Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-23, 18:39
  #5221
Medlem
För några år sedan anklagade jag min mor för att ha lallat av mitt tjack. 2g tog trots allt slut lite väl fort, hon betedde sig trots allt mysko, det låg trots allt någon kupong på köksbänken som hon högst troligt rullat ihop och snortat med. Men framförallt, det var trots allt något vitt stelt klet i hennes stearinljusstakar.

Drack även 4-5 starköl för att kunna sova 2 timmar innan jag skulle upp till AFmöte, där jag var helt död när jag vaknade, och drog en näsa ladd för att kunna prestera inne på mötet, drog även en nyckel på toan och utanför i trappen.

Brukar alltid spara alla roaches lite prydligt för att det trots allt kan bli en hel jolle tillslut.

Slickat rent redlines, letat rester lite här o var, dragit upp både det ena och andra i näsan i processen som flera andra skrivit.

Snortade fluoxetin när jag inte hade något annat, och det är fan den värsta svedan jag känt i snoken.

Poppat habbar helt öppet inne på krogen, minns inte ett skit men fått återberättat att vakten plockade mig. Vaknade några timmar senare i en fyllecell med en zipbag fattigare och en prick i belastningsregistret rikare.
__________________
Senast redigerad av TaintedPaint 2018-01-23 kl. 19:12.
Citera
2018-01-24, 02:24
  #5222
Medlem
bananajoe33s avatar
Stulit handsprit för att dricka det, blivit nån vända till sjukhuset för att sno handsprit.

Detta var under mina glansdagar..
Citera
2018-01-31, 01:44
  #5223
Medlem
Ätit snorkråkor med pulver i sig är väl lite illa? Annars är det väl det vanliga tjackbeteendet med att slicka påsar och sådant man pysslar med. Och leta smulor på golvet och att snorta upp skiten därefter också. Eller ja det är väl till 99% damm man får i sig men det är det väl värt, tycker man. :P

Men denna tråd är helfestlig. :P
Citera
2018-01-31, 19:10
  #5224
Medlem
Nattskattas avatar
Jag brukar kunna fastna i att ”evighetsstäda” alltså att jag plockar fram och flyttar runt saker och städar lite här och där men samtidigt plockar fram en massa grejer och stökar ner. Kommer på sånna där geniala idéer som att plantera om blommorna, lämnar det halvfärdigt med jord över hela golvet. Sen ska jag sortera, rensa ur och ställa saker i ”ordning” brukar sluta med att hela golvet är täckt med prylar och jag har ingen koll alls på vart jag har något. Och lagomt när jag inser detta brukar tjacket vara slut och jag ska försöka att ta reda på allt det som jag tagit fram,påbörjat, sorterat... brukar ta minst ett dygn bara att röja ihop det värsta.

Brukar få hemska nojor efter att ha varit vaken. Hör att folk snackar skit om mig om jag är i ett annat rum. Snutarna står och pratar utanför dörren om de nu inte är vid fönstret ( vilket de oftast brukar vara. Oavsett hur högt upp det är ) och varenda gång så tänker jag ” men den här gången kanske det faktiskt är på riktigt” så ligger jag still, knäpptyst och lyssnar. Försöker någon nå mig på telefonen så trycker jag bort dom... är ju så mkt mer spännande att ligga och lyssna på mina nojor som pratar -not!!

Leta vener... försöka få svar. Och man ger sig ju inte i första taget heller. Sen ser man förjävlig ut om armarna. Usch är nog aldrig så sönderstucken som efter ett riktigt tjackrace...

Klippa håret. Brukar sluta med att det blir skitkort... sparar ut det men blir inte längre än till axlarna för att jag får för mig att klippa av det lite då och då när jag är pundig.

Afasi... eller vad man nu kallar det. Hittar typ inte orden till det jag vill säga och blir bara tyst och inåtvänt. Avskyr det!!! Blir så irriterad på mig själv när det händer! Man verkar ju skitkonstig och osocial och korkad när man umgås med andra!!

