Ja jisses hur det kan bli!
Åkesson på gay klubb x2 samma kväll och dvärgen Ekerot hamnar i gruff ute på krogen och så klart räddas av två biffiga livakter återigen på skattebetalda medel. Någon föreslog att det är väl bättre att de går ut tillsammans och klubbar och lillen kan ju ta med sig ett järnrör och då kanske det räcker med en livvakt
SD behöver nog kanske vässa upp sin kompetens något det räcker inte med långa partiprogram. Därför går jag i SD politikertankar är ytterst lämpad må jag säga. Arbetat och betalat skatt i hela mitt yrkesliv varit sjukskriven 1 gång, aldrig levt på bidrag förutom studielån (är välutbildad)och väldans smord i käften är jag också och en politisk ideologi fixar jag i en handvändning. Är lång,blond och helsvensk och heterosexuell Perfekt eller hur en arisk dröm.
Kruxet här är att jag vill ha livvakter helst två snygga välklädda och välbyggda.Tycker ju inte om att kröka och gruffa på krogen så jag kanske kan vara lite mer kreativ som den där tomten till parasitkonstnär så jag kan fixa muhammedrondellhundar och karikatyrer lätt som en plätt. Åter till dessa Livakter som sagt eftersom jag behöver hjälp mer i hemmiljö får de gärna vara lite lättklädda

Är visserligen kvinna men livakterna får väl skyddad mig från mina partikamrater oxå.
Perfekta partiledaren i mina ögon. Ska skicka en förfrågan till SD kansliet på Måndag