Citat:
Ursprungligen postat av
manssmekaren
Fan vad patetiska folk här inne är.
1. Jag och många med mig har varit på gaybarer utan att vara gay.
2. Vad har ni ens emot homosexuella? Rädd för att kontakt med dem ska väcka sidor hos er själva ni försökt förtränga? Jag säger: mer tjejer åt mig!
2. Homosexuella torde vara en väldigt viktig målgrupp för SD eftersom att de har allt att vinna på att stenålderskulturen islam inte får större inflytande än vad det redan har i Sverige.
Precis, är man en rutinerad gayklubbsbesökare, så kan det kanske vara värt att fundera över vad gayklubbarnas framtid lär vara i ett land med en majoritet sunnimuslimer.
Nu lär i och för sig många homos ha tänkt på det. Jag minns vagt en omröstning av medlemmarna på någon bögsajt på den tiden när SD hade långtifrån samma opinionssiffror som idag. SD fick en bra större andel av rösterna i den omröstningen än de fick i vanliga opinionsmätningar eller i valen dittills... Jag vill även minnas att det på samma sajt var absolut verboten att andas det allra minsta något negativt om varken islam eller islamister, samt jag skulle inte vara förvånad om den även var utpräglat anti-SD.
Det är ju onekligen så att alla offentliga homogrejer i Sverige ska vara stenhårt PK och postmarxistiska, som t.ex. Pride Stockholm. Men samtidigt torde för varje mentalt frisk människa inse dissonansen i islamistkramande homos. Det är bara att se direkt utanför Sveriges gränser. Ta t.ex. två namn som Pim Fortuyn och Jörg Haider.