Citat:
Ursprungligen postat av
Neus
För övrigt. En liten rolig fundering till er alla. Sett att det har spekulerats i vem som är bäst med ett svärd hit och sådär liksom. Men mer intressant är ju vem ni tror är den smartaste figuren? Vem har högst IQ? Vem är mest allmänbildad? Mest kreativ?
Dvärgen - månne?
Varys eller Petyr är det väl.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sn1ckers
Jag hatar att han förådde Robb, men jag tycker faktiskt synd om honom. Ramsey tog faktiskt hans penis

Välförtjänat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Mmmm.. Precis. Jag tycker det visade mera hur hon blivit psykopatisk och riktigt sne i skallen. Nu vill hon döda så många hon kan.
Det är det jag är bekymrad över. Med sin uppväxt lär hon blir fuckad för livet

Stackarn...
Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Förhoppningsvis så letar hon på någon från Braavos och framkallar Jaqen som sen kan utbilda henne till en Master Assassin.
Har inte läst böckerna men det här känns naturligt som hennes nästa steg. Början på säsong 4.
Jo men det är något sånt dom säkert lär dra ut på. Skulle inte ens bli förvånad om resan dit tar hela nästa säsong. Så frågan är när hon blir klar.
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Fanns det inga soldater i den nya staden som Dany befriade, såg inte ut att finnas några.... Så hennes armé blev inte starkare, antar jag? Vad var anledningen till att hon befriade folket i staden isf?
För det första så gillar hon inte slaveri och för det andra så behöver varje schackspelare sina
bönder. Även om det är drygt för oss att se på.
Citat:
Ursprungligen postat av
beerklunker
Gamla George borde nog se över sin övervikt om han vill hinna klart med sitt
mästerverk innan han trillar av pinn

Det är nog att ta i lite väl mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av
CrackThis
Arya har ju blivit förjävla snygg.

Jailbait.
Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Kommer bli fruktansvärt coolt att se i säsong 4. Undrar ifall Cersei kommer älska den Jaime som klev innanför dörren eller om hon kommer avsky honom?
Kan inte tänka mig att dom återgå till sina tidigare incest-dagar. Antingen för Jaime har fått smak för The Real Life och vill ändra sin familjs politiska åsikter och hålla känslorna vid sidan. Eller så är det för han är kär i Brianne. Kan också vara eftersom Cersei inte finner honom särskilt attraktiv längre. Har alltid uppfattat att hon föll för honom pgd av sina färdigheter, snygghet och charm. Men med handen kapad är han en nobody i jämnförelse med sitt tidigare rykte.