2009-02-01, 20:49
Medlem
Jakkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nb06
nja, det är inte onödigt. Det ger en liten extra touch till ett nödvändigt ont. Skulle aldrig göra det hemma eller hos en vän, men väl ute på lokal, visst.
Du kan dessutom oftast se dig själv i en spegel under momentet, och på så vis, konsultera dig själv, gällande livets gåtor, eller vad som helst, samt få ett ärligt svar genom dina egna ögon.

Är det verkligen nödvändigt att urinera samtidigt som man filosoferar?

Brukar förresten peta mig i öronen med andra människors pennor. Vet inte om det räknas som pundigt, men ändå.
Citera
2009-02-01, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakks
Är det verkligen nödvändigt att urinera samtidigt som man filosoferar?

Brukar förresten peta mig i öronen med andra människors pennor. Vet inte om det räknas som pundigt, men ändå.

haha, nej det tror jag inte att det gör. men det räknas definitivt till kategorin "Äckligt och respektlöst" (vilket också handfatspissning kan tillräknas)
Citera
2009-02-01, 21:45
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nb06
nja, det är inte onödigt. Det ger en liten extra touch till ett nödvändigt ont. Skulle aldrig göra det hemma eller hos en vän, men väl ute på lokal, visst.
Du kan dessutom oftast se dig själv i en spegel under momentet, och på så vis, konsultera dig själv, gällande livets gåtor, eller vad som helst, samt få ett ärligt svar genom dina egna ögon.

Ja, om man är full på en grisig och överallt upptagen herrtoalett, så tänker man sig ju inte för två gånger, innan man pissar i handfatet, men det är ju en annan femma. Det är ju handfat av metall med bara kallvatten i kranarna, ingen tvål, slut på pappersservetter och man går ändå omkring i piss på golvet... men varför så hemskt gärna pissa i handfatet, när man lika gärna kan pissa i toaletten? Oftast kan man ju spegla sig ändå, om det nu är det viktigaste.

Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Du har nog bara inte skapat handfatskärleken en...

Precis vad jag menar – handfatskärleken – som vore det något alldeles särskilt att urinera i handfatet.
Citera
2009-02-01, 21:54
Medlem
Jävla snuspundare hela högen
Citera
2009-02-02, 00:07
Medlem
Roundcubes avatar
Jag tror att detta vinner priset som mest pundiga beteendet ever! :P

https://www.flashback.org/showthread.php?t=839327&page=3

Själv är nog skraprökande mitt pundigaste beteende
Citera
2009-02-02, 00:19
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roundcube
Jag tror att detta vinner priset som mest pundiga beteendet ever! :P

https://www.flashback.org/showthread.php?t=839327&page=3

Själv är nog skraprökande mitt pundigaste beteende

Är det sanning är det jävligt hardcore! plocka fimpar i mellanstadiet har alla gjort..
Sist i somras levde jag lite ditt liv i jkpg.. var nere för att hälsa på ett par vänner men kom fram till att jag tog mina 100kr och drog en dagsbiljett till DH som blev mitt hotell/supplyer för de senaste 35 timmarna! billys pizzor, läsk, chips, cigg, möss, telefoner! hade desutom lite dålig benz att softa på där inne!

Har förstålelse varför du kör på som du gör, en matbit/cigg är mer uppskattat när man kämpat för det!
Citera
2009-02-03, 18:00
Medlem
Eldkvarns avatar
skala söndercocerta till molekyler,och sen äter man upp alltt ändå, trycka i sig en massa flödder och sen köpa en hundrasläng bara för att det är knark, för att sedan slicka påsen och gnida ut det sista ur "fästet" i ziplockpåsen. skitai mellanslag för att man har så bråttom att berätta om nånting som inte har någon betydelse bara för att man tagit smuts som gör att man vill berätta.
Citera
2009-02-03, 18:20
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
En fråga till oss handsfatspissare, gör ni det hemma? hos släktingar?

Jag gör det nästan alldrig(ibland så är det bara för nice) hemma pga av att ja, i längden kanske det skapar någon lukt som inte är jätte fresh!

när ja trippar, speciellt på cubensis som har kraftig bodyload, så brukar det bli närmaste behållare, kan va en mugg, skål, flaska, blommorna hemma, rätt ut i vasken, ut genom fönstret, är ju väldigt befriande o va en riktig gris när man trippar .....har hänt att ja pissat i handfatet hos bekanta osv....
Citera
2009-02-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chilla-Galet
Mina polare gjorde en ganska pundig grej en gång.
Dom hade varit uppe på tjack hela natten och blev väldigt holk sugna så dom gick till det stället där dom alltid röker och började plocka massa gamla gås fimpar och meckade ihop till en gås
-Smakade inte gott men bäng blev man, sa polaren efter han berättat det.

klassisker. fast jag letar mest i askoppen och på golvet efter bitar. hänt att man silat askan i askkoppen o rökt bong :P

att rengöra en bong grundligt och röka skrapet är något som tar sin tid påverkad av tjoo
Citera
2009-02-04, 12:57
Medlem
KingPsychedelics avatar
en gång när jag tog en brud analt, så råkade jag ut för baksug, det var min första anal upplevelse, så jag drar ut penis ur anus, går till toan, och spyr lite, gör det tydligt överallt, lite i handfatet, lite i toan, badkaret, sen torkar jag av kuken med badrums mattans undersida så den fastnar på golvet med bajs som klister, var efter jag går hem o ringer eller hör aldrig av mig

var 16 bast när detta hände, minns de som igår o stoppar aldrig kuken i fel hål igen.
Citera
2009-02-04, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
en gång när jag tog en brud analt, så råkade jag ut för baksug, det var min första anal upplevelse, så jag drar ut penis ur anus, går till toan, och spyr lite, gör det tydligt överallt, lite i handfatet, lite i toan, badkaret, sen torkar jag av kuken med badrums mattans undersida så den fastnar på golvet med bajs som klister, var efter jag går hem o ringer eller hör aldrig av mig

var 16 bast när detta hände, minns de som igår o stoppar aldrig kuken i fel hål igen.

Skulle inte yppat detta nånstans om det hade hänt mig, fy f*n vad genant. Du har dock mod att berätta det - "impressive" !!!
Citera
2009-02-04, 13:05
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic

Pundigt beteende? Snarare ett pinsamt sexäventyr. Finns andra trådar för sånt

Äckligt dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in