2009-03-15, 00:23
Medlem
GAMEONs avatar
De senaste 3 (?) dagarna har bestått av iktrovil, cannabis, spice, mephedrone, och alkohol. vilket har resulterat i 3 dygns minnesförlust. Jag har festat, chillat och gjort det ena med det andra. Synd bara jag inte minns något

"I can't remember it , but i will never forget it!"

Trevlig helg
Citera
2009-03-15, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GAMEON
De senaste 3 (?) dagarna har bestått av iktrovil, cannabis, spice, mephedrone, och alkohol. vilket har resulterat i 3 dygns minnesförlust. Jag har festat, chillat och gjort det ena med det andra. Synd bara jag inte minns något

"I can't remember it , but i will never forget it!"

Trevlig helg
HAHA, jag har också några sådana grymma helger, man vet hur kung man har varit, men tycker det är lite synd att man inte kommer ihåg!
Citera
2009-03-15, 01:15
Medlem
Turkishs avatar
"Råkade" säga till tjejen att jag hade tandvärk i går. Så hon lånade ut 1000:-, så jag kunde kila iväg till jourtandläkaren i dag och fixa mitt hål. Istället så köpte jag en gubbe kola, och spelade bort 200:- på Oddset.

Så duktig är jag....
Citera
2009-03-15, 02:47
Medlem
har fått höra att jag har ett "knarkigt" beteende , dock inte pundigt, jag har alltid varit förknippad med droger trots att jag började med det för ca 1år sen, men folk har trott att jag knarkat i 6 års tid haha :P Jag pratar sjukt mkt och har ett yvigt kroppsspråk, hört att de ska vara därför
Citera
2009-03-15, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fishken
har fått höra att jag har ett "knarkigt" beteende , dock inte pundigt, jag har alltid varit förknippad med droger trots att jag började med det för ca 1år sen, men folk har trott att jag knarkat i 6 års tid haha :P Jag pratar sjukt mkt och har ett yvigt kroppsspråk, hört att de ska vara därför
ADHD..?
Citera
2009-03-15, 04:47
Medlem
GAMEONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
HAHA, jag har också några sådana grymma helger, man vet hur kung man har varit, men tycker det är lite synd att man inte kommer ihåg!

Exakt! Nu börjar ångesten krypa på. Minnen gör sig märkbara! Plånboken tom.... Aja! Kostar att ligga på topp
Citera
2009-03-15, 13:50
Medlem
Skulltorchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GAMEON
Exakt! Nu börjar ångesten krypa på. Minnen gör sig märkbara! Plånboken tom.... Aja! Kostar att ligga på topp

Hade nästan samma sak för en ca två veckor sen, veckan bestog av roppar, meph sov inte en blund på 4-5 dagar, minns ingenting utom att jag ramlade in i en busskur och rutan small vilket resulterade i några glasskivor i ryggen.

Givetvis var jag luspank, vilket jag i stort sett har varit i två månader så fått leva på pasta de senaste 3 veckorna.
Citera
2009-03-15, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skulltorcha
Hade nästan samma sak för en ca två veckor sen, veckan bestog av roppar, meph sov inte en blund på 4-5 dagar, minns ingenting utom att jag ramlade in i en busskur och rutan small vilket resulterade i några glasskivor i ryggen.

Givetvis var jag luspank, vilket jag i stort sett har varit i två månader så fått leva på pasta de senaste 3 veckorna.

Enorma mängder meph + massa olika benzo för mig med!

Primärt Iktorivil, sobril 25mg och roppar.
Citera
2009-03-16, 06:08
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkish
"Råkade" säga till tjejen att jag hade tandvärk i går. Så hon lånade ut 1000:-, så jag kunde kila iväg till jourtandläkaren i dag och fixa mitt hål. Istället så köpte jag en gubbe kola, och spelade bort 200:- på Oddset.

Så duktig är jag....

Vad är skulden uppe i nu då?
Citera
2009-03-16, 06:25
Medlem
rebelgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkish

Så duktig är jag....

Vidrigt!
Citera
2009-03-16, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
ADHD..?

njae tror inte det heller, har ju inga problem med att koncentrera mej, iofs har jag aldrig klarat av att sköta skolan, men de har mest med lättja att göra tror jag.

Men sen jag började jobba har jag skött mej galant, så inte ADHD tror jag.

Fast då jag knaprade concerta så vart jag iofs lite mindre pratsam och mer eftertänksam vad jag sa, gjorde inte bort mej så mkt som jag brukar och tror jag verkade som en mer sansad person än vad jag i normala fall uppfattas som.
Är lite av en idiot tror jag, men folk brukar gilla mej endå. ehhe
Citera
2009-03-16, 17:43
Medlem
Arkomanns avatar
När man lagar mat mest för att kunna knarka. Rökte just en holk, eftersom jag hade stekt chicken nuggets (dumt att inte få maten att smaka så bra som möjligt). Givetvis åt jag huvudsakligen för att dricka en Bloody Awful (kaffe med svar) i ett försök att dra ut på tjackruset med ny energi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in