2019-04-02, 08:04
Medlem
KringExs avatar
Man skulle ju ha haft någon rolig historia att skriva här men det pundigaste beteendet för mig måste vara en gång när jag tagit Amfetamin och porrsurfat konstant i närmare 2 dygn. Någon enstaka klunk vatten bara på den tiden.
Ca 24 timmar efter det så har jag enorm träningsvärk i vissa delar av kroppen så att jag knappt kan röra mig. Jag satt ju i en konstig ställning och spände mig hela tiden
Citera
2019-04-02, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Man skulle ju ha haft någon rolig historia att skriva här men det pundigaste beteendet för mig måste vara en gång när jag tagit Amfetamin och porrsurfat konstant i närmare 2 dygn. Någon enstaka klunk vatten bara på den tiden.
Ca 24 timmar efter det så har jag enorm träningsvärk i vissa delar av kroppen så att jag knappt kan röra mig. Jag satt ju i en konstig ställning och spände mig hela tiden
Ångesten när man porrsurfat/fappat i 1-2 dygn och är pundig och svettig och är stel och har ont överallt samt att pitten är tillälligt deformerad. Fyfan vad äcklig man känner sig.
Citera
2019-04-02, 16:14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Haha känner igen det där. Men jag har inte varit lika hard core som kunnat runkat i två dygn. Men har väl ibland suttit och runkat non stopp i tio timmar eller något sådant. Ont i kroppen och ont i snoppen är ganska så vanligt efter det, samt att det känns som om ögonen blöder efter att stirrat in i datorskärmen för länge. Och det lustiga brukar vara att först säger man till sig själv att det blir inget porrsurfande, men likt förbannat så slutar det som det bruka haha.
Citera
2019-04-02, 21:45
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ångesten när man porrsurfat/fappat i 1-2 dygn och är pundig och svettig och är stel och har ont överallt samt att pitten är tillälligt deformerad. Fyfan vad äcklig man känner sig.

Jo man känner sig alltid så SJUKT äcklig efteråt!

Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha känner igen det där. Men jag har inte varit lika hard core som kunnat runkat i två dygn. Men har väl ibland suttit och runkat non stopp i tio timmar eller något sådant. Ont i kroppen och ont i snoppen är ganska så vanligt efter det, samt att det känns som om ögonen blöder efter att stirrat in i datorskärmen för länge. Och det lustiga brukar vara att först säger man till sig själv att det blir inget porrsurfande, men likt förbannat så slutar det som det bruka haha.

Haha jo det där med ögonen känner jag igen När man har stirrat in i skärmen ett eller fler dygn sprängs ju blodkärlen i ögonen, man blir torr och ser stirrig ut som fan med tefatspupiller. Fyfan
Citera
2019-04-02, 22:56
Medlem
Dippat chips i stearinljus i tron om att det varit dipp.. vakna och var väldigt skum i halsen och insåg vad jag gjort.. hade ett ljus i chipsskålen eller nått sånt vill jag minnas.
Citera
2019-04-06, 01:05
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Kom att tänka på att föra några år sedan så hade jag tagit tjack eller någon RC-stimulantia. Jag hade varit vaken något dygn och inte ätit eller druckit på ett tag. Men när den lokala kiosken öppnade stack jag dit och skulle köpa cigg och dricka, men hade blivit så förbannat torr i halsen så jag kunde knappt prata och efter att vakat rätt länge så var jag rätt seg i skallen också. När jag inne på kiosken skakig som ett fyllo med parkinson och utan röst försöker harkla fram att jag vill ha cigg. Expediten trodde väl att jag var efterbliven eller något.
Citera
2019-04-06, 01:16
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Kom att tänka på att föra några år sedan så hade jag tagit tjack eller någon RC-stimulantia. Jag hade varit vaken något dygn och inte ätit eller druckit på ett tag. Men när den lokala kiosken öppnade stack jag dit och skulle köpa cigg och dricka, men hade blivit så förbannat torr i halsen så jag kunde knappt prata och efter att vakat rätt länge så var jag rätt seg i skallen också. När jag inne på kiosken skakig som ett fyllo med parkinson och utan röst försöker harkla fram att jag vill ha cigg. Expediten trodde väl att jag var efterbliven eller något.

Haha, detta har jag också gjort ett flertal gånger. Lika jobbigt varje gång, särskilt när kassapersonalen tittar på en med en oroad eller nedlåtande blick och nästan skakar på huvudet åt en.
Citera
2019-04-06, 01:22
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Haha, detta har jag också gjort ett flertal gånger. Lika jobbigt varje gång, särskilt när kassapersonalen tittar på en med en orolig eller nedlåtande blick och nästan skakar på huvudet åt en.
Apropå pinsamheter på kiosken, så skulle en kompis till mig handla när han hade rökt spice. Det roliga var att han hade samma ansiktsuttryck som Nicolas Cage har när han ser galen ut. Typ så här såg han ut. Undra vad fan hon i kassan tänkte hehe.
https://www.theguardian.com/film/2018/sep/19/nicolas-cage-rage-internet-meme-mandy#img-2
Citera
2019-04-06, 01:42
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Vilken substans var det?

Amfetamin och senare en massa elvanse.
Citera
2019-04-06, 01:54
Medlem
surexass avatar
Att va på väg hem från en vän efter lite väl mycket tjo och man va lite lätt inbillningssjuk så man gömde sig bakom en snödriva i någon timma för det stod helt klart två obehagliga poliser och väntade utanför mitt hus.

Men döm till min förvåning när jag tyckte dom stod extremt stilla och då först fattade att det va brevlådorna ute vid vägen
Citera
2019-04-06, 04:55
Medlem
Min nojjperiod börjar om 6 min och fortsätter till kl 08. Har börjat smått nu.

Ska uppdatera under dessa timmars gång mitt beteende så har ni skolboksexempel på pundarbeteende
Citera
2019-04-06, 09:01
Medlem
Klarar fan inte av stimulanter alls längre blir direkt pundig o tvärnojjig och klarar inte alls av att hålla färgen,
men likförbannat har jag svårt att lämna det bakom mig. Nu e det inte oftare än max någon gång i månaden så det e rätt lugnt ändå..
Senast redigerad av papavier 2019-04-06 kl. 09:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in