Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-11, 00:37
  #1441
Medlem
Vitsigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbackuknow
Snälla skriv rätt vännen så inte folk tar dina ord och går utifrån dem och dör. 500gram..
Vissa människor orkar ej läsa på så dem bara kollar första informationen och går utifrån det för dem är lata. 500g är kanske en överdriven dos att gå på men men, man vet aldrig.

Och 500mg DNP är lagom dos. Rekommenderar alla att börja med 200-250mg första 4 dagarna, känner man ej av stora bieffekter som man ska känna på dnp, alltså extrem värme och överdrivna svettningar på nätterna så kan man höja dosen till 500mg.
Såklart ska man alltid ha antiinflammatoriska tabletter hemma fall i fall man ej tål dnp!

Ifall någon tar min anekdot som en sorts riktlinje för sitt DNP intag så är nog chanserna för överlevnad inte så stor i denna värld ändå.
Citera
2017-03-11, 20:22
  #1442
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Många vill påskynda allting alltså det måste gå fort typ ju högre dos desto bättre, 5-10dagar ska jag bränna bort 20kg.

Folk måste vara helt bakåtvända. Jag har kört några dnp kurer och jag har alltid börjar lågt som tex 250mg och har aldrig kört mer än 750mg och har enkelt bränt bort 10kg på 1 månad och då gäller strikt kost, träning och motion varje dag.

Jag vet personer som har legat på 1500mg men dessa peroner är bodybuilder och har typ testat det mesta på marknaden.

Till er som har precis fått hem det i brevlådan, läs om det först planera och kicka igång.
Citera
2017-03-13, 14:43
  #1443
Medlem
Tjenare

En fråga fick hem mina DNP idag från Thema Labs 100mg crystal DNP per kapsel, nu till själva fråga tog ut innehållet och vägde 2 kapslar och dom innehåller 0,45g till 0,5g.

Är det inte väldigt mkt DNP i mina kapslar? Eller är det så att det är utbankat för att det lättare ska gå att dosera kapslarna? Vilket jag tror att så är fallet.

Vågar inte stoppa i mig 2 rakt av nu innan jag får några vettiga svar från dom som kört DNP förr.

Hade tänkt legat på 200mg i några dagar för att sen gå upp på 400mg ED
__________________
Senast redigerad av Nord_84 2017-03-13 kl. 15:21.
Citera
2017-03-13, 22:09
  #1444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
Tjenare

En fråga fick hem mina DNP idag från Thema Labs 100mg crystal DNP per kapsel, nu till själva fråga tog ut innehållet och vägde 2 kapslar och dom innehåller 0,45g till 0,5g.

Är det inte väldigt mkt DNP i mina kapslar? Eller är det så att det är utbankat för att det lättare ska gå att dosera kapslarna? Vilket jag tror att så är fallet.

Vågar inte stoppa i mig 2 rakt av nu innan jag får några vettiga svar från dom som kört DNP förr.

Hade tänkt legat på 200mg i några dagar för att sen gå upp på 400mg ED


har aldrig kört DNP men jag har heller aldrig sett 20 mg Dianabol som väger 20 mg

i stort sett alla mediciner och tabletter tillverkas på detta sättet som du beskriver
Citera
2017-03-13, 23:02
  #1445
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har aldrig kört DNP men jag har heller aldrig sett 20 mg Dianabol som väger 20 mg

i stort sett alla mediciner och tabletter tillverkas på detta sättet som du beskriver

Nej självklart är det så men vill vara på den säkra sidan speciellt när det är DNP.

Tog ändå totalt 200mg idag 3 timmar mellan kapslarna sista togs kl 20 känner inget speciellt och det verkar inte vara många som gör det på 200mg. Så nu är det bara att köra som jag tänkt.
Citera
2017-03-17, 23:55
  #1446
Medlem
Slayer-s avatar
Jag har några frågor innan jag kickar igång, till er erfarna DNP användare.

Hur viktigt är det att göra en carbtömning? (Kolhydrats tömning).
Man gör det för att DNP ska kicka igång snabbare och inte ska behöva bränna bort kolhydraterna, right?

Kan man ta DNP på tom mage?
Eftersom jag kör periodisk fasta så brukar jag vakna, morgoncardio och träna sedan äta, eller är det mer optimalt att vänta med intaget av DNP tills middagen?

Vilken cardio rutin rekommenderar ni?
Just nu kör jag både HIIT och LISS men läst mycket om att LISS föredras.


Och till sist en knepig fråga... Fick hem mina Therma Labs 100mg, 50st, ska dom vara gula med prickar på? Ser nästan ut som mögelprickar...? Fula var dom iaf
Citera
2017-03-18, 07:59
  #1447
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-
Jag har några frågor innan jag kickar igång, till er erfarna DNP användare.

Hur viktigt är det att göra en carbtömning? (Kolhydrats tömning).
Man gör det för att DNP ska kicka igång snabbare och inte ska behöva bränna bort kolhydraterna, right?

Kan man ta DNP på tom mage?
Eftersom jag kör periodisk fasta så brukar jag vakna, morgoncardio och träna sedan äta, eller är det mer optimalt att vänta med intaget av DNP tills middagen?

Vilken cardio rutin rekommenderar ni?
Just nu kör jag både HIIT och LISS men läst mycket om att LISS föredras.


