2026-02-01, 04:20
Avslutad
Jag har en fråga…. Tjack är ju väldigt psykosinducerande.
Dock utan att få psykoser, blir mer eller mindre alla som missbrukar tjack lite skeva i skallen ibland?

Känner två killar som inte kan förklara det riktigt, men som uppenbart får någon form av ”tankestörningar” under de perioder som de missbrukar.
Citera
2026-02-01, 05:17
Medlem
Paelsmaestarens avatar
Aa, hjärnan går på högvarv och får inte vila på flera dagar d e la klart den blir lite sleten.
Citera
2026-04-28, 04:38
Medlem
Grävt upp halva gräsmattan en kväll för att hämta benson. Dagen efter kom jag på att de va slut.
Varit vaken drygt två veckor med lite sömn var olika personer varje dag.
Krupit på golv i timmar och leta 3-cmc
Citera
2026-05-27, 23:59
Medlem
Åkte hem till en tjej jag pratat lite med så var första gången jag träffade henne. Kommer dit helmaxad på 2-mmc och lite annat. De sjuka i allt är att under tiden vi har sex så vill hon injicera stillnoct. Efter massa tjat under sexet tänkte jag "vafan de väl lika bra" vi tog en snabb paus och hjälpte henne med injektionen.

Denna häftiga tjej har vid ett annat tillfälle fått 3-cmc uppkört i fittan vilket hon tyckte om.
Citera
2026-05-28, 20:12
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Jag tog 2 stycken blå för mycket.
Och drack cider. En helt vanlig dag trodde jag....
Se hade jag väl pumpat dos 2 dagar.Men jag kollapsade helt enkelt. Sen vakna jag upp på sjukhuset och drog. Enligt vissa satt jag i kalsongerna.
Citera
2026-05-28, 20:16
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Sen hade tydligen gjort en graffiti målning.
Syns att jag var totalt Cp där. ZIGENARE
Citera
2026-05-28, 20:21
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det har nog alla gjort, samma med pulver av olika slag.
Speciellt om inte har något kvar.
Tror vi var tre man som letade tjack på mitt golv.
Citera
2026-06-02, 00:57
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Speciellt om inte har något kvar.
Tror vi var tre man som letade tjack på mitt golv.
Haha, det är en klassiker. Alltid det man ju något, fast mest blev det damm och annat äckel. Fan en gång skulle jag satta över tjack från en zip-påse till en annan. Det olyckliga var att den påsen jag försökte fylla hade ett litet hål som jag så klart inte såg. Och påtänd på diverse preparat märkte jag det inte heller, utan tyckte det var konstigt att det inte kom in något i påsen.
Citera
2026-06-17, 11:09
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha, det är en klassiker. Alltid det man ju något, fast mest blev det damm och annat äckel. Fan en gång skulle jag satta över tjack från en zip-påse till en annan. Det olyckliga var att den påsen jag försökte fylla hade ett litet hål som jag så klart inte såg. Och påtänd på diverse preparat märkte jag det inte heller, utan tyckte det var konstigt att det inte kom in något i påsen.
Tjack är en jävligt äckligt drog. Jag pallar en vecka på skiten som högst. Och då är man ju redan helt mongo. Ligger mest och drar i kuken eller gör något meningslöst. Typ, letar efter tjackrester i lägenheten. Faktiskt tröttnat. Tog en gång i år. Typ, Februari. Men haft många chanser att ta en lina eller två. Men då är det är det rätt så kört. Hållt på i över 20 år med skiten till och från. Så inget intressant lär hända. Förmodligen sår på kuken efter kollat på port i 14 timmar. Wow, fett kul.
Citera
2026-06-17, 23:51
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Tjack är en jävligt äckligt drog. Jag pallar en vecka på skiten som högst. Och då är man ju redan helt mongo. Ligger mest och drar i kuken eller gör något meningslöst. Typ, letar efter tjackrester i lägenheten. Faktiskt tröttnat. Tog en gång i år. Typ, Februari. Men haft många chanser att ta en lina eller två. Men då är det är det rätt så kört. Hållt på i över 20 år med skiten till och från. Så inget intressant lär hända. Förmodligen sår på kuken efter kollat på port i 14 timmar. Wow, fett kul.

Jag kan bara hålla med dig. När jag var ung i ca 20 års åldern, då älskade jag tjack och tyckte att det var det bästa som fanns. Inget party utan tjack. Men senare började jag bara tycka mer och mer illa om det. Precis som du skriver är det för mig också på tjack. Maniskt letande efter porr och evigt runkande. Sliter på kroppen och snoppen. Tjack och allt centralstimulerande är trist som fan tycker jag nu för tiden.
Citera
2026-06-18, 09:17
Medlem
Tjack-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Åkte hem till en tjej jag pratat lite med så var första gången jag träffade henne. Kommer dit helmaxad på 2-mmc och lite annat. De sjuka i allt är att under tiden vi har sex så vill hon injicera stillnoct. Efter massa tjat under sexet tänkte jag "vafan de väl lika bra" vi tog en snabb paus och hjälpte henne med injektionen.

Denna häftiga tjej har vid ett annat tillfälle fått 3-cmc uppkört i fittan vilket hon tyckte om.

Såna brudar är bäst! Skål för dom!!

Någon annan som efter man har varit vaken ett par dygn och ska återdosera - att man lägger upp linor på faten och sen kan stirra och "förbereda" att ta ny dos i kanske i en timme innan man faktiskt tar en ny lina? Helt utan anledning??
Citera
2026-06-28, 01:59
Medlem
Symptms avatar
- letat upp roaches från jointar jag slängt utomhus för att kunna bygga nya jointar när rökat sinat
- letat på golvet flera gånger efter hash, weed och pulver rester när även det sinat, ibland har man hittat så mycket så man kan bygga flera jointar lol.

men det är mest missbrukarbetende inte så mycket pundare hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in