2023-02-18, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murdock035
Tjenare boys and girls.

För att göra en lång historia kort har jag levt i mång många år på Oxycontion (ca 3000mg per dag)
Nu har jag äntligen slutat med det och fix Xanor av min läkare 1mg depot. Men ger inte så mycket.
Går det bosta denna tablett något för ett roligare rus tro? Gillar inte att vara seg och trött.
Har krossat dem till pulver och slängde i mig ca 4-5mg... Finns det annat att göra för att få ett lite mer välmående effekt av dem istället för seg och trött!?
Fick bättre effekt av att krossa dem men kan jag lägga till något annat skoj för att få ett litet rus och mer må bra känsla av dem?

Mvh, En riktig knarkare

3 gram oxy om dagen?

Är du säker på detta?
Citera
2023-02-18, 21:57
Medlem
Ja det är 100% sant... jag har ätit opiater i ca 23år och jag fick ENORMA mångder utskrivet en gång i tiden så jag hade en daglig dos på mellan 2800 till 3500mg Oxycontin om dagen. Varje morgon startade jag dagen med 1500mg oxycontin som jag tuggade sunder och svalde bara för att starta dagen. True story.
Citera
2023-02-18, 22:00
Medlem
Du kan få en kopia på min läkar journal som bevis om du vill för som du vet,,, ingen människa klarar dom doserna någonsin.. förutom jag typ, PLUS hade jag 2-3 Fentanyl plåster på ryggen samtidigt när det var som värst.

Fast nu undrade jag över dessa Xanor... hur ska jag göra för att få ett bättre och mer välmående rus utav dem? Har krossat ca 6-8 stycken nu men ger inget direkt effekt alls... jag vill bara ha lite mer helt enkelt så man får ett bättre välmående.

Jag provade Stesolid här för någon dag sedan sådana 5mg... fick 50 stycken och tryckte hela packetet på under 10 timmar men var inte mycket som hände.

Tacksam för alla svar
Senast redigerad av Murdock035 2023-02-18 kl. 22:02.
Citera
2023-02-18, 22:18
Medlem
Om du är ny på det så är väl bästa rådet (hjälpen) att inte ens fortsätta med det oavsett vad.
Citera
2023-02-18, 22:23
Medlem
Öl.
Citera
2023-02-18, 22:26
Medlem
Jag får Xanor för att motverka alla abstinenser från Oxycontinet... och eftersom jag tål ENORMA mångder hjälper det inte mig att ta 3-4 Xanor. Så frågan var om man kan manipulera dem något för att få en något bättre effekt. Tar jag Xanor depot som dom är somnar jag bara mer eller mindre och det är inte min syfta utan vill hålla mig vaken och fungera som vanligt bara. Inget annat, inte knarka på dem och bli hög för det skulle nog kräva väldigt många Xanor. Utan vill bli mer normaliserad om du förstår mig rätt.
Citera
2023-02-18, 22:30
Moderator
Morfar-52s avatar
"Ny på Benzo (Xanor) behöver lite hjälp." infogad./mod
Citera
2023-02-18, 22:59
Medlem
Citat:
Jag får Xanor för att motverka alla abstinenser från Oxycontinet... och eftersom jag tål ENORMA mångder hjälper det inte mig att ta 3-4 Xanor. Så frågan var om man kan manipulera dem något för att få en något bättre effekt. Tar jag Xanor depot som dom är somnar jag bara mer eller mindre och det är inte min syfta utan vill hålla mig vaken och fungera som vanligt bara. Inget annat, inte knarka på dem och bli hög för det skulle nog kräva väldigt många Xanor. Utan vill bli mer normaliserad om du förstår mig rätt.
Som självutnämnd Bensodiazepinexpert så kan jag väl säga som så att nej du kommer inte att få så mycket roligare. Jag äter Bensodiazepiner i medicinskt syfte och har haft allt på recept förutom Flunitrazepam och Halcion och jag förstår inte folk som ens knarkar på dem.

Det är fantastisk medicin som dämpar ångest, verkar sederande, muskelavslappnande och kramplösande men det är just en medicin och inget kul "knark"

Beroende lite på preparat så är det enda som händer om du överdoserar att du beter dig som ett sluddrande, drägglande mongo, får minnesluckor och däckar om dosen är tillräckligt hög.

Blandar du med alkohol och har otur så kan precis vad fan som helst hända och oftast med tillhörande minnesförlust och i bästa fall så slocknar du.

1 mg Xanor är ganska mycket för en normal person och extremt generöst att få utskrivet idag eftersom det är den starkaste och mest vanebildande Bensodiazepinen av dem alla undantaget möjligtvis Lorazepam.

