2016-12-03, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Kan han ha tafsat?
Kanske blev bögarna arga när livvakterna stoppade tafseriet på Herr Åkesson?
Citera
2016-12-03, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
"alla är välkomna här" utom Sd tydligen.

Det var ungefär så jag tänkte med, #Villkorslöskärlek till alla(,sålänge de inte är SD.)
det påminner om nåt, "alla ska med" (men inte SD, trots att de är demokratiskt valda)

Tycka vad man vill om SD som parti eller politiken de för,de är trots allt valda att föra sin politik av en del av folket ,jag håller inte med om deras politik,men jag är beredd att slåss för att de ska få föra fram den. Demokratiskt!

Totalt ointressant om Åkesson gillar hens, mens eller trens.
Bara faktumet att SD tenderar att röra sig ute på stan, kan beror på att de vill uppfattas som "folkliga".
Förvirring och "folklighet" är stort inom politik.

Hillary försökte vinna på att hon var så folklig och "en kvinna av folket" .Det fungerade dock inte då hon bakom ryggen på "folket" gjort en massa tvivelaktiga saker.

Trump vill "göra Amerika Great igen" syftandes till att "America var great" nån gång på 50 talet då det var applepie, småstadsliv och just Folklighet som styrde,(iallafall om man tittar på gamla filmer från den tiden)

Sen vad man tror om ovanstående presidentkandidater ,det spelar egentligen ingen roll då det är totalt OT.

Någon frågade hur det skulle sett ut om Andra politiska ledare hade pysslat med liknande saker.
Och i samma mening som den personen i sitt inlägg poängterade "S&M klubb" kunde jag inte låta bli att tänka på Annie Lööf i läder och kedjor ,hur pinsamt det nu än är.
Senast redigerad av Throwaway1912 2016-12-03 kl. 04:13.
Citera
2016-12-03, 04:29
Medlem
hängballens avatar
Jaha han är en fikus alltså. Kan inte bero på annat om man ramlar in på en bögklubb 2 gånger.
Vilken besvikelse..
Citera
2016-12-03, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jaha han är en fikus alltså. Kan inte bero på annat om man ramlar in på en bögklubb 2 gånger.
Vilken besvikelse..
Och......? Spelar väl ingen roll om han är bög eller inte? Det har ju inget med att göra om han för en bra politik eller inte.
Citera
2016-12-03, 05:03
Medlem
nero1s avatar
Jag fattar inte varför Jimpan skall ränna på böcklings-discon? Låt dom andra idioterna i sjuklövern hålla i den biten. Det är ju lite av grejen att SD inte skall hålla på och fjäska för hela den här sjuka hbtq-bög rörelsen. Menar inte att han behöver skicka dom till gaskamrarna, men om SD fortsätter så här så är dom ju snart ett parti som alla andra, dvs lägga ner massa tid på att motionera om hen och transtoaletter och dyligt. Låt dom andra hålla på med sånt och satsa istället på att lyssna och engagera sig i vanligt simpelt folk, som inte ser Pride-paraden som årets absoluta höjdpunkt. Sen tror jag i och för sig att landsorts-böcklingar, till stor del sympatiserar med SD, men det lär knappast gälla det testosteronfria fjoll-folket som hänger på en bögklubb i Stockholms innerstad. Om inte så kanske han kom på det igår...

Men för att ändå koppla böcklingar med SD, så vill jag minnas att inför valet 2014 så genomförde bögrörelsens branschtidning QX en valundersökning (nån typ av poll tror jag det var), och ironiskt nog så sympatiserade en överlägsen majoritet med just SD. Och den andra besvärande omständigheten var att endast böcklingar som var medlemmar och reggade i bög-blaskan fick delta i omröstningen. Det var alltså inte SD's fotsoldater som det brukar heta som låg bakom den här nazirasistchocken..
Citera
2016-12-03, 05:13
Medlem
MrSkargards avatar
Detta är inte första gången Jimmie Åkesson besöker en homofilklubb: http://www.svd.se/har-sd-borjat-ragga-homosexuella-valjare-pa-miss-inga Min gissning är att han och hans närmaste krets söker sig till dekadenta klubbar av det här slaget för att undvika våld och elände, fjollor är ju knappast kända för att vara duktiga slagskämpar. Med det sagt så tycker jag inte att en uttalad statsministerkandidat (eller någon vettig människa överhuvudtaget) ska ränna runt på bögklubbar mitt i natten men i sekten SD kan Åkesson göra precis vad som helst, han är perfekt oavsett vad han sysslar med.
Citera
2016-12-03, 05:37
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Hehe - "öppensinnade"! Hur skall HBTQ-vänstern klara sig ur detta dilemma, måntro? Kanske JÅ slogs med järndildo...?! Vem har filmat spektaklet och får det första scoopet? Expo? Expressen?
Citera
2016-12-03, 05:52
Medlem
Orkar inte läsa allt trams om Åkessons ev läggning.

Tror detta helt enkelt är ett sätt att hjälpa Ekeroth.

Vi i toppen i SD kan inte gå på lokal utan att nån jävel ska börja bråka.
Citera
2016-12-03, 06:03
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrman1
Orkar inte läsa allt trams om Åkessons ev läggning.

Tror detta helt enkelt är ett sätt att hjälpa Ekeroth.

Vi i toppen i SD kan inte gå på lokal utan att nån jävel ska börja bråka.

Om Sjöstedt eller Lööf sprang på nattklubbar i samma utfattning som SD's ledning så skulle det också väcka på ögonbrynen. Vem orkar förresten vara på klubb när man passerat 30?? Orka liksom.
Citera
2016-12-03, 07:20
Medlem
PeteDandys avatar
Undrar vem den lyckliga var som fick smaka hans svenska säd när han testade klubbens gloryhole? Inte undra på att Säpo får mycket att göra när alla glada bögar på stället vill taffsa och smeka den nyutkomna bögen.
Citera
2016-12-03, 07:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenUtavBajs
Varför kan inte Sverigedemokraternas ledargarnityr gå och lägga sig i tid som vi andra, utan måste ränna på nattklubbar klockan 3 på morgonen? Att man dessutom besöker etablissemang för stekare på Stureplan och slåss när man blir utslängd, eller som i Åkessons fall besöker tvivelaktiga S/M-klubbar för homofiler gör inte saken bättre.

Tror ni Jonas Sjöstedt eller Annie Lööf sysslar med denna typen av skörlevnad?

Varför ska han inte kunna vara ute han med en kväll? Sen var de ju folk på gay stället som börja häckla ut sig ord. är de rätt menar du? Du är verkligen naiv..
Men de blir väl så när när du lever i en bubbla
Senast redigerad av dongbong 2016-12-03 kl. 07:31.
Citera
2016-12-03, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Fast vad betyder då konservatismen i deras sk ideologi "social-konservatism"?
Konservatism är ju främjandet av bl.a. Tradition och kärnfamiljen . HBTQ-rörelser har ingenting i att hämta hos konservatismen.

Nu är det dags att avgå Jimmie. Fast nu är jag inte sverigedemokrat heller.

Tror du har missuppfattat SD, visst det är ett socialkonservativt parti kring många värderingar men det betyder inte att HBTQ inte är välkommet. Det handlar mer om att man inte ska flasha sin sexualitet och det gäller ju för alla grupper. Om SD bara står för det du vill ha det till kommer partiet aldrig kunna bli så himla stort. Snarare så ställer väl SD upp för HBTQ gruppen och dess rätt att uttrycka sig. Det är bara vissa företrädare inom HBTQ som politiskt är emot SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in