2012-02-29, 13:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Boostar grapejuice på i stil med alkohol?
Blev fan orolig i helgen då det blev alldeles för mycket. Inte värt att ta benso när det slutar med att man inte kommer ihåg ett skit.

Nej alkohol boostar på rätt mkt mer.
Citera
2012-02-29, 13:40
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej alkohol boostar på rätt mkt mer.
Ja, alltså grape gör så att benzoeffekten blir starkare/håller i sig längre. Alkohol ger ju ett helt annat rus om man kombinerar.
Citera
2012-02-29, 18:25
Medlem
rednations avatar
Hej!

Jag har fått ut några stess och ett par stavar och undrar vad för andra receptbelagda/ej receptbelagda mediciner som ökar effekten av stess respektive xanor?

Kommer få ut mer stess och eventuellt sobril och undrar om det kanske ger en bra kombo? Allt för att slippa ångest och ständig oro!

Mvh
Citera
2012-03-04, 05:40
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rednation
Hej!

Jag har fått ut några stess och ett par stavar och undrar vad för andra receptbelagda/ej receptbelagda mediciner som ökar effekten av stess respektive xanor?

Kommer få ut mer stess och eventuellt sobril och undrar om det kanske ger en bra kombo? Allt för att slippa ångest och ständig oro!

Mvh
grapefrukt eller ditto juice
sen ska vad heter det nu sån här receptfri med. mot något slags magproblem, omazeprol eller liknande heter ämnet i den
ska kunna boosta benzo
Vad jag fattar så båda dessa gör det bara genom att underlätta för vadnuförbenzo att "överleva" genom magen o tarmarna ...

Just blanda benzo i sig, förutom att kanske dem kan överlappa varandra bra om dem har olika halveringstid (t.ex. zolpiedem upplever jag som att man blir väldigt stirrig och jag vet inte vad efter ett tag så skönt o ta det tillsammans med 'vanlig' benso som sitter i längre) ,,.,,.,. eller bara ger mer av vad för nu typer av effekter man gillar som benzo ger, muskelavslappnande etc etc och andra som bara en äkta benzo connoisseur kan uttala

Alkohol, cannabis, boostar rejält. kan endast rekkomendera CB egentligen, alkohol funkar dock upplever det mest som tårta på tårta för mycket idioti blir det enkelt men går såklart o tat försiktigt mannen!

I längden boostas benzon jävligt bra av att du kanske snackar en jävla massa med någon överläkare som specialicerar sig på psykologi, eller psykolog, psykoterapeft etc. Kunna göra dagen för en med bara några piller är störtbra kompis!

F.ö. kan jag konstatera för de icke-frälsta att grapefrukt boostar lorazepam rätt bra.
Citera
2012-03-04, 07:51
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume

I längden boostas benzon jävligt bra av att du kanske snackar en jävla massa med någon överläkare som specialicerar sig på psykologi, eller psykolog, psykoterapeft etc. Kunna göra dagen för en med bara några piller är störtbra kompis!
En jävla fördel om man hittar någon som man har en del likheter med vad gäller personlighet, enligt min lilla erfarenhet vill jag bara säga.

Grapefrukten jag käkade var en sånhär jaffa sweetie grunka av något slag http://users.kymp.net/citruspages/ja...s.html#sweetie Gul jävel (väldigt mogen) funkade skitbra återigen (fortfarande)

Blir väl o leta på en riktig vit grapefrukt nån annangång, som tydligen ska vara bäst.
Citera
2012-03-09, 11:08
Medlem
rednations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
grapefrukt eller ditto juice
sen ska vad heter det nu sån här receptfri med. mot något slags magproblem, omazeprol eller liknande heter ämnet i den
ska kunna boosta benzo
Vad jag fattar så båda dessa gör det bara genom att underlätta för vadnuförbenzo att "överleva" genom magen o tarmarna ...

Just blanda benzo i sig, förutom att kanske dem kan överlappa varandra bra om dem har olika halveringstid (t.ex. zolpiedem upplever jag som att man blir väldigt stirrig och jag vet inte vad efter ett tag så skönt o ta det tillsammans med 'vanlig' benso som sitter i längre) ,,.,,.,. eller bara ger mer av vad för nu typer av effekter man gillar som benzo ger, muskelavslappnande etc etc och andra som bara en äkta benzo connoisseur kan uttala

Alkohol, cannabis, boostar rejält. kan endast rekkomendera CB egentligen, alkohol funkar dock upplever det mest som tårta på tårta för mycket idioti blir det enkelt men går såklart o tat försiktigt mannen!

F.ö. kan jag konstatera för de icke-frälsta att grapefrukt boostar lorazepam rätt bra.

Eftersom jag inte röker så får jag testa Omeprazol, Grape frukt och någon stav/temesta ihop med stess. Tack för svaret.
Citera
2012-03-20, 18:01
Medlem
Hej allesammans!
tänkte boosta mitt zopiklonrus med grapefruktsjuice. Det jag undrar är följande:

1. Hur mycket juice behöver jag för att märka skillnad? skribenten "xerphpx" talade att man kunde boosta ruset med hela 40%, t ex att 15mg zopiklon blir som 21 mg. Om vi utgår från detta, hur mycket grapefruktsjuice behöver jag för att uppnå detta?
2. Hur långt innan/efter(?) ska jag dricka juicen?
3. Något ytterligare som jag ska tänka på?

tack för svar allesammans!!
Citera
2012-03-20, 18:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madsons
Hej allesammans!
tänkte boosta mitt zopiklonrus med grapefruktsjuice. Det jag undrar är följande:

1. Hur mycket juice behöver jag för att märka skillnad? skribenten "xerphpx" talade att man kunde boosta ruset med hela 40%, t ex att 15mg zopiklon blir som 21 mg. Om vi utgår från detta, hur mycket grapefruktsjuice behöver jag för att uppnå detta?
2. Hur långt innan/efter(?) ska jag dricka juicen?
3. Något ytterligare som jag ska tänka på?

tack för svar allesammans!!

Ta 3 DL en timme innan.
Citera
2012-03-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ta 3 DL en timme innan.

är det allt?

och vad händer om jag tar 6DL? boostas det ännu mer då? eller är 3 DL någon "maxgräns"?
Citera
2012-03-20, 19:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madsons
är det allt?

och vad händer om jag tar 6DL? boostas det ännu mer då? eller är 3 DL någon "maxgräns"?

Ne 3 DL är det som behövs bara för att det ska boostas, du kan dricka mer om du känner för det.
Citera
2012-03-20, 21:22
Medlem
xperhpxs avatar
Det krävs en viss mängd grapefruktjuice för att slå ut enzymerna som bryter ned benson.
3dl låter som en bra måttstock på mängden som krävs beroende på hur stor du är. Jag vet inte hur lång tid det tar innan enzymerna återhämtat sig, men man känner sig ofta betydligt längre "efterbensad" om man druckit juice. En liten mängd juice gör alltså tricket under ganska lång tid.

Jag brukar blanda en grogg med 1dl vodka och två tre dl tropicana grapefruktjuice. När jag sedan känner att alkoholen börjar värma, sveper jag två pix med ytterligare någon dl juice, går på toa, pinkar osv, sen lägger jag mig för att sova.

Använder inte längre benso för något rekreationellt syfte. Bara för sömnen.

P.S

Rekkomenderar ingen att blanda benso med någonting, eller ta en större dos än vad en läkare har ordinerat. Börjar du flöddra är främsta faran du själv mot din omgivning.
Senast redigerad av xperhpx 2012-03-20 kl. 21:24.
Citera
2012-03-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ne 3 DL är det som behövs bara för att det ska boostas, du kan dricka mer om du känner för det.

okej! men hur mycket krävs för att uppnå denna "maxgräns" på 40% boost?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in