Och till sist en knepig fråga... Fick hem mina Therma Labs 100mg, 50st, ska dom vara gula med prickar på? Ser nästan ut som mögelprickar...? Fula var dom iaf

1. Spelar ingen roll om du tömmer eller inte enligt mig.
2. Det går bra att ta på tom mage. Men man kan få lite sura uppstötningar av det.
3. Cardio: Ligga i sängen och svettas som en gris Nej men kör den cardion du gillar. Jag pallar inget högintensivt när jag kör DNP.

mvh
Citera
2017-04-04, 23:37
  #1448
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Hej allihopa!!


Jag undrar över en sak.

Jag har kört dnp kur tidigare men denna var extrem bra men jag fick en allergisk reaktion, fick typ utslag lite överallt på kroppen och det kliade en hel del. Jag stoppade kuren direkt och fortsatte käka tabletterna som allergiskreaktion som jag köpte på Apoteket. Tabletterna fungerade fint fint men nu efter 2 veckors uppehåll så tänkte jag kicka igång dnp igen men det ger ingen effekt som det brukar göra de första gångerna. Jag känner varken trötthet, utmattning, törst mm.

Någon som vet mer och kan dela med sig erfarenheter.
Citera
2017-04-05, 10:31
  #1449
Medlem
Alltså, även om du fått effekt direkt tidigare så betyder det inte att du får det nu. Kan ju ta några dagar ändå. Jag började för 3 dagar sen och kände första tabletten efter några timmar men har inte gjort det under mina 2 tidigare vändor.
Citera
2017-04-06, 20:39
  #1450
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slayer-
Jag har några frågor innan jag kickar igång, till er erfarna DNP användare.

Hur viktigt är det att göra en carbtömning? (Kolhydrats tömning).
Man gör det för att DNP ska kicka igång snabbare och inte ska behöva bränna bort kolhydraterna, right?

Kan man ta DNP på tom mage?
Eftersom jag kör periodisk fasta så brukar jag vakna, morgoncardio och träna sedan äta, eller är det mer optimalt att vänta med intaget av DNP tills middagen?

Vilken cardio rutin rekommenderar ni?
Just nu kör jag både HIIT och LISS men läst mycket om att LISS föredras.


Och till sist en knepig fråga... Fick hem mina Therma Labs 100mg, 50st, ska dom vara gula med prickar på? Ser nästan ut som mögelprickar...? Fula var dom iaf

Angående carbrömmning, jag har läst både och. Att det ska vara bättre . Jag har aldrig gjort det.

Körde också periodisk fasta. Tog alltid 200mg på tom mage 0700 sedan 1400 tog jag 200mg till funkade fint.

Körde även HIIT som cardio.

Mina var enbart gula utan prickar
Citera
2017-04-09, 13:36
  #1451
Medlem
Morsdags avatar
Hej alla alla.

DNP 150mg.
Tanken är att test i 10 dagar - 6 veckor, och det är det första gången.

Här kommer lite intim info om mig:
Man
38 år
165cm
85 kg (började på 89,5kg)
Kroppsfett: 34,5%
Midjemått över naveln 112cm
Mål: 20-25%fettförlust.
Basalt kcal-behov: 2332 kcal.
(räknat på två pass träning/veckan och flertalet barnvagnspromenader om dagen).
Kcal-intag i dag:
Jag ligger idag på ett underskott om max 1.000kcal/dag = 1.332kcal/dag med ett proteinintag mellan 200-230 g/dag.
Detta gäller alla dagar utom för de två träningsdagarna då jag tar en extra proteinskak efter träningen om 228kcal och 51,2g protein/träningsdag.
Träning idag:
Har nyligen (ca 5 veckor) börjat träna kickboxning 2 ggr i veckan. Ca 1.5 timme/pass.
Tar 1-3 barnvagnspromenader om dagen. Allt mellan 20-60 min per gång.
Ev kommer jag lägga in lite muskelbevarande tung styrketräning 1-3 daga/vecka beroende på om jag orkar. Jag kommer såklart räkna om mitt kcal behov.
Måltider:
FRUKOST: (Då jag inte lärt mig äta frukost gör jag den enkel.)
60g proteinskak 228 kcal
LUNCH:
438kcal fördelat på kött/fisk/fågel, ris, kokta grönsakar. Fokus ligger idag på högt proteinintag.
MIDDAG:
Som lunchen.
Kvällsmat:
Som frukosten.


Tillskott jag tar idag:
Aminotabs
Vitamin D
Vitamin C
Multivitamin MAN
Zink
Magnecium
Järn.
Omega-3

Tänker utöka med:
Resorb
Kestin (kommer börja ta i förebyggande syfte).
Tips på med nyttigt och vettigt?


Kur: 10 dagar - 6 veckor.
Dag 1-4 150mg direkt på morgonen
Dag 5-10 300mg hel dos direkt på morgonen.
Utvärdering:
De första tio dagarna får avgöra hur fortsatt kur ser ut om jag fortsätter. Därefter en vecka i taget.

Synpunkter, tips ideer?

//Morsdag
Citera
2017-04-09, 15:27
  #1452
Medlem
Tänkte bara lämna denna http://i.imgur.com/iqWrTWf.jpg så ni vet hur mycket ni har i er efter ett tag. Är inne på 6e dagen av endast en kapsel (200mg) och jävlar vad varmt det är, vilket är självklart då den faktiska dosen är närmare 500mg i kroppen nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback