2007-02-10, 20:07
Medlem
Konrad Haifas avatar
Tyvärr hade jag förhinder, men ni hade i alla fall tur med vädret...

Citat:
Bästa kvitteringschansen fick Stefan Selakovic när han revs ner i straffområdet och själv valde att skjuta den efterföljande straffen. Som dock Elfsborgs målvakt Johan Wiland räddade.
- Det var ingen dålig straff utan en bra räddning.Och det är bättre att "Sella" missar nu än när det kommer att gälla mer, tycker Jonas Olsson.

Hej Jonas! Missade du säsongen 2006? Sella missade så in i helvete mycket, även när det gällde. Olsson kör redan strutstaktiken, ytterst oroande.

Citat:
16-årige Jakob Johansson - ny från Trollhättan - brände också var sin chans.
- Ungdomarna som fick chansen i dag gjorde det bra, tycker Jonas Olsson.

Skoj att han fick chansen.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=325437
Citera
2007-02-13, 12:00
Medlem
Satyricons avatar
Tidningen Barometern meddelar i dag att Kalmar FF:s flagga nu vajar på Sydpolen. Sedan tidigare finns den på Nordpolen.

Världsklass fanimej.
Citera
2007-02-13, 16:43
Medlem
Vryzass avatar
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,999180,00.html

Haha, vilken professionell organisation de har däruppe hos SvFF.

Inget nytt iofs.
Citera
2007-02-14, 15:48
Medlem
Robert Laul påstår i sin blogg idag att Qurinho är en sämre fotbollsspelare än vad han själv är och att Qurinho inte kommer spela en match i år.
Mannen är ju direkt inget sanningsvittne direkt men va anser djurgårdana själv om det här uttalandet? Har ni gjort ett sjukt dyrt felköp eller kommer han göra en Sören Larsen?
Citera
2007-02-14, 17:24
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Robert Laul påstår i sin blogg idag att Qurinho är en sämre fotbollsspelare än vad han själv är och att Qurinho inte kommer spela en match i år.
Mannen är ju direkt inget sanningsvittne direkt men va anser djurgårdana själv om det här uttalandet? Har ni gjort ett sjukt dyrt felköp eller kommer han göra en Sören Larsen?

Samma tidning hävdade för ungefär exakt ett år sedan att Quirinio var den tioende bästa värvningen i hela Europa.

Så med den logiken så gör han väl en Sören Larsen i år då.
Citera
2007-02-14, 17:26
Medlem
gorgons avatar
Herr Q kommer säkerligen att leverera om nu mittfältet gör sitt, för det offensiva spelet. Något som det tyvärr var en noterbar brist på, under förra säsongen. Sedan är det antagligen en acklimatiserings fråga också, hufvudstaden är precis inte sol och samba. Men kommer lagdelarna igång och börjar jobba som en enhet, ser jag inga större hinder till varför inte herr Q skulle kunna prestera!
Fast själv tror jag såhär under försäsongen rätt mycket på vårt nyförvärv, Mikael Dahlberg. Problemet är enbart att dr Jones och Sjölund känns som säkrare kort, än två helt oprövade. Men man skall aldrig säga aldrig.
Citera
2007-02-15, 12:19
Medlem
Vryzass avatar
Citat:

Med tanke på vad jag sett med mina alldeles egna ögon kan jag omöjligt avfärda det hela bara för att Laul är en pajas, det går bara inte.

Men, det är ju typiskt kvällspressen att dra sådana slutsatser när allt han såg var den absolut sista delen av träningen, en avslutsövning där han tydligen inte var sämre än någon annan.

Edit:

Kan väl tillägga att jag personligen inte tror att Quirino kommer att göra en Larsen. Tyvärr för oss.
Citera
2007-02-15, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Samma tidning hävdade för ungefär exakt ett år sedan att Quirinio var den tioende bästa värvningen i hela Europa.

Ja där har du faktiskt en bra poäng.
Citera
2007-02-15, 16:08
Bannlyst
Citat:

Robert Laul kör in i betongpelare och "skojar" om att Tobias Hysén slitit av korsbandet. Robert är en nolla och jag skiter fullständigt i vad han säger. En typisk göteborgare med enorma komplex.
Citera
2007-02-15, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Robert Laul kör in i betongpelare och "skojar" om att Tobias Hysén slitit av korsbandet. Robert är en nolla och jag skiter fullständigt i vad han säger. En typisk göteborgare med enorma komplex.

Ok, men om vi håller oss till ämnet, vad tror du om Qurinho?
Citera
2007-02-15, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ok, men om vi håller oss till ämnet, vad tror du om Qurinho?

Att han kommer visa vilken usel journalist Laul är. Det är hård konkurrens och det ser ut som Jones och Jonson blir förstavalet på forwardspositionerna, men matcher kommer han få och jag är övertygad om att han kommer visa mycket, mycket mer än förra året.
Citera
2007-02-16, 17:49
Bannlyst
Citat:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,918226,00.html

Kommer den här killen få se sig om efter ett nytt jobb under sässongen? Hammarby känns inte så heta precis...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in