2016-12-03, 08:23
Medlem
hejsan07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrman1
Orkar inte läsa allt trams om Åkessons ev läggning.

Tror detta helt enkelt är ett sätt att hjälpa Ekeroth.

Vi i toppen i SD kan inte gå på lokal utan att nån jävel ska börja bråka.

Detta är ett av de viktigare samhällsproblemen som vi inte kan låta eskalera.

Nu har ni och många andra politiker visat gång på gång att ni inte kan vistas ute i samhället utan att angripas.

Anna Lind och Olof palme kommer kanske upprepas om man inte motar Olle i grind med nolltolerans. Media borde debattera nolltoolerans.

Politik skall aldrig aldrig i Sverige mötas med våld.
Citera
2016-12-03, 08:34
Medlem
Badios avatar
Har tänkt på att Jimmie inte kör manspread som de flesta män gör, han kör med benen i kors. Det är ju lite gay
En bild från samma kväll (partiledarduell TV4) innan besöket på gaybaren.
http://imgur.com/a/Pakzf
Citera
2016-12-03, 08:48
Medlem
Ja jisses hur det kan bli!

Åkesson på gay klubb x2 samma kväll och dvärgen Ekerot hamnar i gruff ute på krogen och så klart räddas av två biffiga livakter återigen på skattebetalda medel. Någon föreslog att det är väl bättre att de går ut tillsammans och klubbar och lillen kan ju ta med sig ett järnrör och då kanske det räcker med en livvakt
SD behöver nog kanske vässa upp sin kompetens något det räcker inte med långa partiprogram. Därför går jag i SD politikertankar är ytterst lämpad må jag säga. Arbetat och betalat skatt i hela mitt yrkesliv varit sjukskriven 1 gång, aldrig levt på bidrag förutom studielån (är välutbildad)och väldans smord i käften är jag också och en politisk ideologi fixar jag i en handvändning. Är lång,blond och helsvensk och heterosexuell Perfekt eller hur en arisk dröm.

Kruxet här är att jag vill ha livvakter helst två snygga välklädda och välbyggda.Tycker ju inte om att kröka och gruffa på krogen så jag kanske kan vara lite mer kreativ som den där tomten till parasitkonstnär så jag kan fixa muhammedrondellhundar och karikatyrer lätt som en plätt. Åter till dessa Livakter som sagt eftersom jag behöver hjälp mer i hemmiljö får de gärna vara lite lättklädda Är visserligen kvinna men livakterna får väl skyddad mig från mina partikamrater oxå.
Perfekta partiledaren i mina ögon. Ska skicka en förfrågan till SD kansliet på Måndag
Senast redigerad av MrsMissleder 2016-12-03 kl. 09:13.
Citera
2016-12-03, 08:50
Bannlyst
Hur känns det sdare när ni har en skinkryttare och speltorsk som ledare.
Citera
2016-12-03, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manssmekaren
Fan vad patetiska folk här inne är.
1. Jag och många med mig har varit på gaybarer utan att vara gay.
2. Vad har ni ens emot homosexuella? Rädd för att kontakt med dem ska väcka sidor hos er själva ni försökt förtränga? Jag säger: mer tjejer åt mig!
2. Homosexuella torde vara en väldigt viktig målgrupp för SD eftersom att de har allt att vinna på att stenålderskulturen islam inte får större inflytande än vad det redan har i Sverige.

Håller helt med. Uppenbarligen har inte folk ens pratat med någon homosexuell. De jag känner och träffat som är gay har snarare visat både sidor och åsikter som går åt SDsympatier. Låt inte mediebilden lura er, varje gång man intervjuar en etablerad från någon hbtqgrupp/förening så är det kutym att vara emot SD men bakom dessa så finns det ganska många som upplever att deras friheter igen diskrimineras. Dom här människorna har fått kämpa länge i Sverige att bara gå offentligt i stan och hålla varandra i handen men upplever att det blivit en rejäl tillbakagång.
Citera
2016-12-03, 08:54
Medlem
cerealtubemans avatar
Nu tror jag inte Åkesson är gay men om han nu vore det. Hur ska msm gå vidare Hata en homosexuell partiledare för Sveriges tredje största parti. Får vi se Gardell komma ut som heterosexuella.

