2007-03-29, 17:24
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Lagerbäck hatar Concha. Vafan, Concha fick spela vänsterback och t.o.m ytter i sydamerika. Lagerbäck gillar inte Djurgårdare öht. Den formen Arneng, Stenman, Hysén och Concha visade upp 2005 borde ha tagit de till landslaget, men icke. Källström är också genuint avskydd av Lagerbäck.

Att Isaksson och Shaaban står i mål beror enbart pga dålig konkurrens. Hade Hedman ställt upp i landslaget hade han blivit placerad mellan målstolparna - utan tvekan.

Och frågan är om inte Lagerbäck kickade Jonson från landslaget iom dennes flytt till Djurgården.

De kanske helt enkelt inte är tillräckligt bra?
Hysén färgar tokmycket i Sunderland? Stenman springer som en galning på vänsterkanten i Tyskland och är bäst? Arneng är vaddå? One time wonder.
Citera
2007-03-29, 17:29
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
De kanske helt enkelt inte är tillräckligt bra?
Hysén färgar tokmycket i Sunderland? Stenman springer som en galning på vänsterkanten i Tyskland och är bäst? Arneng är vaddå? One time wonder.

Om du läser det en gång till så ser du kanske att han skrev säsongen 2005.
Citera
2007-03-29, 17:38
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Om du läser det en gång till så ser du kanske att han skrev säsongen 2005.

Jag läser utmärkt tack så mycket. Men du kanske vet att man behöver prestera lite mer och lite längre än en säsong i Allsvenskan för att få Gudstämpel.
Men visst. 2005 var ju Allsvenskan i klass med Serie A, La liga och Premiere League tillsammans.
Och om du kan ta två steg framåt utan att tappa andan kanske vi ser resultatet av hur duktiga dessa spelare är.

P.S Hört talas om one time wonder? Appropå läsning.
Citera
2007-03-29, 17:47
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Jag läser utmärkt tack så mycket. Men du kanske vet att man behöver prestera lite mer och lite längre än en säsong i Allsvenskan för att få Gudstämpel.
Men visst. 2005 var ju Allsvenskan i klass med Serie A, La liga och Premiere League tillsammans.
Och om du kan ta två steg framåt utan att tappa andan kanske vi ser resultatet av hur duktiga dessa spelare är.

P.S Hört talas om one time wonder? Appropå läsning.

Jag påstår inte att dom skulle varit givna i landslaget. Däremot borde dom fått chansen. Och inte bara dom för den delen..
Citera
2007-03-29, 18:19
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Jag påstår inte att dom skulle varit givna i landslaget. Däremot borde dom fått chansen. Och inte bara dom för den delen..

Ja va fan om Guterstam får chansen efter att ha blivit skyttekung i superettan borde ett par av dessa grabbar fått chansen.

Ser att du har en avatar som liknar kungliga Djurgården grejen. Det är en bild man hoppats att aldrig se igen
Citera
2007-03-29, 18:23
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
...

Ser att du har en avatar som liknar kungliga Djurgården grejen. Det är en bild man hoppats att aldrig se igen

Någon speciell anledning?
Citera
2007-03-29, 18:36
Bannlyst
Citat:
Någon speciell anledning?

Djurgårn är bredare än så, tycker vissa. Jag personligen bryr mig inte så mkt om varesig det eller "Lite finare, lite bättre".
Citera
2007-03-29, 18:40
Medlem
erikbes avatar
Pytten står redan och fräser. Ett reservbetonat IFK leder i paus mot Bryne med 3-0. 13-0 på de fyra senaste

Bäst när det inte gäller?
Citera
2007-03-29, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Pytten står redan och fräser. Ett reservbetonat IFK leder i paus mot Bryne med 3-0. 13-0 på de fyra senaste

Bäst utan press?
Citera
2007-03-29, 20:04
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe

Det här kommer gå åt helvete. Premiär borta mot TFF, det kan väl bara gå på ett sätt?
Citera
2007-03-29, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
http://blogg.aftonbladet.se/6 - Laul tror på oss.

Har du (och alla andra sorkar) inte märkt hur Laul smörat för er sedan det gick upp för honom att han lovat att stå på Norra iklädd IFK-tröja på er premiär?
Citera
2007-03-29, 21:34
Medlem
Satyricons avatar
Äkta bondemöte i eftermiddags:

Kalmar FF — Halmstad BK: 1 — 0

Kalmar fortfarande obesegrat i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto