2008-08-08, 13:09
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Tror du verkligen det?, kanske är det så jag vet inte men man tycker att amfetaminet iaf borde inte få honom somna in kanske nodda.

Eller så somnar man men sover en väldigt kortstund, vänta kom på att jag har själv upplevt detta. Men dock så var det 2 gången jag drog tjack och tror 3 gången med benso.

Hade varit vaken i 2dagar och kanske drog 0,5-1g för att vara vaken 24h, det vär inte alls bra tjack men dög gott o väll. Andra dagen sent på natten vid kanske 03-04, så bestämmer vi oss att ta kanske 2st xanor stavar 2mg.
Har inget minne men kanske 1-2h senare så däckar vi alla och vaknar upp 3e dagen på kvällen och förstår inte hur vi kunnat missa en dag :P

edit. dock så var ju detta tvärtom jag var tjackad och tog benso.

Har också varit tjackad på bra affe och sedan tagit 3 mg alprazolam, men ändå hållit mig vaken utan problem. Men även om 3 st xanor är mycket för mig, så går det att bli betydligt mer flöddrad än så, och tror det var det som MR_Robin_89 syftade på(?). Dessutom så var det 2 st e av okänd kvalitet, alternativt 2 st tabletter ā 200 mg amfetamin som diskuterades och inte amfetamin+benso-kombinationer i allmänhet.

Peace.
Citera
2008-08-10, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Låter som en trevlig vecka framöver, dock så måste dina E inte varit så bra om du somnade. Även hur flöddrar man är så borde E ta en tillbaka lite till mer "normalt" tillstånd eller?

Njao jag hade hoppats på det, men jag hade käkat kanske 20st Iktorivil 2mg, så jag somnade innan dom slog till ordentligt! Ljusgröna duvor f.ö.
Men det blir andra och bättre gånger!
Citera
2008-08-14, 04:08
Medlem
Sitta vid en vit reflexstole bredvid vägen, lyssnandes på Tio Små Moppepojkar av Dr. Alban på mobilen. För att få höra dessa ljuva toner har jag ringt upp en god vän som har den som meddelande. Blev inte bara ett samtal... Satt där och tänkte på Arkomann och skulle tända en cigarett, var dock rätt svårt när allt hoppade fram och tillbaka. Slutar med att jag får avbryta min färd efter att ha gått ungefär 2.5 km från taxin och en polare kommer och plockar upp mig. Han missade mig dock först, så det verkar vara ett bra trick för att lura polisen. Eller så kanske man bara lägger sig i diket

Snorta lugnt, eller inte!
Citera
2008-08-14, 09:40
Medlem
ansells avatar
Jag har haft en "helkväll" med min vän Meph inatt... från kl 4-5 typ så har jag bara fiskat fram typ 20-60mg åt gången och delat upp i minimala högar för att snorta... why? för att känna den sköna,stickanden känslan i näsan ^_^.. (och kanske för att bibehålla speedigheten, weiiiiihihihhihi)
Citera
2008-08-14, 10:09
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ansell
Jag har haft en "helkväll" med min vän Meph inatt... från kl 4-5 typ så har jag bara fiskat fram typ 20-60mg åt gången och delat upp i minimala högar för att snorta... why? för att känna den sköna,stickanden känslan i näsan ^_^.. (och kanske för att bibehålla speedigheten, weiiiiihihihhihi)

hehe tjenare ansell, kul på IRC i natt.

mitt pundigaste beteénde är när jag tagit för mkt tram för länge så börjar jag skaka när jag går, inte så snyggt när jag ska handla cigg på coop och står och vibrerar i kön, haha.
Citera
2008-09-23, 03:42
Medlem
:)

Jag målade smileysar på väggen en natt med nagellack....lyckat.
Citera
2008-09-23, 13:37
Medlem
Ketoganzs avatar
satt hela kvällen igår och försökte lista ut hur rutigt smakar, detta efter jungfrufärden på mephedrone
Citera
2008-09-23, 14:14
Medlem
trippens avatar
mitt värsta och farligaste betende är när jag har dragigt lite väl mycket tjack och får för mig atrt leta igenom medicin skåpet. saist så hittade jag astma medicin och effedrin . plus att jag kastade i mig 2lappar shiva (lsd) som jag mitt i upphetsningen kastade i mig . trippen vart halvdan men ska man bli en knasrkjägare varjegång man rör lite shoo.

arnars så är det när jag tar mephedrone och inte fattar att åtedossering inte längre är nödvändigt tex. man ligger och peakar och man bestämmer sig för att ha mer då tar man inte e liten lina utann då bombvar man och snortar man samtidigt. sen sitter man maniskt och diggar på musiken till all musik och snortar till påsen är slut. jag brukar äver få för mig att musiken är jätte hög fasten man knappt hör musiken osv. jag är nog rätt pundig när jag är nykter.
Citera
2008-09-23, 14:14
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketoganz
satt hela kvällen igår och försökte lista ut hur rutigt smakar, detta efter jungfrufärden på mephedrone
hopp då ska du nog hålla dig borta från hallucinogener.
Citera
2008-09-23, 20:57
Medlem
Ketoganzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippen
hopp då ska du nog hålla dig borta från hallucinogener.

hehe hallucinogener funkar helt utmärkt
blir skummare på CS oftast av någon anledning, mina hallisar på svamp och syra brukar vara ganska normala.
Citera
2008-09-23, 21:21
Medlem
Lalaquins avatar
Bomba snabbkaffe pulver istället för att göra kaffe på det då jag endast vill åt koffeinet. Känns jävligt pundigt :P
Citera
2008-09-23, 22:04
Medlem
Vias avatar
En klassiker är väl när man snöar in på att det kanske sitter något mörkt i änden på kanylen (farligt) innan dosadministration.
Det är inte lätt att se eftersom det är jäkligt smått & så med resultat att man strax sitter med pannlampor & pincetter & pillar & grejar.
.. Man böjer garanterat kanylen inom trettio sekunder på det sättet ..
Har man riktig otur fipplar man ut hela dosen i t.ex. taket - ifall kanylen råkar sitta på pumpen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in