Citat:
Ursprungligen postat av
Murdock035
Jag får Xanor för att motverka alla abstinenser från Oxycontinet... och eftersom jag tål ENORMA mångder hjälper det inte mig att ta 3-4 Xanor. Så frågan var om man kan manipulera dem något för att få en något bättre effekt. Tar jag Xanor depot som dom är somnar jag bara mer eller mindre och det är inte min syfta utan vill hålla mig vaken och fungera som vanligt bara. Inget annat, inte knarka på dem och bli hög för det skulle nog kräva väldigt många Xanor. Utan vill bli mer normaliserad om du förstår mig rätt.
Som självutnämnd Bensodiazepinexpert så kan jag väl säga som så att nej du kommer inte att få så mycket roligare. Jag äter Bensodiazepiner i medicinskt syfte och har haft allt på recept förutom Flunitrazepam och Halcion och jag förstår inte folk som ens knarkar på dem.
Det är fantastisk medicin som dämpar ångest, verkar sederande, muskelavslappnande och kramplösande men det är just en medicin och inget kul "knark"
Beroende lite på preparat så är det enda som händer om du överdoserar att du beter dig som ett sluddrande, drägglande mongo, får minnesluckor och däckar om dosen är tillräckligt hög.
Blandar du med alkohol och har otur så kan precis vad fan som helst hända och oftast med tillhörande minnesförlust och i bästa fall så slocknar du.
1 mg Xanor är ganska mycket för en normal person och extremt generöst att få utskrivet idag eftersom det är den starkaste och mest vanebildande Bensodiazepinen av dem alla undantaget möjligtvis Lorazepam.
Får du ingen ångestdämpande effekt av den mängden så kan du lika gärna skita i att ta mer för precis som du säger så blir du bara seg, trött och däckar på högre doser om du inte har monstertolerans.
Avråder också starkt ifrån att försöka blanda och boosta med diverse opiater då det är förenat med livsfara och den vanligaste dödsorsaken bland narkomaner som blandar medicinska preparat.
Gör som doktorn säger och ta inte mer. Du kommer bara att bygga upp toleransen tills det blir som att äta sockerpiller och om de klipper ditt recept så väntar AT:n ifrån helvetet. Normal blir man oftast på typ 0.5 mg max om det är snabbverkande och då slocknar man inte heller.
Du har depot och de ska ge effekt över en längre tid och nej Bensodiazepiner botar inte Opiatabstinens utan dämpar möjligtvis ångesten ifrån opiat AT men sedan så hamnar du i benzoträsket och har en ännu värre AT att se fram emot.
Ledsen om jag låter taskig men det är typ sanningen.
Vissa menar på att man kan boosta Bensodiazepiner med grapefrukt eller Omeprazol det förlänger effekten möjligtvis men du blir inte mer påverkad och paracetamol kan du glömma.