Jag har besökt en gayklubb med en kompis som är homosexuell Jag dömer inte gubben, är själv 100% säker i vem jag är. Tvekade inte att följa med då han inte har så många vänner och inte vill gå ut själv. Vem vill det. Bra utbud av öl, trevliga gäster
Senast redigerad av cerealtubeman 2016-12-03 kl. 09:06.
Citera
2016-12-03, 08:56
Medlem
Nippleslips avatar
Ojojoj , här vädras vårvindar av alla sk rättskavarättare . Inte fasen får en Sd partiledare
besudla marken och inkräkta på helig homomark . Näääää , nu måste vi straffa honom .
Helt otroligt hur korkade vissa falanger inom samhället är
Citera
2016-12-03, 09:00
Bannlyst
Snart blir det väl skvallertidningsreportage med Jimmie Hemma hos Mark&Jonas. "Vi doppar i grytan" och "äter knäck" säger Mark förtjust. Jag har fått en finne i röven säger Jimmie.
Kommer Jimmie gå med i sthm pride och vågar han komma ut på riktigt.
Medierna är överlyckliga kommer Sverige få sin första homostatsminister 2018.
Detta är ju bättre än en kvinnlig eller utländsk statsminister.
För ni som tröttnat på globalister och skinkryttare och rallarsvingsledamöter välkomna till Nordfront eller nordiskamotståndsrörelsen med ståndet på rätt ställe

Ps Någon som vet ifalla Åkesson också gillar crossdressing? Är han domina eller vill han bara f?
Senast redigerad av chimon 2016-12-03 kl. 09:37.
Citera
2016-12-03, 09:10
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Fanns det negerbögar på klubben kanske de ville "lära känna" en sån. Finns det verkligen negrer där?
Citera
2016-12-03, 09:16
Medlem
sk33s avatar
Kan knappast vara en slump att Åkesson, efter vad det verkar, besöker en sådan här klubb just nu.
Hade han varit en smygis hade han väl knappast gått ut så offentligt, så det kan vi nog räkna bort.
Men det intressanta är ändå att läsa en del kommentarer, kanske kommer SD att tappa en liten del av den mest intoleranta (och pinsamma) svansen som inte vill se partiführern på gayklubb no matter what? Något SDs ledning säkert tycker är bra. Kanske kommer några fler homosexuella våga komma ut som SD-stödjare? Eller så kanske de smyger med det, vem vet, men det är rätt fördomsfullt att påstå att homosexuella per automatik är mer fördomsfria än folk flest. När de faktiskt är som folk flest.
Citera
2016-12-03, 09:19
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk33
Kan knappast vara en slump att Åkesson, efter vad det verkar, besöker en sådan här klubb just nu.
Hade han varit en smygis hade han väl knappast gått ut så offentligt, så det kan vi nog räkna bort.
Men det intressanta är ändå att läsa en del kommentarer, kanske kommer SD att tappa en liten del av den mest intoleranta (och pinsamma) svansen som inte vill se partiführern på gayklubb no matter what? Något SDs ledning säkert tycker är bra. Kanske kommer några fler homosexuella våga komma ut som SD-stödjare? Eller så kanske de smyger med det, vem vet, men det är rätt fördomsfullt att påstå att homosexuella per automatik är mer fördomsfria än folk flest. När de faktiskt är som folk flest.

Sett till hur många homosexuella som stödjer SD. Kolla QX omröstningar. Det här är en bra strategi. Hatbrotten mot homosexuella ökar i ett land där homosexualitet idag ses som normalt. Rödgrönrosa alliansare sviker kvinnor, homosexuella och barn.
Citera
2016-12-03, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chimon
Hur känns det sdare när ni har en skinkryttare och speltorsk som ledare.
Bra. Herr Åkesson är en man av folket. En som alla andra.
Nu kommer väl ni antisemiter och garderobshomofober att komma ut och visa era rätta ansikten.

Fast att besöka gayklubbar är inget bevis för att någon är homosexuell.

Not that there's anything wrong with that!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in