Citat:
Ursprungligen postat av m!lk
Oj, fyfan, hur blev ATn?
Det blev en sjuk upplevelse bara, somnade på en kulle just före vi skulle hem med en buss. När ja vakna trodde jag att ja befann mej i typ Miami och ja fråga hela tiden vars vi var. Sen vart vi förföljda av civilsnutar, vilket vi vart förföljda tills vi hoppa på bussen. Men vi trodde att dom var efter oss hela vägen hem. Vilket inte är så troligt att dom förföljer 3 små pundare 10mil. Väll hemma så hade ena kompisen fixat dolcontin som vi peta i oss för lugna ner oss. Sen for jag och träffa 2 av mina andra polare och blejsade, vart helt knäpp i skällen och for tillbaka till dom ja var med först. Minns att vi hade fixade en marabou mjölkchoklad med daim smak när vi hoppa av bussen också tror jag, så lite mat fick ja i mej iaf. Sen somna vi...
Brukar inte få så värst mkt till AT, ja är diabetiker och då är föda och insulin en viktig del för att min kropp ska må bra. Vilket är omöjligt att sköta bra när man är snabb, men endå har jag lyckats slippa massa jobbiga AT även fast man kört 4-5 dagars race...De var ungefär så där det hela gick till efter vårat tjack tog slut hoppas ni fattar