2014-10-18, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uppisnoken
Kom på en annan klassiker.....alla jävla telefonsamtal och sms man har skickat. Fy fan "dagen efter" eller läs: när man har landat och är nykter, vill man ju bara dö ibland. En gång ringde jag upp min fastighetsskötare i hans privatbostad halv tre en söndagmorgon och skällde ut honom för han inte kom nån gång o fixade det han skulle göra. Jag var typ vansinnig och skällde ut han i 15minuter och han lyssnade artigt och lugnt. Har nästan för mig att han började gråta dessutom.
Haha kom på nu för inte så länge sen när jag och en polare festat på fredagen och var dunderkåt och inte hade fått nått ragg, kom jag på den smarta iden att ringa en tjej jag endast strulat med på krogen när jag var svinpackad^^ klockan var typ 3-4 på morgonen. Tro det eller ej men hon svarade inte
Citera
2014-10-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
Sån klockren beskrivning. Händer mig jämt om jag sitter på nåt forum. Har hänt att man sitter med skorna på sig och är på väg ut, för att bara "snabbt" ge sin syn på någon sak här på fb, för att tre, fyra timmar senare sitta helt stirrig och uttorkad. Antingen fortsätter man i sitt maniska skrivande eller så släpper tjacket och man bara blir lack och deletar hela skiten. Dock håller jag inte med om att det alltid blir skit av allt. Jag har författat mina allra bästa texter under arla morgonstund vilket har lett till att jag fått massvis av kvinnliga beundrare på den tiden man hängde på nattstad etc.

Krokade en brud som verkligen var av det bokintellektuella superemotionella slaget, som köpte min tjacksmörja rakt av... Är man ensam på tjack så skriver man eller runkar. Jag brukar i coh för sig ofta även börja mecka med kablar och verktyg på nätterna. Alltid är det nåt som fungerar felfritt som jag vill "förbättra". Hade sönder en Denon förstärkare när jag var inne och "undersökte" utan att kopplat ur strömmen... 4000 rätt i sjön. Pang sa det och även jag höll på och stryka med. Flög nästan två meter bak med sån kraft att jag lyckades få omkull ett marmorbord..

Det blev förövrigt en ganska intressant effekt efter 230 volt genom en svettig kropp med en redan hög puls. Låg på rygg med benen spikrakt mot taket i fem minuter helt muskelförlamad.. Sen när jag börjar återhämta mig känner jag en extrem aggressivitet vilket leder till jag ringer upp en brud mitt i natten och öser okvädningsord över henne... ... Va fan hände där?

Nu blev det ren tjacksmörja än en gång av ett inlägg som var tänkt som kortfattat.

Citera
2014-11-07, 15:32
Medlem
Ibland när jag duttat kan jag lägga timmar på att trimma till ett 100% symmetriskt skägg, mätt med linjal och hela faderullan. Vanligtvis är jag inte alls noga med bearbarberingen, och det perfekta resultatet är utväxt och ojämnt 2-3 dagar senare.
Citera
2014-11-07, 17:42
Medlem
esants avatar
Gick till startkommentaren och såg att det inte bara gällde saker som skett under inflytande av någon drog, utan beteenden som kan verka pundiga oavsett orsak.

...t ex att ofta sitta och tänka och le intensivt för mig själv (andra tror att jag skrattar åt DEM, vilket jag aldrig gör, har bara en rik idévärld), ägna en hel helg åt att fundera på och läsa något litet parti om relativitetsteorin eller spela alfapet på nätet.

Använda helgkvällar åt att typ lära mig 1-10 på ett antal språk.

...spara långa avklippta naglar (bara en gång...)

...ha förkärlek för att slänga ut saker genom fönstret.

När jag var liten hängde jag upp mig helt på att det alltid var (eller jag trodde att det var) för varmt i bilen. Var tvungen att ta saliv och smeta in näsan och öronen med för att kyla ner dem. Detta såg lagom roligt ut de gånger jag just ätit en svart klubba, men det bekymrade mig inte
Citera
2014-11-07, 21:14
Medlem
iofs inte tjack utan heroin/morfin: med flit slarva vid tillredning av en fix, söla några droppar lösning och lite pulver lite över hela köket, på köksbord, köksbänkar, i kökslådor, på golvet osv, för att senare när horset tagit slut sitta med tops och lösa de intorkade fläckarna för att få ihop en halv fix.

Samt springa ner från fjärde våningen och rota i soptunnan efter mina sopor där jag visste att jag slängt filter som kanske skulle gå att få ut något ur.
En gång slängde/hämtade jag samma påse 3 gånger, då jag tänkte att jag inte var tillräckligt noggrann förra gången, det kunde fortfarande finnas knark kvar i bomullstussarna.

