Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-10, 16:59
  #1453
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrra
Tänkte bara lämna denna http://i.imgur.com/iqWrTWf.jpg så ni vet hur mycket ni har i er efter ett tag. Är inne på 6e dagen av endast en kapsel (200mg) och jävlar vad varmt det är, vilket är självklart då den faktiska dosen är närmare 500mg i kroppen nu.

Detta gäller inte på crystal och de flesta säljer just det.

mvh
Citera
2017-04-10, 17:40
  #1454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Hej allihopa!!


Jag undrar över en sak.

Jag har kört dnp kur tidigare men denna var extrem bra men jag fick en allergisk reaktion, fick typ utslag lite överallt på kroppen och det kliade en hel del. Jag stoppade kuren direkt och fortsatte käka tabletterna som allergiskreaktion som jag köpte på Apoteket. Tabletterna fungerade fint fint men nu efter 2 veckors uppehåll så tänkte jag kicka igång dnp igen men det ger ingen effekt som det brukar göra de första gångerna. Jag känner varken trötthet, utmattning, törst mm.

Någon som vet mer och kan dela med sig erfarenheter.

Nässleutslag på dnp är vanligt, skaffa antihistaminer så är de lugnt!
Angående om du inte känner av bieffekterna på DNP kanske de är kasst doserat, men tveksamt eftersom DNP i råvara form är extremt billigt och finns ingen riktigt anledning att sälja falskt. Prova lossa kapseln med DNP och gnid pulvret i handflatorna, om dina handflator blir gula och färgen blir svår att tvätta bort kan du räkna att de är äkta dnp
Citera
2017-04-11, 10:48
  #1455
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Detta gäller inte på crystal och de flesta säljer just det.

mvh

Åfan, har du koll på hur det är med crystal?
Citera
2017-04-11, 20:05
  #1456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrra
Åfan, har du koll på hur det är med crystal?

halveringstiden är typ 12 h iaf.

mvh
Citera
2017-04-12, 22:10
  #1457
Medlem
Tja! tog mitt första piller av dnp igår 150mg, kände inget direkt, inga svettningar på natten. Tänkte att de ändå bara var första dagen. tog 150mg imorse igen inga svettningar eller förhöjd temperatur. Dock har pisset blivit mycket gulare trotts mycket vatten. Tog mitt andra piller för idag för cirka 3h, känner svag förhöjd temperatur tror jag(??) är varm av mig i vanliga fall. Dieten är on point osv dricker mycket vatten. Har dock gått up 2.5kg?? är det för att dnp binder vätska + mitt stora vätske intag? har sett andra person som brukar droppa kilon direkt.. tacksam för svar haha, sorry för luddig beskrivning
Citera
2017-04-13, 07:03
  #1458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twesta89
Tja! tog mitt första piller av dnp igår 150mg, kände inget direkt, inga svettningar på natten. Tänkte att de ändå bara var första dagen. tog 150mg imorse igen inga svettningar eller förhöjd temperatur. Dock har pisset blivit mycket gulare trotts mycket vatten. Tog mitt andra piller för idag för cirka 3h, känner svag förhöjd temperatur tror jag(??) är varm av mig i vanliga fall. Dieten är on point osv dricker mycket vatten. Har dock gått up 2.5kg?? är det för att dnp binder vätska + mitt stora vätske intag? har sett andra person som brukar droppa kilon direkt.. tacksam för svar haha, sorry för luddig beskrivning
Det tar ett tag innan nivåerna i kroppen byggts upp och effekterna börjar kännas genom värmen. Så stressa inte upp intaget för att få "önskad" effekt,har du läst på innan så vet du detta. Visa dnp respekt. På 150mg bör du inte få speciellt mycket värme alls skulle jag säga,beroende på hur rent det är . 200/250 har aldrig varit jättekonstigt de gånger jag kört gojans och el brutos dnp.

Korrekt ang viktökningen. sköt kosten och rör på dig .
Citera
2017-04-13, 22:20
  #1459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
Det tar ett tag innan nivåerna i kroppen byggts upp och effekterna börjar kännas genom värmen. Så stressa inte upp intaget för att få "önskad" effekt,har du läst på innan så vet du detta. Visa dnp respekt. På 150mg bör du inte få speciellt mycket värme alls skulle jag säga,beroende på hur rent det är . 200/250 har aldrig varit jättekonstigt de gånger jag kört gojans och el brutos dnp.

Korrekt ang viktökningen. sköt kosten och rör på dig .

Tack tack för svar! Tycker det är lite skumt bara att jag inte känner något eftersom av vad jag har läst så brukar de flesta känna värme redan efter första intaget! Men jag fortsätter att vänta mitt dnp är ifrån Swedlabs btw
Citera
2017-04-18, 13:27
  #1460
Medlem
Morsdags avatar
Hej,

Inne på dag tio med dnp idag.
Dag 1-3 150mg.
Dag 4-10 300mg. Dag tio är i dag.
Hittills helt verkningslöst enl mig, enl vågen, spegeln och enl kroppen alls tycker jag. Jag testade t.om trycka en rejäl laddning kolhydrater två kvällar på raken bara för att se om jag fick effekt (svettningar tänker jag närmast på. Men inget.