Tycker jag bara får mer negativa och råpundiga beteende av tjacket nu mot förut. Ändå tar jag inte tjack speciellt ofta nu. Förut var det i princip dagligen och oerhört mycket då också. Tycker att jag borde ha fått mer ”biverkningar” av det då. Eller är pund-beteendena något som blir värre med tiden?
Citera
2018-01-31, 19:13
  #5225
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Tycker jag bara får mer negativa och råpundiga beteende av tjacket nu mot förut. Ändå tar jag inte tjack speciellt ofta nu. Förut var det i princip dagligen och oerhört mycket då också. Tycker att jag borde ha fått mer ”biverkningar” av det då. Eller är pund-beteendena något som blir värre med tiden?

Du delar den upplevelsen med många iaf.
Citera
2018-01-31, 20:04
  #5226
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laniah
Ätit snorkråkor med pulver i sig är väl lite illa? Annars är det väl det vanliga tjackbeteendet med att slicka påsar och sådant man pysslar med. Och leta smulor på golvet och att snorta upp skiten därefter också. Eller ja det är väl till 99% damm man får i sig men det är det väl värt, tycker man. :P

Men denna tråd är helfestlig. :P

Haha känner igen det där!

Engång fick jag för mig att jag inte fått ut riktigt allt pulver, speciellt från hörnen i påsen, så jag vände ut & in på den & svalde hela påsen med vatten!
Citera
2018-02-06, 01:10
  #5227
Medlem
Arkomanns avatar
Med förbehåll för ett otal antal olika saker (exempelvis det faktum, att jag inte längre "pundar" -- d. v. s.: jag håller mig strikt till min ordinerade medicinering och självmedicinerar på min höjd med alkohol), men då jag självmedicinerat litet väl mycket enligt läkarnas normer för acceptabla nivåer på alkoholmarkörer, har jag blivit tvungen att hålla mig nykter i två veckor. Fram till idag, då min senaste mjödsats lyckligtvis hade jäst ut, och nu läser jag mitt eget inlägg genom att blunda med ena ögat.

"Bala taklänges", som min far kallade det. Man kastar alltså om konsonantklustren i uttalet, och helt oavsett benämningen rör det sig inte alls om någonting baklänges. Låt mig delge några favoriter, då jag själv under avsevärt centralstimulerande påverkan funnit det lämpligt att leka med ord, och detta ganska hårdhänt och ivrigt, men självfallet är jag benägen att ägna mig häråt i helt nyktert tillstånd. Just nu är jag emellertid aspackad, men det är en annan historia.

1) Schack för tussen (tack för skjutsen)
2) Stjärtcup (ketchup; bonuspoäng för bögigt främre sje-ljud)
3) Ranndom ord. (Jag är för fullt för att komma på något men bidrag gärna med egna exempel)
Citera
2018-03-25, 01:27
  #5228
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Kände mig väldigt trött och skulle vilja ha lite uppåt att dra in i snoken. Men har inget hemma, så jag letade på golvet och lite överallt efter små rester av tjack eller liknade. Men hittade inget, då kom jag på att jag kan ju slicka kortet som jag brukar ha när jag sätter upp linorna. Slickade på kortet och blev lite bedövad på tungan och lite piggare blev jag nog också. Det hela kändes väldigt pundigt må jag säga. Sitter här nu och dricker en Norrlands guld 7,0 och väntar på ett paket från aromer ska komma till posten. Då behöver jag inte slicka kort längre hehe.
Citera
2018-03-25, 01:34
  #5229
Avstängd
Ekonomistas avatar
Tog mina blodtrycksmediciner ur fickan och iakttog de en liten stund innan jag klunka de två pillren hastigt med en iskall coca cola mitt på gatan i stan under ljusa dagen. Förbipasserande personer reagerande starkt och trodde jag var en narkoman.

