2013-06-17, 08:06
Medlem
Punklivs avatar
När jag för en herrans massa år sedan var cirka fem år gammal sade jag till min mamma att jag minsann skulle bli uteliggare när jag blir stor.

Edit: Stavfel.
Senast redigerad av Punkliv 2013-06-17 kl. 08:49.
Citera
2013-06-20, 03:58
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Vad som fick mig känna mig pundig här om dagen. Satt och krossade en gamma trpparol som jag krossade l två stycken isskrapor.
Citera
2013-06-21, 18:40
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hade tagit iktorivil och xanor och tappat bort min mobiltelefon. Sedan dagen efter tappade jag bort min andra mobil som jag fått låna av morsan.

Var hos en polare som också var hög som ett höghus började spruta med en brandsläckare och sedan hade jag klottrat i hans trappuppgång och levt jävel hemma hos honom. Sedan har jag ramlat omkring och rivit ner en massa saker.
Citera
2013-06-22, 04:31
Avslutad
Firat midsommar med polaren och langaren. Vi drog i oss tjack och rökte holk. Och när vi just kommit hem från langarn som började snuten att jaga oss. Men vi kom undan som tur är.
Citera
2013-06-22, 04:38
Medlem
Letade igenom en 60 kvadrats lya efter kristaller från ngr dagars race. När allt va ihopsamlat till en smutsig panna, så hällde min kära vän ut allt i vasken för han tyckte det va för pundigt.
Bröt fan ihop och det kändes som att mitt livsverk va förstört.

Detta va dock i början av min karriär som en avskyvärd pundare.
Citera
2013-06-22, 04:42
Medlem
DagsForEnRiesens avatar
Tagit lustgas i skoltoalette. Under lektions tid. Sa att jag skulle på toa, kom alltid tillbaka till lektionen glad som fan
Citera
2013-06-22, 21:26
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
När jag för en herrans massa år sedan var cirka fem år gammal sade jag till min mamma att jag minsann skulle bli uteliggare när jag blir stor.

Edit: Stavfel.

Haha, sade något liknande jag med till mor min i den åldern kommer jag ihåg.
Citera
2013-06-27, 23:02
Medlem
Punklivs avatar
Prata om droger med allt och alla... jag fick lite sura miner av min släkt som var på besök på grund av det. Förutom av pundarsläktingen som var med, hon blev bara sur när jag rättade henne.
Citera
2013-06-30, 04:07
Medlem
Elvislever241s avatar
[quote=Punkliv|43937544]När jag för en herrans massa år sedan var cirka fem år gammal sade jag till min mamma att jag minsann skulle bli uteliggare när jag blir stor.

i sverige kan man bli vad du vill hoppas din karriär går åt rätt håll eller har du redan nått målet?
Citera
2013-06-30, 04:20
Medlem
Herr.Virrpannas avatar
Pannlampa dygnet runt. Dock endast när jag pundar på tjo, och är hemma då. släcker ner lägenheten och hänger skynken, och så klart så hänger duntofflorna med än idag. Smyger som en ninja
Citera
2013-06-30, 04:41
Medlem
Punklivs avatar
[quote=Elvislever241|44110314]
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv

i sverige kan man bli vad du vill hoppas din karriär går åt rätt håll eller har du redan nått målet?

Nej då, jag är inte uteliggare. Och jag kommer antagligen inte att bli det heller, åtminstone inte den närmaste tiden.
Citera
2013-06-30, 10:54
Medlem
Presentpappers avatar
Jag är vanligtvis en person de flesta knappt skulle tro har tagit droger, men på fester när jag börjat bli full börjar ofta drogsnacket direkt och jag kan börja glorifiera droger något oerhört för folk i min omgivning. Inget jag pratar socialt om öppet på något vis annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in