2007-04-15, 09:24
  #1405
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Vad tror ni om ÖSK-Elfsborg på tisdag då?

Jag tror på allvar att ÖSK kommer att vinna. Matchen är utsåld och stämningen kommer att var glödande på västra stå.

Varifrån har du fått uppgifterna att matchen är utsåld?
Citera
2007-04-15, 12:10
  #1406
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Dessutom spelar vi den efter GAIS-derbyt hetaste och mest känslofyllda matchen vi har. Känns lite mer relevant att hetsa inför den.

/feldgrau


BP borta?


över 10000 sålda... kan bli lite tryck på Tisdag ändå...
Citera
2007-04-15, 12:50
  #1407
Medlem
Georg Lagers avatar
Är fotbollsgrabbarna i Kalmar bögar? http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.636547
Citera
2007-04-15, 13:33
  #1408
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Är fotbollsgrabbarna i Kalmar bögar? http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.636547

fan vad skön. Inte visste man att Rydström gillade unga killar, jag får akta mig.
Citera
2007-04-15, 13:51
  #1409
Medlem
Vagabondens avatar
Kul att flera premiärer verkar utsålda, vågar man hoppas på en högre generell publiksiffra när året är slut?
Citera
2007-04-15, 14:21
  #1410
Medlem
yeahyeahyeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Är fotbollsgrabbarna i Kalmar bögar? http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.636547

Denne Rydström... Läser följande i slutet av artikeln:
"Jag är störig och blåst på planen. Vi mötte Mjällbys B-lag i nyligen. Då gav jag mig på en kille – vad kan han ha varit, 13 år.
Jag var riktigt otrevlig mot honom. Den stackaren spelar aldrig fotboll igen.
Jag körde över pojken, sparkade honom av planen och sånt där. Då skäms jag efteråt.
Jag hörde honom mumla nåt om att det var det sjukaste han varit med om.
Där gick jag över gränsen."

Kan inte låta bli att undra varför han klagade på sin blogg som han gjorde efter dusten med Aubynn på Söderstadion förra säsongen. Har för mig att det var något om att han blev dragen i örat. Det är inte långt ifrån att man tycker Jeff borde dragit av örat av fanskapet.
Citera
2007-04-15, 14:25
  #1411
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Det var ju själva fan vad mycket hets det är här då...
Jag längtar till derbyt.
Jag säger 1-1.
Vad säger ni IFK:are?
Jag måste sluta skriva på flashback när jag är full....
Citera
2007-04-15, 16:39
  #1412
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
Varifrån har du fått uppgifterna att matchen är utsåld?

Nej, det är inte slutsålt än, men sittplatsbiljetterna är nog slut på matchdagen. Men man kan ju alltid köpa ståplatsbiljett.

Sen kommer Aftonbladets gå 2 för en-biljett samt NA:s familjebiljetter att släppas 2 h innan avspark.
Citera
2007-04-15, 16:41
  #1413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahyeahyeah
Denne Rydström... Läser följande i slutet av artikeln:
"Jag är störig och blåst på planen. Vi mötte Mjällbys B-lag i nyligen. Då gav jag mig på en kille – vad kan han ha varit, 13 år.
Jag var riktigt otrevlig mot honom. Den stackaren spelar aldrig fotboll igen.
Jag körde över pojken, sparkade honom av planen och sånt där. Då skäms jag efteråt.
Jag hörde honom mumla nåt om att det var det sjukaste han varit med om.
Där gick jag över gränsen."

Kan inte låta bli att undra varför han klagade på sin blogg som han gjorde efter dusten med Aubynn på Söderstadion förra säsongen. Har för mig att det var något om att han blev dragen i örat. Det är inte långt ifrån att man tycker Jeff borde dragit av örat av fanskapet.

Eh, det där lät fan sjukt. Nu hatar jag Rydström ännu mer.
Citera
2007-04-15, 17:23
  #1414
Medlem
williamwallaces avatar
Yes! BP överraskar igen och kniper en pinne mot Kalmar, med matchens sista spark. Förövrigt jävligt dålig publik siffra, 5.000 pers! Kalmar som av många tippas bland toppfyra-lagen detta år, måste för fan kunna dra lite mer publik! Deras nya arena som ska byggas, den kommer väl ta 18.000 (?), hur kommer det se ut när den bara är fylld till en fjärdedel.
Citera
2007-04-15, 17:30
  #1415
Bannlyst
Pinsam publiksiffra och pinsamt att bara få 2-2 hemma mot BP.
Men nu är Santin i skytteligaledning iaf!
Citera
2007-04-15, 17:33
  #1416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
den kommer väl ta 18.000 (?),
11.000
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in