Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Denne Rydström... Läser följande i slutet av artikeln:
"Jag är störig och blåst på planen. Vi mötte Mjällbys B-lag i nyligen. Då gav jag mig på en kille – vad kan han ha varit, 13 år.
Jag var riktigt otrevlig mot honom. Den stackaren spelar aldrig fotboll igen.
Jag körde över pojken, sparkade honom av planen och sånt där. Då skäms jag efteråt.
Jag hörde honom mumla nåt om att det var det sjukaste han varit med om.
Där gick jag över gränsen."
Kan inte låta bli att undra varför han klagade på sin blogg som han gjorde efter dusten med Aubynn på Söderstadion förra säsongen. Har för mig att det var något om att han blev dragen i örat. Det är inte långt ifrån att man tycker Jeff borde dragit av örat av fanskapet.