Snälla rara människor, har ni någon aning om hur många heteros som går på gayklubb? Jävligt många! Varför? Eftersom att det som regel är lugnare och trevligare än vanliga klubbar. I Köpenhamn exempelvis har många gayklubbar förbjudit heteropar eftersom att de började bli lika många som det homosexuella klientalet. Varför det? Jo för att det är mindre bråk och bättre stämning än vanliga köttmarknader. Så tänk lite innan ni drar förhastade slutsatser! Om Jimmie var smygbög skulle han knappast besöka ett sådant ställe, tror jag alla förstår. Hoppas jag att alla förstår iallafall.
Det positiva är väl att nu blir det svårare att stämpla SD som ett homofobiskt parti, blir ganska motsägelsefullt då partiledaren själv går på gayklubbar och är omgiven av bögar, transor och flator. Detta är BRA, Jimmie är folkets vän! Vad gör de andra partiledarna som inte Jimmie gör? De går på pridefestival en gång om året för att plocka billiga politiska poäng. Vad gör då Jimmie som de andra inte gör? Han träffar dessa människor i verkliga livet utan att varken dömma eller plocka godhetspoäng! Så min fråga är vem som är mest äkta? För mig är det självklart att Jimmie är folkets representant!
SD 2018 here we go!