Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Att ni två funnit varandra måste vara det bästa som hänt den här tråden sedan den skapades.
Ja... Den var ju nästan död ett tag, i synnerhet när min profil var låg och då jag nästan hade tröttnat på beskrivandet av mina punderier, som även de låg lågt ett tag, när jag, på grund av hot om LVM, fick gå och lämna prover och var rädd att hamna på ett slutet hem, ifall jag inte skärpte mig för Soc. och för den kärringen, som kände till mitt forumnamn och FBs största knarkar-titeln, som jag inte borde, lämpligen i hennes ögon, ge mig på att ta igen; men den historien är över...
Nu råkade det, tydligen, om så det var med vilje eller ofrivilligen, bli pundarpoesi av allt, igen, precis som häromdagen, när jag också var, tillräckligen, så speedat inspirerad, att jag hade snöat in, och yrade om onsdagen, som var mitt andra dygn i raden (men för mig var tisdag 2) och särskilt då om promenaden. Det blev samma visa nu, det märker jag, om inte du, som borde märka detta snart, om inte nu, så när jag informerar, vilket, uppenbarligen, är vad jag håller på med nu.
Smart? Nä, inte nu. Bara jävligt påtänd.
Men bortsett därifrån, min vän, skulle jag, personligen, behöva gå så långt tillbaks, att det med marginal såklart har fördaterat trådens start*, om det skall vara lika bra som att ha hittat
CharlieR, men ja, jag håller med, vad gäller tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Är det pundigt att uppskatta era punderier?
Själv är jag för städad, renlevnadsmänniska i jämförelse med de flesta andra i tråden. Det skitigaste jag gett mig ut på förutom att plocka några fimpar till spliffbygge för många år sedan var när jag bemödade mig att dyka ner under altanen i vintermörkret, beväpnad med ficklampa för att samla ihop ett hundratal roachar som tappats ned mellan springorna och sedan konstruera några spliffar av det som fanns att hämta.
Tog väldigt lång tid, smakade som alltid skrämmande illa men givetvis var det ändå värt det på alla sätt och vis.
Din historia får mig – bara för att jag är kemiskt pigg – att till en låda associera, som var full med gamla cigg, men när jag skulle där botanisera, fann jag – ja, förutom aska, cigg, med mera – till förvåning mer därtill: en halvrökt spliff! Ett fynd, till vilket man fick gratulera.
* 15 januari 2007, men det var fel på rytmen där och därmed alltför stort besvär att skriva ut; det datumet var inte värt det. Slut, jag postar det och flinar nu, åt knappen för att skicka svaret (som jag till Bloody Awful brukar spara).