2007-10-23, 01:13
Medlem
Dieter_Ks avatar
Den bollen var fan inte inne. var övertygad redan när det hände, och nu när jag sett det på TV är jag ännu mer säker. HELA bollen är inte över linjen.

Men skitsamma, vi får se det här som en mellansäsong. Tror mer och mer att vi sålde guldet med Wilton, ett mål på de sex senaste matcherna vittnar om en ohygglig ineffiktivitet framåt. Och vad fan kommer hända när Dulee blir såld?

Skönt att apa if inte tar guld, men det suger ju att förlora mot sillstryp... Pest eller kolera.
Citera
2007-10-23, 03:52
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
.
Förövrigt, blårosa..kan man ha mer tur?

Nej, och det är så underbart!

Citera
2007-10-23, 04:07
Medlem
Fan vad jag hade velat vara på Ullevi på söndag. Vad tror ni det blir för publiksiffra? 30 000+?
Citera
2007-10-23, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Och vem fan är du?
Bollen var inte i mål, handlar inte om dålig förlorare. Det handlar om rätt och fel.

Får väl returnera frågan, vem fan är du?
Rätt eller fel, örlund ligger långt över mållinjen och sparkar ut bollen, rimligtvis är bollen också långt över mållinjen, eller är det något mystiskt som händer så den inte är över linjen?
Citera
2007-10-23, 07:39
Medlem
CS-bögens avatar
Alla som inte är blårosa ser klart och tydligt att hela(!) bollen inte är innanför linjen.
Men men, inte mycket att göra åt det nu.
Citera
2007-10-23, 07:55
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Alla som inte är blårosa ser klart och tydligt att hela(!) bollen inte är innanför linjen.

Jättebra, du kan väl presentera ett bildbevis på det då?

Kul att ligga före storeboror nu tycker jag...
Citera
2007-10-23, 08:16
Medlem
Crumbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Fan vad jag hade velat vara på Ullevi på söndag. Vad tror ni det blir för publiksiffra? 30 000+?

17.719 sålda igår kväll. Det borde bli 40.000+ annars är det pinsamt.

Förövrigt så är ju assisterande stensäker på att hela bollen var inne:
http://www.youtube.com/watch?v=K0SgMr30P1A
Citera
2007-10-23, 08:27
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dieter_K
Den bollen var fan inte inne. var övertygad redan när det hände, och nu när jag sett det på TV är jag ännu mer säker. HELA bollen är inte över linjen.

Men skitsamma, vi får se det här som en mellansäsong. Tror mer och mer att vi sålde guldet med Wilton, ett mål på de sex senaste matcherna vittnar om en ohygglig ineffiktivitet framåt. Och vad fan kommer hända när Dulee blir såld?

Skönt att apa if inte tar guld, men det suger ju att förlora mot sillstryp... Pest eller kolera.
Är hela målvaktens fot innanför målinjen så var också bollen över densamme. Sedan hävdar linjemannen att han såg hela bollen innanför målinjen.
Citera
2007-10-23, 08:29
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Anledning till att AIK missade en del passningar torde vara att man var tvungen att chansa i och med att IFK stod med hela laget på egen planhalva och försvarade hela andra halvleken.

Sjukt egentligen att dem leder Allsvenskan - men så är det år 2007.
Det är väl ännu mer sjukt att innan matcherna igår så ledde ett verkligt bonnalag från Sveriges baksida Allsvenskan.
Sedan såg jag på nyheterna igår att såkallade fans hade förstört både för sig själva och andra efter matchen. Men det är väl samma element som gapar högt mot varenda förändring som skulle kunna stärka svensk fotboll.
Citera
2007-10-23, 08:30
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ville dom inte det tidigare då? Det är skillnad på att vilja och att kunna.

I mina ögon finns det inte en klubb som är bättre lämpad att förstöra en fest än Trelleborgs FF. Skulle i så fall vara Häcken, jag myser när jag tänker på 1998 fast det gör antagligen inte HIF.
Det som talar för DIF är deras vinnarkultur och att de inte verkar ha drabbats av nervdaller. IFK var skitkassa när de mötte oss (vi var sämre) och de verkar ha varit lika dåliga när de mötte AIK, summa sumarum, de har drabbats av nervdaller.
Citera
2007-10-23, 08:32
Medlem
Mr Nosemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crumbs
17.719 sålda igår kväll. Det borde bli 40.000+ annars är det pinsamt.

Förövrigt så är ju assisterande stensäker på att hela bollen var inne:
http://www.youtube.com/watch?v=K0SgMr30P1A

Om det är Hockey så försvinner 12 000 pers dit, då Västra Frölunda är laget nr1 i Götet.
Citera
2007-10-23, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen

Hur kan man se klart och tydligt att hela bollen inte är över? Det går inte se på de tv-bilderna som presenteras. Linjedomaren verkar ju ha sett situationen från en bra vinkel och är tvärsäker på att bollen var inne. Känns skönt!! hade vart trist och vinna på en boll som inte var inne!! Nu är vi sveriges bästa fotbollslag, hoppas bara vi kan knyta ihop påsen på söndag också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in