Nu knarkar jag inte längre.
Men däremot är jag lite skadad av att pillertrillat så mycket, antar jag..
Kan inte komma på så mycket pundigt jag gjort utom att sova typ 14 timmar om dagen vid tillfälle och att min redan pedantiska sida fick en rejäl boost av att "vårstäda" som jag kallade det typ 4 gånger i veckan (till den grad att städa bakom lister och diska hårborsten, ta ut allt man kunde tvätta och tvätta även om det var rent)
Sen satt jag i min säng eller vid datorn och ville inte röra mig för att det kunde bli smutsigt.
Har som en del andra råkat betala med suspekta ihoprullade sedlar.
Men nu har jag som sagt inte tagit något sen i somras utom receptlagt pga. Rädd för att de ska ta drogtest utan förvarning.
Men nu till ett litet problem som jag inte vet ifall någon annan kanske har känt;
Skulle upp 06 imorse och eftersom jag mest jobbar kväll/natt så var jag ju halvdöd när jag kravlade mig ner till köket för en kaffejävel så jag kunde ta tag i dagen, gjorde mig iordning och åkte iväg 07 och nu kommer känslorna, ni vet känslan som man får precis innan man blir bakis av tjack och man börjar inse hur fucked up man har vart under ruset?
Den fick jag och kände mig som att jag hade kommit ner från ett rus och blev lite nojig över att folk skull tro att jag typ hade vart uppe hela natten och var hög - skitjobbigt.
Tänker att det kanske är något som har hängt kvar efter alla gånger man ramlat hem okristligt tidigt och att hjärnan kanske ger som ett muskelminne?
Är Förövrigt rädd för mig själv när det kommer till oxycontin som var min huvuddrog, för jag vet ärligt inte vad jag skulle göra om jag fick tag på det med tanke på att de är typ det enda jag har känt kärlek till på ett intensivt sätt.
Vilket är en löjlig tanke då jag inte har käkat det på flera år och heller inte försökt få tag på det