
2016-12-03, 13:25
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
En folkvald politiker går på nattklubb som säger sig vara öppen och tolerant möta av hat och våld= win för SD.
Har du helt missat att SD:s egen presstalesperson dementerat att det förekommit något hat eller våld under Jimmie Åkessons besök på gayklubben?
Citat:
Haha du tror alltså att han gick dit för att "utforska sin sexualitet?" Du tror inte att han vet vad han gillar vid det här laget? Detta jag menar, helt skeva slutsatser!
Citat:
Att utforska och testa i ung ålder har nog de flesta gjort. Betyder inte att man är bi eller homo för det. Men jag förstår vad du menar och ja det är många fler än vad man kan tro som är gay/bi/trans. Helt klart!
Jag blandar mig inte i vilken läggning Jimmie Åkesson har och det tycker jag inte heller att media ska göra.
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Lite roligt ändå att ett helt ungdomsförbund raderas ut av JÅ och c: o för att dom har för nationella och konservativa tankar och kontakter, där vårt folk och plats på jorden är det som prioriteras.
Men att vistas i gaymiljön är tydligen helt acceptabelt.
Det visar tydligt vad SD har blivit.

Med konservatism menas inte att man ska bevara dom nuvarande kommunistiska social-liberala tankegångar och värderingar som är direkt farliga.
Jag noterar att du fullständigt misslyckades med att besvara mina frågor.
Citera
2016-12-03, 13:33
Medlem
RonnyKålmans avatar
Det finns bara en förklaring till varför han besökte gay klubben 3 på natten en vardag.

Han har tröttnat på sin pojkväns (Ekeroth) härjande ute på klubbarna så han ville hämnas, ge tillbaks. "Kan du så kan jag" och "nu ska du få smaka på egen medicin".

Det är också anledningen till att han inte vill sparka Ekeroth. Det är hans pojkvän, att ni inte fattat det än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in