Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-25, 19:11
  #1
Medlem
Alladins avatar
Mina tankar om DNP/DNPII:

DNP är inte för vem som helst, det kräver mer av användaren än att stoppa i sig ryssfemmor varje morgon. Vatten, tillskott osv måste skötas till 100%, det måste gå på rutin annars är DNP till och med dödligt.
Det är alltså inte som att sätta några testoinjects, nej, för vad är det värsta som kan hända om du gör normalt fel... ojämna nivåer, bitchtits osv. och vad är det värsta som kan hända på DNP = döden.
Döden är ganska svår för sjukhusen att fixa, plastikkirurgin har inte heller någon bra lösning faktiskt.

Sen är det en sak till, även om du sköter allt in i minsta detalj så råkar en del ut för allergiska reaktioner mot DNP. Då är det sjukhuset som gäller, om du hinner så långt dvs.
Många dödsfall är rapporterade, så det här preppet är inte att leka med... försök inte ta genvägen för att du är för lat för att få fram beachformen genom hederlig diet och cardio.
__________________
Senast redigerad av sedan 2013-12-22 kl. 13:29.
Citera
2007-01-25, 19:24
  #2
Medlem
Oj ! Säger jag bara


Ser ut som vissa har kopierat från varandra, eller vart det lite dubbelpostning av vissa grejjer?

Bra grej iaf
Citera
2007-01-25, 19:28
  #3
Medlem
Bra sammanställning!

Här är en ingående kurrapport...
http://www.t-nation.com/findArticle....06-068-feature
Citera
2007-01-25, 22:34
  #4
Medlem
TimeWarps avatar
Mycket bra info, man tackar! Kvällsläsning som heter duga!
Citera
2007-01-26, 00:42
  #5
Medlem
japp detta prepp kräver sitt. Körde det i somras, vilken dimma man är inne i alltså
Citera
2007-01-26, 00:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dompalo
japp detta prepp kräver sitt. Körde det i somras, vilken dimma man är inne i alltså

Jaså! Berätta mer!!

Hur var det t ex att knulla med DNP i kroppen??
Citera
2007-01-26, 13:15
  #7
Medlem
väldigt intressant om detta "farliga" tillskott.
Citera
2007-01-26, 13:53
  #8
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dompalo
japp detta prepp kräver sitt. Körde det i somras, vilken dimma man är inne i alltså

Har du lust att lägga upp en kurrapport?
Citera
2007-01-26, 23:39
  #9
Medlem
Jag förstår inte dessa doseringar... 50-100mg lär ju göra fenomenala skillnader, varför går folk upp till ett halvt gram om dagen?
Citera
2007-01-27, 00:10
  #10
Medlem
Alladins avatar
En bekant körde dnp, började lugnt på cirka 200mg DNPII (powder)... skötte sig exemplariskt. Höjde till 400mg och höll på att flyta bort, skjorta med t-shirt kunde han ha på sig i Januari 2006!
Svettades jämnt, stora fläckar på alla kläder han hade alltid... bytade sängkläder under nätterna. och sov me handdukar under sig och brevid sig för att kunna torka bort de värsta. (trots fläkt som stod och surrade hela nätterna)

Vet i f-n om han tyckte det var värt de, tror han körde 14dagar och tappade ett par kilo. Men hela livet blev ju lidande under den tiden...
Citera
2007-01-27, 00:30
  #11
Medlem
LillaFluffs avatar
Doseringen är ju väldigt inviduellt, en bekant till mig fick hyffsade resultat på 200 mg en annan åkte in till sjukhus på 400 mg... Personligen har jag kunnat jobba med ett hyffsat fysiskt arbete på 600 mg, är mellan 600-800mg jag har träffat gula dimman, att man bli hyffsat dimmig i pallet...

Dnp är ju väldigt starkt och eftersom allt blir lidande under perioden så ser man till att få ut allt under dom dagarna, man bör inte träna fullt ens på 200mg pga man blir ömtålig risken för muskelbristningar ökar markant, kan jämnföras med att ha ganska högfeber...

Tappa några kg rent fett på 2 veckor är mycket, speciellt påtanke att man knappt har nån muskelförlust under perioden.

Tror det finns vissa studier som vissar att DNP dödar fettcellerna, är det och Fettsugning som klarar det, dvs ingen rebounde effekt som på T3or tex.

DNP är grymt effektivt men det har ju sina sides... Kan hända mycket dumt som sagt.
Citera
2010-10-12, 17:36
  #12
Medlem
Dnp frågor.

Tjo jag är lite överviktig och tänkte jag skulle testa lite Dnp har 75mg som jag jag ska köra ED.

lever på 1700 kcal per dag och promenad/jogging morgon & kväll. Är de värt eller ska jag modifiera mer?

Den viktiga frågan Syns DNP på pisseprov?! Ska jobba snart på industrierna så måste veta!!

Tack för svar skriv gärna om jag ska lägga om dos osv.!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback