2007-10-02, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Selakovic eller Karisik

Hur mycket betyder det för spelet, sella gillar väl att gå in i banan en hel del. Kanske har fått för mig det men isåfall sker det mesta på höger sida av er ytterback?
Citera
2007-10-02, 15:37
Medlem
High Fidelitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Nu får du bestämma dig

Jag har bestämt mig. AS är en annan sport än exempelvis La liga och serie A.
Jag förstår att det svider i ditt blåvita hjärat när du får reda på att svensk fotboll suger.
När man håller på ett lag i AS så är det andra parametrar än det rent fotbollsmässiga som spelar in antar jag. Ingen kan väl på allvar säga att de njuter av en match mellan Gefle och AIK, eller IFK mot BP.
Citera
2007-10-02, 15:39
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Du står fast vid detta insiktsfulla inlägg idag med eller. Gossebarn mot män, kan bara gå på ett sätt.

Ja, jag står fast vid detta insiktsfulla inlägg även idag, ditt satans Rövhål. Det är och var inte mindre sant för att det var en bajare som skrev det. Det var inte fysiken som avgjorde katastrofmatchen utan taktiken.

Jag skrev också att det såg svårt ut i ett annat inlägg d v s jag förutsåg händelseutvecklingen, be din vårdare läsa det för dig också så får du hela bilden. Gör sedan mig och oss alla en tjänst och ta och dra åt helvete.
Citera
2007-10-02, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av High Fidelity
Ni kommer nog att missa guldet igen. Efter -96 så har blåvitt vikt ner sig på det mest pinsamma sätt varje gång de haft chansen.
.

Vilka matcher tänker du då på?
Citera
2007-10-02, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Ja, jag står fast vid detta insiktsfulla inlägg även idag, ditt satans rövhål. Det är och var inte mindre sant för att det var en bajare som skrev det. Det var inte fysiken som avgjorde katastrofmatchen utan taktiken.

Jag skrev också att det såg svårt ut i ett annat inlägg d v s jag förutsåg händelseutvecklingen, be din vårdare läsa det för dig också så får du hela bilden. Gör sedan mig och oss alla en tjänst och ta och dra åt helvete.

Värst vad man var stingslig idag då...
Citera
2007-10-02, 15:43
Medlem
Citat:
Ja, jag står fast vid detta insiktsfulla inlägg även idag, ditt satans rövhål. Det är och var inte mindre sant för att det var en bajare som skrev det. Det var inte fysiken som avgjorde katastrofmatchen utan taktiken.

Värst vad du var arg då.
Du kan väl inte förneka att blåvitt var starkare på exakt varenda plats igår? Bajen hade kunnat ha vilken taktik som helst och ändå fått pisk.
Citera
2007-10-02, 15:44
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av High Fidelity
Jag har bestämt mig. AS är en annan sport än exempelvis La liga och serie A.
Jag förstår att det svider i ditt blåvita hjärat när du får reda på att svensk fotboll suger.
När man håller på ett lag i AS så är det andra parametrar än det rent fotbollsmässiga som spelar in antar jag. Ingen kan väl på allvar säga att de njuter av en match mellan Gefle och AIK, eller IFK mot BP.

Ja denna åsikt känns verkligen ny och fräsch. Finns väl ingen som trott att Allsvenskan håller samma klass som de stora ligorna? Det har den aldrig gjort. Håller man på ett lag i AS så visst fan njuter man i fulla drag dag efter dag. Precis som att man lider när det går dåligt

Ett jävla tjat f.ö om hur dålig allsvenskan är. Hade det inte varit för mitt kära IFK så hade vi inte haft några framgångar alls ute i europaspelet, MFF 1979 undantaget
Citera
2007-10-02, 15:53
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Värst vad du var arg då.
Du kan väl inte förneka att blåvitt var starkare på exakt varenda plats igår? Bajen hade kunnat ha vilken taktik som helst och ändå fått pisk.

Nej, jag har också bra bild på Canal+. Men det var ju inte det som det handlade om alls, utan din felsyn på Bajens fotbollsfysik.

Ni fick pisk av oss med 3-1 senast i juni med i stort sett samma laguppställningar (tror inte att ormen, filmaren Wernbloom hade anslutit då) och Tony Gustavsson säger själv att han valde fel taktik för måndagens match.
Citera
2007-10-02, 15:59
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ni fick pisk av oss med 3-1 senast i juni med i stort sett samma laguppställningar (tror inte att ormen, filmaren Wernbloom hade anslutit då) och Tony Gustavsson säger själv att han valde fel taktik för måndagens match.

Öhhh, nej, som sagts av mig ovan så saknade vi då, likt ni gjorde igår, våra två bästa innermittfältare. TO var avstängd och Gustav Svensson spelade mittback eftersom Bjärsmyr var avstängd. Så sitt för fan inte och tro att er 3-1-vinst då var någon sorts effekt av att ni spelade så jävla bra. Nej, ni spelade bra i en halvlek, men enbart på grund av att vi tvingades möblera om i laget inför matchen. Sen tappade ni rejält i andra och 3-2 eller till och med 3-3 hade inte varit helt orättvist. Kasta inte sten i glashus.

/feldgrau
Citera
2007-10-02, 16:10
Medlem
feldgraus avatar
Signaturen Zoran skriver en lysande krönika i dag på Alltid Blåvitt om Paul Lindholm, Djurgården, och Kalmar.

/feldgrau
Citera
2007-10-02, 16:14
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Nej, jag har också bra bild på Canal+. Men det var ju inte det som det handlade om alls, utan din felsyn på Bajens fotbollsfysik.

Men pellejöns, när ditt lag blivit utklassade gör du dig till åtlöje, riktigt oskön och komisk får jag säga.

Varifrån skulle Wernbloom anslutit? Bänken möjligen, eftersom han var bänkad då. Vi är inte Bajen som värvar ett tiotal utländska medelmåttor/ kassingar varje säsong, plus nån från Fittja...
Citera
2007-10-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Signaturen Zoran skriver en lysande krönika i dag på Alltid Blåvitt om Paul Lindholm, Djurgården, och Kalmar.

/feldgrau

Lysande krönika? Har läst bättre alster av den där förståndshandikappade killen som skriver på gnagarforum ibland. Eller är det sån där s.k göteborgs"humor"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in