2012-01-21, 15:08
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katieRegina
Tack o lov, en till som är som jag.
Ta min benzo, göm mina cigg men du rör jävlar inte min choklad.
Jag tar 10 mg Stilnoct för sömnen ett par gånger i veckan, men jag kan fan inte sova alls om jag inte får min choklad till natten.

Konstigt nog är jag inte det minsta sugen på dagen, men chokladtorka på kvällen gör mej vild.

Bäst är Marabou Premium 70%, då räcker det med några bitar.

Sämst är när man vaknar på morgonen, med fulla lakanet av smält choklad, plus i hår och ansikte.

Jag tom. en bok om det här : " Varför kvinnor behöver choklad".

Kalla mej gärna knäpp, det bjuder jag på.

Jag kan förstå att man är flöddrad som fan och vill mysa i sängen med choklad. Men vafan, hur vidrig är man om man vaknar upp med choklad i hela ansiktet, håret OCH lakanet. Hade du sex med chokladbiten?

Kanske jag som bara är nyvaken och lite irriterad på småsaker. Men det lät så jävla barnsligt och dumt.
Citera
2012-01-21, 15:19
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Jag kan förstå att man är flöddrad som fan och vill mysa i sängen med choklad. Men vafan, hur vidrig är man om man vaknar upp med choklad i hela ansiktet, håret OCH lakanet. Hade du sex med chokladbiten?

Kanske jag som bara är nyvaken och lite irriterad på småsaker. Men det lät så jävla barnsligt och dumt.
Det är ju värre när man bakat till en stor och fin lössnus och slocknar Fast nu sover jag alltid med portionsnus inne utan att kladda allt för mycket.
Citera
2012-01-22, 04:54
Medlem
Portinonssnus inne är ju standar tills man vaknar med en hostattack.

Har tagit 10 Mg Stills. 15 Nitra. 1 FM1 och 8 7.5% Soferio kanske blir trött snart..

Life Sucks, right......
Citera
2012-01-22, 04:58
Medlem
Varför har dom stoppat chatten, för mycket knarkhandel?

Men inga problem ni kan få allt hos mig för konkurensmässiga priser.

Mailla mig era erbjudanden till "tipsa@polisen.se" ..
Citera
2012-01-22, 07:08
Medlem
Citat:

Om jag hade haft sex med chokladbiten hade det varit kladdigt betydligt längre ner på kroppen.
Dessutom att vakna med ansikte och hår fyllt med sperma skulle kännas ännu äckligare.

Det är välkänt att just mörk choklad ökar serotoninhalten i kroppen och innehåller en massa antioxidanter. Alltså en naturlig antidepp, barnsligt o dumt det får stå för dej, jag blir avslappnad, och somnar ibland innan jag hinner äta upp chokladbiten och den smälter då.

Skulle jag vara "flöddrad som fan" skulle jag varken bry mej om choklad ELLER sex.

Ett litet råd. Om du är irriterad över skitsaker, prova med en bit choklad.( Men somna inte med den i handen.)
Citera
2012-01-22, 13:18
Medlem
Juicy Js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katieRegina
Om jag hade haft sex med chokladbiten hade det varit kladdigt betydligt längre ner på kroppen.
Dessutom att vakna med ansikte och hår fyllt med sperma skulle kännas ännu äckligare.

Det är välkänt att just mörk choklad ökar serotoninhalten i kroppen och innehåller en massa antioxidanter. Alltså en naturlig antidepp, barnsligt o dumt det får stå för dej, jag blir avslappnad, och somnar ibland innan jag hinner äta upp chokladbiten och den smälter då.

Skulle jag vara "flöddrad som fan" skulle jag varken bry mej om choklad ELLER sex.

Ett litet råd. Om du är irriterad över skitsaker, prova med en bit choklad.( Men somna inte med den i handen.)

Jag vet att choklad är ett antidepp till en viss del. Är själv galen i choklad så det är inte det jag tycker är barnsligt. Utan det var den biten med att du slocknar med chokladen i handen istället för att ha det på nattduksbordet (om du har ett) och ta en bit i taget.

