2016-12-03, 02:17
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jappisten
Är Solidaritet en vänsterklubb?

Nej, det är det inte, det obehagliga namnet till trots.
Citera
2016-12-03, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Tror du att fler blir bögar därför att det nu visat sig att Jimmie Åkesson hänger på gayklubb?
Du skrev positivt om ett scenario där JÅ är homosexuell.

Ju mer det normaliseras och hypas ju mer kommer det matas in i svenskarnas huvuden.

Det minsta man borde kunna begära av en uttalad konservativ tänkande människa är att han eller hon INTE befinner sig på gayklubb.
Citera
2016-12-03, 02:24
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille

Ju mer det normaliseras och hypas ju mer kommer det matas in i svenskarnas huvuden.

Det minsta man borde kunna begära av en uttalad konservativ tänkande människa är att han eller hon INTE befinner sig på gayklubb.
Jag skrev att det vore bra om Jimmie Åkessons besök på gayklubb får folk att tänka på dessa frågor. Vill du ha någon form av tankeförbud?

Varför vore det farligt om en partiledare som säger sig vara konservativ besöker gayklubb?
Citera
2016-12-03, 02:25
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille

Så du menar att för att homosexualitet normaliserar (eller accepteras) så kommer fler bli bögar?

Så bara för att man är konservativ får man inte besöka vissa krogar?
Citera
2016-12-03, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Haha, vilken fullständigt absurd tid att vara vid liv..

Jag har själv varit på gaybar och det var inget speciellt. Men på fullaste allvar: varför är det bara Sverigedemokrater som är ute på galej och rullar hatt? Har samtliga övriga riksdagspartier fått ett internt PM om att detta är haram? Eller vad är det frågan om?

Skål Jimmie, hoppas du hade skoj

https://www.youtube.com/watch?v=xx0SqB2Cijc

Men det är inte bara sverigedemokrater som är ute och ränner. Det kanske bara är dem du får läsa om i tidningen dock?

Den här är visserligen tio år gammal, men det var i alla fall henne jag kom att tänka på direkt.

http://www.expressen.se/nyheter/har-grips-ssu-basen-anna-sjodin/
Citera
2016-12-03, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
Kan någon förklara detta för mig som inte förstår? Varför blev han attackerad av bögar, och varför gick bögar hem i protest för att mannen som vill skydda dem mot böghatande muslimer var på plats? Jag skulle t.ex. aldrig bete mig som ett svin mot någon på en fest som inte vill att jag blir misshandlad/lynchad för min livsstil. Förstår helt enkelt inte varför bögar skulle göra något så här omotiverat hatiskt?

Kan han ha tafsat?
Citera
2016-12-03, 02:35
Medlem
Klart Jimmie ska ha samma rättigheter som alla andra bögar i det här landet, vidrigt av besökarna på krogen att tvinga ut honom!
Citera
2016-12-03, 02:40
Medlem
carminaburanas avatar
"alla är välkomna här" utom Sd tydligen.
Citera
2016-12-03, 03:13
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manssmekaren
Fan vad patetiska folk här inne är.
1. Jag och många med mig har varit på gaybarer utan att vara gay.
2. Vad har ni ens emot homosexuella? Rädd för att kontakt med dem ska väcka sidor hos er själva ni försökt förtränga? Jag säger: mer tjejer åt mig!
2. Homosexuella torde vara en väldigt viktig målgrupp för SD eftersom att de har allt att vinna på att stenålderskulturen islam inte får större inflytande än vad det redan har i Sverige.

Precis, är man en rutinerad gayklubbsbesökare, så kan det kanske vara värt att fundera över vad gayklubbarnas framtid lär vara i ett land med en majoritet sunnimuslimer.

Nu lär i och för sig många homos ha tänkt på det. Jag minns vagt en omröstning av medlemmarna på någon bögsajt på den tiden när SD hade långtifrån samma opinionssiffror som idag. SD fick en bra större andel av rösterna i den omröstningen än de fick i vanliga opinionsmätningar eller i valen dittills... Jag vill även minnas att det på samma sajt var absolut verboten att andas det allra minsta något negativt om varken islam eller islamister, samt jag skulle inte vara förvånad om den även var utpräglat anti-SD.

Det är ju onekligen så att alla offentliga homogrejer i Sverige ska vara stenhårt PK och postmarxistiska, som t.ex. Pride Stockholm. Men samtidigt torde för varje mentalt frisk människa inse dissonansen i islamistkramande homos. Det är bara att se direkt utanför Sveriges gränser. Ta t.ex. två namn som Pim Fortuyn och Jörg Haider.
Citera
2016-12-03, 03:21
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Dessutom, vem vet vad Åkesson vet om detta egentligen, visste han ens att det var en gayklubb? "Vänta innan jag ska in här måste jag veta vad det är för typ av klubb, det är väl ingen bögklubb?"
Tror de flesta har varit på klubbar de inte vet vad det är, speciellt om man e från en annan stad.
Citera
2016-12-03, 03:28
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Dessutom, vem vet vad Åkesson vet om detta egentligen, visste han ens att det var en gayklubb? "Vänta innan jag ska in här måste jag veta vad det är för typ av klubb, det är väl ingen bögklubb?"
Tror de flesta har varit på klubbar de inte vet vad det är, speciellt om man e från en annan stad.
I artikeln framgår följande:
Citat:
Enligt uppgifter till Aftonbladet anlände Åkesson till Secret Garden vid 01. Efter ungefär en timme ska han ha blivit ledd ut ur lokalen av sina Säpo-vakter. SD-ledaren återvände dock senare, och stannade tills att klubben stängde vid klockan 03.
Spenderar man en timme på en gayklubb bör man väl rimligen förstå att det är just en sådan klubb. Sedan lämnade han alltså gayklubben och kom tillbaka lite senare.
Citera
2016-12-03, 03:31
Medlem
Clayton80s avatar
Jag noterar att Aftonbladet uppdaterat artikeln sedan den först publicerades. Man har nu kommit i kontakt med Henrik Vinge, SD:s presschef:
Citat:
Aftonbladet har sedan sjutiden på fredagsmorgonen sökt Jimmie Åkesson och representanter för Sverigedemokraternas pressavdelning angående torsdagsnattens händelse. De har dock inte återkommit. Aftonbladet har också sökt företrädare för Secret Garden.

Efter 23 gav dock SD:s presschef Henrik Vinge kommentarer till nyhetsbyrån TT. Han bekräftar att Åkesson var på klubben men säger att det inte fanns någon aggressivitet mot partiledaren:

Det är helt främmande för oss att det skulle ha varit på det sättet. Det är inget vi känner igen.

Vinge säger sig inte heller kännas vid att Åkesson fördes ur lokalen av Säpo och säger till TT att han tror att två händelser blandats ihop.

Det är helt främmande för oss. Det har inte hänt så vitt vi vet. Om det har hänt så rör det inte oss.

Ingen person kom till skada i samband med incidenten. Några polisanmälningar ska heller inte ha upprättats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in