Ingen tempökning, inga svettningar. Möjligen kan jag ana en viss muntorrhet, kanske!
Lika pigg eller trött beroende på hur man ser det.
Har inte märkt nån skillnad varken på högintensiva träningarna eller på gymmet när det är dags för skrot.
Samma ork som innan.

(gjorde kolhydrattömning innan kuren om nån undrar)

Har läst att det tar lite tid innan kroppen byggt upp mängden i kroppen men hur individuellt är det?

Ja ja, jag kör på ett tag till, ingen uppoffring direkt då det inte märks. Tråkiga pengar dock om det inte är riktiga grejer!
Fortsätter till jag har 10 dagar med 300mg i ryggen, sen om jag fortfarande inte märker annat än en ev muntorrhet tänkte jag öka och ta 450mg varannan dag och 300mg de andra. Alltså en ökning över tid med 75mg.

Tankar här någon?
Citera
2017-04-18, 15:56
  #1461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morsdag
Hej,

Inne på dag tio med dnp idag.
Dag 1-3 150mg.
Dag 4-10 300mg. Dag tio är i dag.
Hittills helt verkningslöst enl mig, enl vågen, spegeln och enl kroppen alls tycker jag. Jag testade t.om trycka en rejäl laddning kolhydrater två kvällar på raken bara för att se om jag fick effekt (svettningar tänker jag närmast på. Men inget.

Ingen tempökning, inga svettningar. Möjligen kan jag ana en viss muntorrhet, kanske!
Lika pigg eller trött beroende på hur man ser det.
Har inte märkt nån skillnad varken på högintensiva träningarna eller på gymmet när det är dags för skrot.
Samma ork som innan.

(gjorde kolhydrattömning innan kuren om nån undrar)

Har läst att det tar lite tid innan kroppen byggt upp mängden i kroppen men hur individuellt är det?

Ja ja, jag kör på ett tag till, ingen uppoffring direkt då det inte märks. Tråkiga pengar dock om det inte är riktiga grejer!
Fortsätter till jag har 10 dagar med 300mg i ryggen, sen om jag fortfarande inte märker annat än en ev muntorrhet tänkte jag öka och ta 450mg varannan dag och 300mg de andra. Alltså en ökning över tid med 75mg.

Tankar här någon?


Det var swedlabs va? Jag kör samma för stunden.

Sist körde jag 2*150 varje morgon så började jag svettas dag 4, sedan la jag till 150 på kvällen. Jag blev fruktansvärt förkyld och avbröt dag 8.


Idag är jag på dag 5, kör samma upplägg och nu är jag riktigt varm, men svettas bara när jag går raskt.

Har inget att jämföra med men har andra kapslar på g att jämföra med.

Blir täpt i näsan när jag dricker för lite, måste dricka hela tiden, men vatten är gott
Citera
2017-04-26, 09:29
  #1462
Medlem
Tjena ligger on dnp sedan två veckor. Startade på 200mg och ligger nu on på 400 mg/dag.

Kostfördelningen inför 600 mg turen kommer vara följande: 1600 kcal, 50% kolhydrater, 40% protein och 10%fett (eventuellt mindre)

Tror ni jag orkar det? Ligger på en dödsdeff för tillfället då jag snart lämnar landet.
Ska tilläggas att jag är kille 20-25 år, dagligt behov på ungefär 3300 kcal, har deffat på 2200 kcal ett tag och är nu nere på 1600 kcal. Lyfter skrot 6-7 dagar veckan och kör cardio 6 dagar i veckan.
Må väl / 260604
__________________
Senast redigerad av 260604 2017-04-26 kl. 09:34.
Citera
2017-04-26, 15:28
  #1463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 260604
Tjena ligger on dnp sedan två veckor. Startade på 200mg och ligger nu on på 400 mg/dag.

Kostfördelningen inför 600 mg turen kommer vara följande: 1600 kcal, 50% kolhydrater, 40% protein och 10%fett (eventuellt mindre)

Tror ni jag orkar det? Ligger på en dödsdeff för tillfället då jag snart lämnar landet.
Ska tilläggas att jag är kille 20-25 år, dagligt behov på ungefär 3300 kcal, har deffat på 2200 kcal ett tag och är nu nere på 1600 kcal. Lyfter skrot 6-7 dagar veckan och kör cardio 6 dagar i veckan.
Må väl / 260604

Låter som total idioti att gå så lågt på kalorierna. Sabbar din ämnesomsättning så du kommer tappa mindre fett än du hade gjort om du äter 2500kcal. SPeciellt när du kör dnp.

mvh
Citera
2017-05-01, 19:57
  #1464
Medlem
Roidberts avatar
Jag har läst att en del kör högre doser DNP under enstaka ätardagar för att slå ut överflödiga kalorier och hålla fettprocenten nere. Är det en bra idé? Kan det påverka ens metabolism negativt att använda DNP på det sättet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback