Citat:
Ursprungligen postat av rednation
Hej!
Jag har fått ut några stess och ett par stavar och undrar vad för andra receptbelagda/ej receptbelagda mediciner som ökar effekten av stess respektive xanor?
Kommer få ut mer stess och eventuellt sobril och undrar om det kanske ger en bra kombo? Allt för att slippa ångest och ständig oro!
Mvh
grapefrukt eller ditto juice
sen ska vad heter det nu sån här receptfri med. mot något slags magproblem, omazeprol eller liknande heter ämnet i den
ska kunna boosta benzo
Vad jag fattar så båda dessa gör det bara genom att underlätta för vadnuförbenzo att "överleva" genom magen o tarmarna ...
Just blanda benzo i sig, förutom att kanske dem kan överlappa varandra bra om dem har olika halveringstid (t.ex. zolpiedem upplever jag som att man blir väldigt stirrig och jag vet inte vad efter ett tag så skönt o ta det tillsammans med 'vanlig' benso som sitter i längre) ,,.,,.,. eller bara ger mer av vad för nu typer av effekter man gillar som benzo ger, muskelavslappnande etc etc och andra som bara en äkta benzo connoisseur kan uttala
Alkohol, cannabis, boostar rejält. kan endast rekkomendera CB egentligen, alkohol funkar dock upplever det mest som tårta på tårta för mycket idioti blir det enkelt men går såklart o tat försiktigt mannen!
I längden boostas benzon jävligt bra av att du kanske snackar en jävla massa med någon överläkare som specialicerar sig på psykologi, eller psykolog, psykoterapeft etc. Kunna göra dagen för en med bara några piller är störtbra kompis!
F.ö. kan jag konstatera för de icke-frälsta att grapefrukt boostar lorazepam rätt bra.