2010-05-14, 23:36
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakedad
Är jävligt bra på att tappa bort mitt knark när jag ska "lägga det på ett säkert ställe" för att sedan aldrig se det igen.

Det där är ett av kriterierna för att ens få kalla sig pundig..visst mycket knark för visst mycket pengar måste tappas bort.. däremot får bara max 10-20% återfinnas, för att lyckas hålla sig inom ramarna för fenomenet; punderi.
Citera
2010-05-31, 21:59
Medlem
TripDs avatar
En gång (ca 2003 kanske), satt jag med vänner i parken och drack öl. (redan här låter det pundigt)
En polare dyker upp från ingenstans och drar upp en påse tjack.
Som små barn på julafton stirrade vi på påsen med stora ögon.
-Ska vi ta lite? var det nån som sa.
Och visst gjorde vi det.
Men vi visste inte var vi skulle ta det.
Snuten cirkulerade kring parken så det var uteslutet.
Men jämte denna park så står det en stor domkyrka.
Vi spatserar in (4 snubbar) som ett gäng fyllon och rycker i toadörren.
Men det var upptaget, så vi väntade.
Ut kommer en medelålders kvinna med en högst märklig blick.
Men vi tänker inte mer på det och går in och låser dörren.
X lägger upp tjacket på dasslocket, sen snortar vi.
Jag vill minnas att det blev en trevlig kväll, men jag kan ha fel.

Jag har på senare år funderat på om det var riktigt rätt att snorta tjack på ett dasslock i kyrkan..
Citera
2010-05-31, 22:13
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripD
Jag har på senare år funderat på om det var riktigt rätt att snorta tjack på ett dasslock i kyrkan..

Varför skulle det vara fel? Något måste man väl använda dom här konstiga templen som finns utplacerade över landet till.
Citera
2010-06-01, 05:06
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripD
En gång (ca 2003 kanske), satt jag med vänner i parken och drack öl. (redan här låter det pundigt)
En polare dyker upp från ingenstans och drar upp en påse tjack.
Som små barn på julafton stirrade vi på påsen med stora ögon.
-Ska vi ta lite? var det nån som sa.
Och visst gjorde vi det.
Men vi visste inte var vi skulle ta det.
Snuten cirkulerade kring parken så det var uteslutet.
Men jämte denna park så står det en stor domkyrka.
Vi spatserar in (4 snubbar) som ett gäng fyllon och rycker i toadörren.
Men det var upptaget, så vi väntade.
Ut kommer en medelålders kvinna med en högst märklig blick.
Men vi tänker inte mer på det och går in och låser dörren.
X lägger upp tjacket på dasslocket, sen snortar vi.
Jag vill minnas att det blev en trevlig kväll, men jag kan ha fel.

Tycker det låter helt rätt. Varför skulle döingarna under jorden bry sig, de kan dom inte ens göra, likaså med gud. Hade det varit ett dasslock i något hus eller krog så hade det varit värre. Good job
Citera
2010-06-01, 05:13
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
Det där är ett av kriterierna för att ens få kalla sig pundig..visst mycket knark för visst mycket pengar måste tappas bort.. däremot får bara max 10-20% återfinnas, för att lyckas hålla sig inom ramarna för fenomenet; punderi.

haha så sant! man kan inte kalla sig "pundig" om man inte tappar bort massa grejor på "bra ställen"

ontopic: jag har inte så mycke konstiga grejor för mig som många andra har ,
de pundigaste är väl att jag kan fastna rätt rejält framför datorn med div konstiga rykningar osv
Citera
2010-06-01, 05:18
Medlem
Araknofobis avatar
Sitta väldigt länge i en konstig ställning framför datorn, glömma bort att få i sig dricka tills man torkar ut som Sahara, och göra så många saker samtidigt på sin dator att man inte själv hänger med.

Sammanfattar denna gemytliga afton rätt bra, ser jag!
Citera
2010-06-01, 05:23
Medlem
naganof2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Sitta väldigt länge i en konstig ställning framför datorn, glömma bort att få i sig dricka tills man torkar ut som Sahara, och göra så många saker samtidigt på sin dator att man inte själv hänger med.

Sammanfattar denna gemytliga afton rätt bra, ser jag!

haha ja det låter precis som min afton då !
Citera
2010-06-01, 05:32
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
haha ja det låter precis som min afton då !

Saknat dig i chatten! Snacka skit i drogchatten hela natten lång, det tar väl också hem några pundpoäng antar jag.
Citera
2010-06-01, 05:42
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Saknat dig i chatten! Snacka skit i drogchatten hela natten lång, det tar väl också hem några pundpoäng antar jag.

Jag som var tjoad så jag gick i taket, hade gärna pratat med någon. Förrutom i den otroligt värdelösa chatten... Det är som att chatta påm 90-talet med folk som trollar, idioter och man hänger inte med et piss... Förstår inte hur otroligt puckad admin eller mod kan vara som inte har sulat ut chatten genom fönstret..
Citera
2010-06-01, 05:45
Medlem
naganof2s avatar
Citat:

hehe jo jag skulle vart där om inte jag hade min flickvän sov 3meter från datorn så jag kan inte skriva massa bara använda musen haha
det är väl ochså lite pundigt beteende? för att vara ontopic :P
Citera
2010-06-01, 05:52
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jag som var tjoad så jag gick i taket, hade gärna pratat med någon. Förrutom i den otroligt värdelösa chatten... Det är som att chatta påm 90-talet med folk som trollar, idioter och man hänger inte med et piss... Förstår inte hur otroligt puckad admin eller mod kan vara som inte har sulat ut chatten genom fönstret..

Den är lite bättre nattetid, då haschtomtarna och annat löst folk ligger och sover. Jag har då alltid haft trevliga samtal när jag kört pundarnätter framför datorn i alla fall! Kom in vettja.
Citera
2010-06-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold

Visst har man tappat bort knark. Är jag på tjack kan jag leta efter saker i timmar, det är inte ens säkert att saken existerar men jag ger inte upp. Jag mår bra medans jag springer omkring i lägenheten och letar på samma ställen kanske över 10 gånger, inbillar mig hela tiden att snart kommer jag hitta det. Är oftast cigaretter jag letar efter, även om jag kan vara nästan helt säker på att det inte finns några hemma så letar jag endå om jag väl fått för mig att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in