Och nu gjorde du det ännu värre för dig själv med att säga att du inte är flöddrad när detta inträffar.
Citera
2012-01-23, 13:13
Medlem
Citat:

Jag vet att choklad är ett antidepp till en viss del. Är själv galen i choklad så det är inte det jag tycker är barnsligt. Utan det var den biten med att du slocknar med chokladen i handen istället för att ha det på nattduksbordet (om du har ett) och ta en bit i taget.

Och nu gjorde du det ännu värre för dig själv med att säga att du inte är flöddrad när detta inträffar.
Okej,jag ger mej.
Har tänkt igenom det här och det är faktiskt lite småbarn över det jag gör.
Jag menar att hålla i chokladen i sängen i handen som om det vore nån jäkla nalle eller napp, typ.

Det verkar som det ger mej en känsla av lugn, och jag ligger inte och kramar hela kakan utan tar nån bit i taget, och somnar ibland med den biten kvar i handen.

Och att jag retade upp mej på ditt inlägg var lika barnsligt.

Förlåt!
Citera
2012-02-07, 16:29
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
För att återgå till topic, och detta med grapefruktjuice. Intog vid 2 halv 3 tiden 1mg Xanor Depot samt 5mg Stesolid. Gick till affären för att inhandla mat som vanligt, och kom på detta med att grapefrukt boostar benso. Blev att jag köpte 1 liter "Tropicana Golden Grape 100% naturlig juice ej från koncentrat".

När jag kom hem ungefär för en kvart sedan så drack jag ett glas av juicen och skall även strax slänga i mig 1 Stess 5:a till.

Kan tillägga att jag även äter 15mg Mirtrazapin till kvällen samt 60mg Citalopram till morgon.

Vad tror ni om detta? Och kan det vara farligt?

Märker änsålänge bara att jag är mycket segare än annars och gladare, mer eufori så att säga.

/Mvh
Citera
2012-02-07, 16:41
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
För att återgå till topic, och detta med grapefruktjuice. Intog vid 2 halv 3 tiden 1mg Xanor Depot samt 5mg Stesolid. Gick till affären för att inhandla mat som vanligt, och kom på detta med att grapefrukt boostar benso. Blev att jag köpte 1 liter "Tropicana Golden Grape 100% naturlig juice ej från koncentrat".

När jag kom hem ungefär för en kvart sedan så drack jag ett glas av juicen och skall även strax slänga i mig 1 Stess 5:a till.

Kan tillägga att jag även äter 15mg Mirtrazapin till kvällen samt 60mg Citalopram till morgon.

Vad tror ni om detta? Och kan det vara farligt?

Märker änsålänge bara att jag är mycket segare än annars och gladare, mer eufori så att säga.

/Mvh
Absolut inte farligt. Jag har kommit över ett par xanor som jag funderar på att boosta med grape (har även stesolid och stilnoct men har aldrig kännt av någon direkt boost på dom preparaten) Fast å andra sidan verkar min galna tolerans aldrig försvinna
Citera
2012-02-24, 15:45
Medlem
Stormorfars avatar
Då gör vi ett nytt försök med grape. Har pressat själv tidigare men haft sån tolerans att jag inte kännt av 50 mg stesolid ens. Har fortfarande hög tolerans dock, men lite lägre. Drog i mig 35mg stess+600mg lyrica, har ätit 15mg stess dagligen i en månad ungefär. Tror jag fick lite effekt trots allt, nu dricker jag coop vit grapejuice, tror ni det gör någon nytta trots att jag redan käkat stessen? Tänkte nog ta 15mg till när jag druckit några glas.

Den här juicen verkar innehålla rätt mycket grape då det smakar nästan som egenpressat

Skullle vara intressant om det boostade stilnoct då det krävs en karta för att få mig påverkad av dom tyvärr. Måste blanda med alkohol och då brukar det ju oftast sluta lite hursom.
Citera
2012-02-27, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Absolut inte farligt. Jag har kommit över ett par xanor som jag funderar på att boosta med grape (har även stesolid och stilnoct men har aldrig kännt av någon direkt boost på dom preparaten) Fast å andra sidan verkar min galna tolerans aldrig försvinna
å andra sidan verkar du knapra pix stup i ett också så det kanske inte är så konstigt ?
Citera
2012-02-27, 02:10
Medlem
deyys avatar
Boostar grapejuice på i stil med alkohol?
Blev fan orolig i helgen då det blev alldeles för mycket. Inte värt att ta benso när det slutar med att man inte kommer ihåg ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in