Får du ingen ångestdämpande effekt av den mängden så kan du lika gärna skita i att ta mer för precis som du säger så blir du bara seg, trött och däckar på högre doser om du inte har monstertolerans.

Avråder också starkt ifrån att försöka blanda och boosta med diverse opiater då det är förenat med livsfara och den vanligaste dödsorsaken bland narkomaner som blandar medicinska preparat.

Gör som doktorn säger och ta inte mer. Du kommer bara att bygga upp toleransen tills det blir som att äta sockerpiller och om de klipper ditt recept så väntar AT:n ifrån helvetet. Normal blir man oftast på typ 0.5 mg max om det är snabbverkande och då slocknar man inte heller.

Du har depot och de ska ge effekt över en längre tid och nej Bensodiazepiner botar inte Opiatabstinens utan dämpar möjligtvis ångesten ifrån opiat AT men sedan så hamnar du i benzoträsket och har en ännu värre AT att se fram emot.

Ledsen om jag låter taskig men det är typ sanningen.

Vissa menar på att man kan boosta Bensodiazepiner med grapefrukt eller Omeprazol det förlänger effekten möjligtvis men du blir inte mer påverkad och paracetamol kan du glömma.
Citera
2023-07-25, 15:03
Medlem
3ncor3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darklydivinest
Korrekt. Bättre boost hittar du inte.

Lyríca boostar knappast benzo, skulle snarare vara tvärtom i så fall skulle jag tro.

Det där med grapejuice låter väldigt placebo och fjortisaktigt men jag har inte provat det så jag ska inte sitta här och leka expert.

https://svenska.yle.fi/a/7-742254

Enzymet heter CYP3A4 som minskar/förlänger metabolismen av benzo. Framförallt fettlösliga vad jag läst mig till... // 3ncor3
Citera
2023-08-22, 14:55
Medlem
Glyphics avatar
Antipsykotiska preparat gör så man ej bygger upp "tolerans" lika kraftigt på benzo om man käkar benzo varje dag? eller har jag fel?
Senast redigerad av Glyphic 2023-08-22 kl. 15:00.
Citera
2023-08-22, 17:18
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Du kan få en kopia på min läkar journal som bevis om du vill för som du vet,,, ingen människa klarar dom doserna någonsin.. förutom jag typ, PLUS hade jag 2-3 Fentanyl plåster på ryggen samtidigt när det var som värst.

Fast nu undrade jag över dessa Xanor... hur ska jag göra för att få ett bättre och mer välmående rus utav dem? Har krossat ca 6-8 stycken nu men ger inget direkt effekt alls... jag vill bara ha lite mer helt enkelt så man får ett bättre välmående.

Jag provade Stesolid här för någon dag sedan sådana 5mg... fick 50 stycken och tryckte hela packetet på under 10 timmar men var inte mycket som hände.

Tacksam för alla svar

Det blir inte roligare än så. Har du ingen ångest eller lider av nervositet som släpper vid intag av benso så blir man mest seg och trött, får sämre omdöme och blir empatilös. Alla dom här sakerna förstärks ju mer benso du käkar och man märker ofta inte detta själv under påverkan, utan man tycker att man är helt normal och ej påverkad. När man vaknar upp från dimman så brukar man tycka annorlunda. Det är typiskt nybörjarfel att käka ännu mer mer för man vill ha ett rus. Man bara bort sig en vacker dag och så man leva med den ångesten sen. Benso är en riktigt lömsk drog. Akta dig för att hamna i träsket. Men lider du inte av något så är väl självförtroendeboosten man också får det bästa du får ut av det.

Annars kan jag rekommendera att röka cannabis. Ruset blir perfekt med lite benso för man slipper eventuell noja och sånt som kan stressa en som lätt kan förstöra ruset om man bara röker cannabis. Ni som röker vet vad jag menar. Plus man kan röka nästan hur mycket som helst. Man mår helt underbart när det är ur vägen, precis så som det ska kännas av cannabis. Käka inte för mycket benso bara. Till slut märker man inte att man är flummig av rökat. Kan ju bli lite pinsamheter liksom. Undvik alkohol och benso. Det blir alltid dumt en vacker dag på den kombon. Förr eller senare. Och blanda aldrig med opisar. Risken att få andnöd om man däckar är skyhög på den kombon. Livsfarligt.
Senast redigerad av Lifestealer 2023-08-22 kl. 17:36.
Citera
2023-08-22, 19:00
Medlem
Är det inte vettigare att söka sig till LARO & få ett substitut för opiater än att käka kartvis med benzo & tro att det ska fungera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in