Snacka om att känna sig som en pundare.
Citera
2018-03-25, 10:17
  #5230
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Kände mig väldigt trött och skulle vilja ha lite uppåt att dra in i snoken. Men har inget hemma, så jag letade på golvet och lite överallt efter små rester av tjack eller liknade. Men hittade inget, då kom jag på att jag kan ju slicka kortet som jag brukar ha när jag sätter upp linorna. Slickade på kortet och blev lite bedövad på tungan och lite piggare blev jag nog också. Det hela kändes väldigt pundigt må jag säga. Sitter här nu och dricker en Norrlands guld 7,0 och väntar på ett paket från aromer ska komma till posten. Då behöver jag inte slicka kort längre hehe.

befann mig i liknande sits idag. Jag har alltid sparat på affe-zipbagsen så stod o skrapade i nog en timme o sen skrapade jag verktygen. Sen kom jag på att jag hade en påse till i garaget så den skrapade jag ur också. Och sugrören för snortning brukar hamna vartsom och där kunde man hitta en del också. Slutade med att jag skrapade ihop en 0,2a av Väldigt blandat tjack, troligen plaster samt färg från metallock som jag alltid använder. Kickade bra i alla fall.

Har sett en del klumpar på spisen men efter en snabb kik med UV plus och grönt filter så bestämde jag mig för att inte gå ner till den nivån, speciellt inte när man ska snorta det.
Citera
2018-03-28, 10:09
  #5231
Medlem
Drumedarens avatar
Har inte lyckats göra lika pundiga saker som 90% av skrivarna i denna tråden,men har lyckats med lite iaf.

Får en kraftig städmani när jag intar det vita pulvret. Städar lägenheten, städar källarutrymmet och går verkligen lös med dammsugaren. Kan dammsuga samma matta i en timme tills jag tröttnar och börjar ställa in glas istället. Antar att det är lite lite pundigt.

På cannabis lyckades jag däcka när jag åt choklad. Vaknade upp med en brun sörja överallt, och trodde instinktivt att jag hade lyckats bajsa ner mig. Eller den gången då jag åt upp allt godis som ett ”skämt”. Trodde alla andra skulle tycka jag var rolig och kunglig för att jag lyckades trycka i mig alla kakor och tillbehör på rekordtid. Dom tyckte inte jag var rolig eller kunglig, det var förfan deras.
Citera
2018-03-29, 10:41
  #5232
Medlem
Klotas avatar
Ja.. vad fan är det pundigaste av det pundigaste egentligen..
Erbjöd mitt reko ex alla möjliga sjuka, sexuella grejer när jag frivilligt eller ofrivilligt tände av på opiater och ville att han skulle ringa sin smärtsjuka vän med fentanylplåster.. Funkade varje gång. Haha. Superpundigt. Horar ut mig i mitt eget förhållande och bryr mig inte det minsta om att hans vän är sjuk.

Också använda sexuell manipulation mot diverse langare eller andra drogare. Även om inget fysiskt skett har man ändå gett skenet av att det ligger väldigt nära bara han spelar sina kort rätt.

Ingått i taktiska förhållanden med ett par som har haft mycket tillgång till droger och där tillåtit vad som helst som tex våld.

Anledningen att dessa är de pundigaste beteenden för mig är dels på grund av manipulationen men framförallt sättet man som tjej använder sin kropp på. Något jag aldrig hade gjort nyktert. Några år till och mina nuvarande gränser förmodligen helt är bortsuddade. Söt är man ju inte föralltid heller..

Samvetskyla, egoism och lögner tycker jag också är karaktäristiska pundardrag. Gud vad jag lurat till mig människors mediciner eller pengar samt slingrat mig ur alla möjliga situationer. Blivit en riktigt, riktigt lurig jävel tyvärr.
Vill absolut inte rättfärdiga mig men det har blivit min överlevnadsstrategi i en värld där männen dominerar( vet att vissa fixar vita jobb och missbruk men hur är för mig ett mysterium.)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback