2007-12-05, 19:19
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohantheGUD
jag snodde min mammas visakort när jag var 18/19 år gammal och pundade upp alla hennes pengar vilket resulterade i ett hus utan el, vatten och mat under en kort period.

jävla tradig man kan vara ibland

Haha. Elakt, men roligt.
Citera
2007-12-05, 19:49
Medlem
EvelKnievels avatar
Jävligt lågt JohantheGUD...

Citera
2007-12-05, 19:55
Medlem
Pompis_s avatar
För 2 år sedan gick ja omkring och leta pengar till mera tjack under en festival. Det ledde till att ja hitta 350kr cash, en påse med en t-shirt och kvitto som vi lämna tillbaka och fick pengar. Plus att ja hitta en mobil som snubben med tjacket fick mot en gubbe. Det var skitball då men kallt eftersom vi var ute i 3dagar och 3nätter utan någon mat förutom ett kycklinglår var och en pistagelängd(bulle)
Citera
2007-12-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pompis_
För 2 år sedan gick ja omkring och leta pengar till mera tjack under en festival. Det ledde till att ja hitta 350kr cash, en påse med en t-shirt och kvitto som vi lämna tillbaka och fick pengar. Plus att ja hitta en mobil som snubben med tjacket fick mot en gubbe. Det var skitball då men kallt eftersom vi var ute i 3dagar och 3nätter utan någon mat förutom ett kycklinglår var och en pistagelängd(bulle)
Oj, fyfan, hur blev ATn?
Citera
2007-12-05, 22:43
Medlem
FullOfStarss avatar
Jag har då brytningsfel och det förvärras något så ordentligt när man har varit utan sömn en längre period eller man har uppnått ett liknande tillstånd av diverse anledningar. Pga. detta så är jag lyckats demolera åtskilliga bord och bänkar när jag har försökt ta mig igenom ett rum för att gå ut genom dörren. Att stå och försöka få grepp om handtaget på en solid vägg brukar också förekomma. Då brukar jag också få för mig att man kan komma igenom dörren om man springer så fort man kan vilket har orsakat att ett antal knän har slagits ur led.
Citera
2007-12-06, 02:49
Medlem
Pompis_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m!lk
Oj, fyfan, hur blev ATn?

Det blev en sjuk upplevelse bara, somnade på en kulle just före vi skulle hem med en buss. När ja vakna trodde jag att ja befann mej i typ Miami och ja fråga hela tiden vars vi var. Sen vart vi förföljda av civilsnutar, vilket vi vart förföljda tills vi hoppa på bussen. Men vi trodde att dom var efter oss hela vägen hem. Vilket inte är så troligt att dom förföljer 3 små pundare 10mil. Väll hemma så hade ena kompisen fixat dolcontin som vi peta i oss för lugna ner oss. Sen for jag och träffa 2 av mina andra polare och blejsade, vart helt knäpp i skällen och for tillbaka till dom ja var med först. Minns att vi hade fixade en marabou mjölkchoklad med daim smak när vi hoppa av bussen också tror jag, så lite mat fick ja i mej iaf. Sen somna vi...

Brukar inte få så värst mkt till AT, ja är diabetiker och då är föda och insulin en viktig del för att min kropp ska må bra. Vilket är omöjligt att sköta bra när man är snabb, men endå har jag lyckats slippa massa jobbiga AT även fast man kört 4-5 dagars race...De var ungefär så där det hela gick till efter vårat tjack tog slut hoppas ni fattar
Citera
2007-12-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Tack.

Hehe... Och det är tur, att jag är levande. Har gjort många dumma blandningar.

Till vem har du gjort blandningar? Endast till dig själv? Levande hmmm vem skulle vara död?
Citera
2007-12-06, 20:22
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajsa77
Till vem har du gjort blandningar? Endast till dig själv? Levande hmmm vem skulle vara död?

Jag gör inte blandningar åt någon alls. Du får det att framstå som ett recept eller en ordination. Med dumma blandningar menar jag närmare bestämt den konstiga glömskan efter litet för många benso, som får en att ta exempelvis dextropropoxifen, fastän man har druckit en halv flaska whiskey och aldrig bör blanda alkohol och dextropropoxifen.

Vem skulle vara död? Vad sägs om alla tidigare levande?
Citera
2007-12-06, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Jag gör inte blandningar åt någon alls. Du får det att framstå som ett recept eller en ordination. Med dumma blandningar menar jag närmare bestämt den konstiga glömskan efter litet för många benso, som får en att ta exempelvis dextropropoxifen, fastän man har druckit en halv flaska whiskey och aldrig bör blanda alkohol och dextropropoxifen.

Vem skulle vara död? Vad sägs om alla tidigare levande?
Äsch, skit i honom. Han försöker vara rolig
Citera
2007-12-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
Äsch, skit i honom. Han försöker vara rolig
Eller är lite trög.

Han är dock troligen en hon.. kajsa77
Citera
2007-12-07, 00:22
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m!lk
Eller är lite trög.

Han är dock troligen en hon.. kajsa77

Ja, hennes man fick en stroke efter att ha testat amfetamin, sedan han läst om det på FB, och nu för hon (kajsa77) ett privat korståg mot drogliberalism och -romantik. Eller så är det bara ett troll, men that's the story so far...
Citera
2007-12-07, 08:05
Medlem
Va efterflöddrad som attan en gång och hade lyckats tajma in ett barnkalas som jag toooootalt glömt. Min systers unge dessutom.. Stressade iväg till leksaks affärn och köpte en leksak, kom dit och hela feta släkten va där självklart vart man ju nervös som en langare i en polisskara.

När jag står där med presenten i handen och är som mest iaktagen och tankarna snurrar så ställer jag mig och öppnar presenten själv! där står min systerson 5år och kollar snopet på mig. när jag väl inser va fan jag håller på med så är de redan försent.. Folket kollar förvånat på mig men säger inte ett ljud. Jävlarr vikken tabbe de va. Har nog inte skämts så någonsin, smet iväg därifrån så fort jag kunde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in