Och tjackrunkandets bittra sötma då:
suttit och tokrunkat till porr på tjack och röka i en lyhörd lägenhet med hörlurar på.
Dels hör man inte hur man lever om med lurarna på, och när jag efter nåt dygn/en helg var klar upptäckte jag att ljudet inte bara strömmade ur lurarna som var kopplade till hemmabion, utan även från TV'n.
Senast redigerad av Recapitated 2014-11-07 kl. 21:17.
Citera
2014-11-10, 23:28
Medlem
IIIDraculs avatar
Ringde en tjej jag bara träffat två gånger. Jag skrek nästan i luren att jag älskar henne och ska dö för henne. Hon har inte sagt nåt ännu. När hon under samtalet bara sa "är du full eller" och jag fortsatte med "nej, vill ha dig nu, kan vi träffas" och hon sa nej kastade jag ut telefonen genom fönstret. Pinsamt minne.
Citera
2014-12-01, 05:19
Medlem
Greons avatar
Inte andas/halla andan tills det snurrar e ganska sa pundigt...
Citera
2014-12-01, 14:48
Medlem
Greons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSingularity
När man går in på mataffären och springer runt som en galning i en halvtimme, bara för att komma ut med ett paket cigg och tuggummi.

Tycker att käkspänningar är jobbigt

Fan vad jag kanner igen mig
Citera
2014-12-01, 18:18
Medlem
Det absolut pundigaste jag gjort var för ca 10 år sedan, var sjukt svårt att få tag på verktyg här då så man slipade dom med sandpapper och sån skit, samma pump tills man fick smörja gummit med olja för att ens kunna få det att röra sig.
En gång var jag helt utan och jag vägrar ta på annat sätt än IV, helt meningslöst för mig så fast jag visste gubben jag var hos hade hepatit, letade jag under hans soffa och hittade en gammal kanyl där med blod i som jag sköljde ur och använde ändå, fy fan, fattar inte ens att jag verkligen berättade det där
Citera
2014-12-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recapitated
iofs inte tjack utan heroin/morfin: med flit slarva vid tillredning av en fix, söla några droppar lösning och lite pulver lite över hela köket, på köksbord, köksbänkar, i kökslådor, på golvet osv, för att senare när horset tagit slut sitta med tops och lösa de intorkade fläckarna för att få ihop en halv fix.

Samt springa ner från fjärde våningen och rota i soptunnan efter mina sopor där jag visste att jag slängt filter som kanske skulle gå att få ut något ur.
En gång slängde/hämtade jag samma påse 3 gånger, då jag tänkte att jag inte var tillräckligt noggrann förra gången, det kunde fortfarande finnas knark kvar i bomullstussarna.

Och tjackrunkandets bittra sötma då:
suttit och tokrunkat till porr på tjack och röka i en lyhörd lägenhet med hörlurar på.
Dels hör man inte hur man lever om med lurarna på, och när jag efter nåt dygn/en helg var klar upptäckte jag att ljudet inte bara strömmade ur lurarna som var kopplade till hemmabion, utan även från TV'n.

Så jävla bra, jag vaknade en gång med högsta volym, lurar med sladd som jag dragit ur i sömnen så hela natten hade jag haft porrfilm på max volym på på datornXD Var såååå kul att möta folk i trappen efter det
Citera
2014-12-01, 18:41
Medlem
Alla jävla gånger man ringt polisen/brandkåren för det har brunnit eller folk har försökt bryta sig in. Tror man iallafall..
Citera
2014-12-02, 12:36
Medlem
kukspotts avatar
Nu knarkar jag inte längre.
Men däremot är jag lite skadad av att pillertrillat så mycket, antar jag..

Kan inte komma på så mycket pundigt jag gjort utom att sova typ 14 timmar om dagen vid tillfälle och att min redan pedantiska sida fick en rejäl boost av att "vårstäda" som jag kallade det typ 4 gånger i veckan (till den grad att städa bakom lister och diska hårborsten, ta ut allt man kunde tvätta och tvätta även om det var rent)

Sen satt jag i min säng eller vid datorn och ville inte röra mig för att det kunde bli smutsigt.

Har som en del andra råkat betala med suspekta ihoprullade sedlar.

Men nu har jag som sagt inte tagit något sen i somras utom receptlagt pga. Rädd för att de ska ta drogtest utan förvarning.
Men nu till ett litet problem som jag inte vet ifall någon annan kanske har känt;

Skulle upp 06 imorse och eftersom jag mest jobbar kväll/natt så var jag ju halvdöd när jag kravlade mig ner till köket för en kaffejävel så jag kunde ta tag i dagen, gjorde mig iordning och åkte iväg 07 och nu kommer känslorna, ni vet känslan som man får precis innan man blir bakis av tjack och man börjar inse hur fucked up man har vart under ruset?

Den fick jag och kände mig som att jag hade kommit ner från ett rus och blev lite nojig över att folk skull tro att jag typ hade vart uppe hela natten och var hög - skitjobbigt.
Tänker att det kanske är något som har hängt kvar efter alla gånger man ramlat hem okristligt tidigt och att hjärnan kanske ger som ett muskelminne?

Är Förövrigt rädd för mig själv när det kommer till oxycontin som var min huvuddrog, för jag vet ärligt inte vad jag skulle göra om jag fick tag på det med tanke på att de är typ det enda jag har känt kärlek till på ett intensivt sätt.
Vilket är en löjlig tanke då jag inte har käkat det på flera år och heller inte försökt få tag på det
Senast redigerad av kukspott 2014-12-02 kl. 12:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in