2007-09-17, 20:56
Medlem
feldgraus avatar
1-1 slut. Är det inte ganska symptomatiskt för årets allsvenska att varje lag som har en chans att dra ifrån lite i tabellen misslyckas med detta, oavsett motstånd? Det går ju att räkna upp ett dussin exempel från de senaste omgångarna...

/feldgrau
Citera
2007-09-17, 20:58
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Jaha, alla sex lagen som är med i guldstriden kryssade alltså denna omgången. Forstättningen förblir oviss.
Citera
2007-09-17, 20:58
Medlem
Tebos avatar
Jag citerar mig från tidigare idag.

Citat:
Med tanke på att solna blå har chansen att göra ett litet ryck så blir det förmodligen förlust eller oavgjort för dem.
Citera
2007-09-17, 20:59
Medlem
Det är så sjuka resultat i allsvenskan i år.

Det är så tight att man inte ens kan räkna bort Bajen som ligger på 8:e plats.
Och i botten kan inte ens Gais eller Gefle andas ut.
Kvar blir Helsingborg som nog bara har europaspel att tänka på nu dom sista 5 matcherna.
Citera
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
1-1 slut. Är det inte ganska symptomatiskt för årets allsvenska att varje lag som har en chans att dra ifrån lite i tabellen misslyckas med detta, oavsett motstånd? Det går ju att räkna upp ett dussin exempel från de senaste omgångarna...

/feldgrau

Jo, jag tror att lagen har pratat sig samman och bestämt att ingen får leda med mer än ett poäng, allt för att göra det jämt och locka mer publik!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Jag citerar mig från tidigare idag.

Om jag kastar en tärning så tror jag på att jag kan få 1 2 3 4 5 6

Låt mig gissa att du är nästa profet?
Citera
2007-09-17, 21:01
Medlem
jansdieters avatar
Nämen tack till gamle gnagarn Erik Sundin som ser till att dif inte rycker. Kan ju bli ganska trevligt i derbyt på måndag. Och måste ändå säga att jag inte direkt kan påstå att dif spelade någon serieledarfotboll direkt. Men det skulle väl också vara typiskt Allsvenskan i år att ett gäng långbollande difare ändå tar hem det.

..Och publiksiffran. ~9700.. Ehm. Kommentarer överflödiga.
Citera
2007-09-17, 21:03
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Om jag kastar en tärning så tror jag på att jag kan få 1 2 3 4 5 6

Låt mig gissa att du är nästa profet?
Du verkar ha något mål i livet att vara så dryg som möjligt tyvärr saknar du finessen för det, så du framstår mest som en patetiskt idiot. Min poäng var inte att jag tippa resultatet rätt utan att lag som har chansen att rycka ifrån inte lyckas med det.
Citera
2007-09-17, 21:04
Medlem
P3RK3L3s avatar
Var väl rätt väntat ändå. Dif har ju alltid problem mot skitgängen hemma. Verkar vara svårt att knyta ihop säcken. Men det bådar ju gott inför derbyt, visar att Dif inte är inne i något vinnarflöde. Snyggt att klara sig helt från varningar dock. Undrar om det bidrog till resultatet någonting?
Citera
2007-09-17, 21:06
Medlem
Klarar man inte av att vinna 'enkla' matcher mot dyngäng (du får ursäkta Roger Persson) så förtjänar man inte att vinna SM Guld, inte ens i årets jämna Allsvenska.
Citera
2007-09-17, 21:07
Medlem
cecels avatar
säger ungefär som Fula gubben sa igår fast tvärtom. Tack DIF för att ni tappar poäng
Citera
2007-09-17, 21:11
Medlem
Kupsans avatar
Ser ut som det blir en spännande höst.

/Mvh Serieledarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem