2007-03-28, 17:18
Medlem
Nina Hartleys avatar
2-0 mot Falkenberg för Malmö idag. 5 spelare från startelvan på landslagsuppdrag, så det var en hel del förändringar i laguppställningarna.

Junior och Yksel fortsätter visa form.
Citera
2007-03-28, 23:39
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Vilka är dessa alla?

Ehhrm, mången man som man talat med.
Citera
2007-03-29, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Ehhrm, mången man som man talat med.

Ja men va bra, då kan du ju klämma dit med ett aik berör...
Citera
2007-03-29, 11:50
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Ja men va bra, då kan du ju klämma dit med ett aik berör...

?

Annars noterar vi att Dif förlorar mot Norrköping i Portugal.
Ett Norrköping som kom direkt från flygplatsen och bytte in 8 tonåringar i paus.
Citera
2007-03-29, 12:17
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
?

Annars noterar vi att Dif förlorar mot Norrköping i Portugal.
Ett Norrköping som kom direkt från flygplatsen och bytte in 8 tonåringar i paus.

Kalmar slog Peking med 1-0 i förra veckan. Inget snack.

Vad jag längtar till premiären, AIK — KFF kommer att bli en jävla hybrismatch.
Citera
2007-03-29, 14:27
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
En ännu större sopa än Tauer. Rösner spelar ju i en division under Tauer och Rösners lag ligger jumbo i tabellen. Vart hittar DIF alla sopor? Tack för att ni bjuder oss andra på ett gott garv genom att alltid skämma ut er som ni gör.

Har du sett Tauer? Nähä, just det. Du går på rankingen och bryr dig överhuvudtaget inte om något annat. I så fall har du en väldigt bekväm världsbild. Håll dig till den, så blir det nog bra för dig. För oss andra är verkligheten något mer intressant. Och jodå, skrattet kommer att fastna i någons hals. Det kommer dock inte att bli DIFs.
Citera
2007-03-29, 14:28
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Tamandi är alla gånger bättre än Stoltz. Att ni ser Concha som duktig beror nog mer på att DIF var överlag helt värdelösa förra säsongen.
Ungefär som Åslund i AIK 2004. Åslund talades det gott om, även fast killen är helt värdelös. Inte svårt att glänsa bland sopor.

Appropå tåg. Förmodligen är det väl allt för många AIK:are och Bajare som är såpass vuxna att de äger bil och innehar jobb. Något småpojkarna från Östermalm inte är i närheten av. Pappa betalar!

Concha är bra, Stoltz är det inte. Att du dizzar Concha visar bara monumental okunnighet. Åslund lämnar jag åt andra att bedöma.
Citera
2007-03-29, 15:32
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Concha är bra, Stoltz är det inte. Att du dizzar Concha visar bara monumental okunnighet. Åslund lämnar jag åt andra att bedöma.
Kliver in till Conchas fördel. En av få, förmodligen den enda i Dif, som tagit plats i AIK t.ex.
Citera
2007-03-29, 15:55
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood

Så kan du såklart se det. Jag ser det som att Concha är extremt överskattad. Tom Mikael Nilsson tar högerbacksplatsen i landslaget. Hur bra är Concha då?

Fortfarande lätt att glänsa när andra suger.
Citera
2007-03-29, 15:59
Medlem
Thax21s avatar
Citat:
Så kan du såklart se det. Jag ser det som att Concha är extremt överskattad. Tom Mikael Nilsson tar högerbacksplatsen i landslaget. Hur bra är Concha då?

...och återigen. Concha var lysande även 2005 - året vi vann guld i såväl liga som cup. Enligt mig bäst i laget sett över hela säsongen.
Citera
2007-03-29, 16:17
Medlem
erikbes avatar
Hade Adam Johansson vart kurant så hade han varit bättre alternativ än iaf Nilsson
Citera
2007-03-29, 16:18
Bannlyst
Citat:

Lagerbäck hatar Concha. Vafan, Concha fick spela vänsterback och t.o.m ytter i sydamerika. Lagerbäck gillar inte Djurgårdare öht. Den formen Arneng, Stenman, Hysén och Concha visade upp 2005 borde ha tagit de till landslaget, men icke. Källström är också genuint avskydd av Lagerbäck.

Att Isaksson och Shaaban står i mål beror enbart pga dålig konkurrens. Hade Hedman ställt upp i landslaget hade han blivit placerad mellan målstolparna - utan tvekan.

Och frågan är om inte Lagerbäck kickade Jonson från landslaget iom dennes flytt till Djurgården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in