2007-09-30, 20:53
  #7153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://www.svenskfotboll.se/t1all.aspx?p=152184

AIK får troligtvis poängavdrag enligt SvFF efter dagens incidenter

Inte en chans att Gnaget får poängavdrag..
Citera
2007-09-30, 20:55
  #7154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://www.svenskfotboll.se/t1all.aspx?p=152184

AIK får troligtvis poängavdrag enligt SvFF efter dagens incidenter

Jag kanske är blind men vart hittar du den artikeln?
Citera
2007-09-30, 20:55
  #7155
Medlem
erikbes avatar
Ville bara se reaktionerna
Citera
2007-09-30, 20:57
  #7156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Ville bara se reaktionerna

Kan ju dela med mig av mina reaktioner; Hjärtstillestånd ^^ Men sen när jag inte hittade artikeln så vare som vanligt igen.

Hur hårda är SvFF egentligen med inkastade saker ? Räcker det med att någonting är "nära" eller måste det träffa för att påföljder såsom poängavdrag etc ska kunna hända?
Citera
2007-09-30, 20:59
  #7157
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBeAs*
Kan ju dela med mig av mina reaktioner; Hjärtstillestånd ^^ Men sen när jag inte hittade artikeln så vare som vanligt igen.

Hur hårda är SvFF egentligen med inkastade saker ? Räcker det med att någonting är "nära" eller måste det träffa för att påföljder såsom poängavdrag etc ska kunna hända?

Då lyckades jag ganska bra. En gång slog en sån luring in. Jag skojade med en polare en gång och skrev att blåvitt värvat VF´s fumlige målvakt Jocke Olsson, nu ett par år senare slog det in (om än tillfälligt)
Citera
2007-09-30, 21:03
  #7158
Medlem
LastCaresss avatar
Om Halmstad blir topp 3 i år tar jag troligtvis livet av mig, fy fan vilket dåligt och profillöst lag. Hur fan har de lyckats ta sig så högt upp? Jävla brödgäng!
Citera
2007-09-30, 22:22
  #7159
Medlem
Shuyins avatar
Hmm, var det match idag? Nej, jag tror nog inte det. Såg ut som AIK spelarna var utbytta mot ett gäng soffliggare.

Jag förstår inte hur IFK Göteborg kan spela med Jakob Johansson från start och i AIK så får inte ens spelare som Pierre Bengtsson, Alexander Gerdnt chansen. Det är klart som fan att spelarna blir slitna efter mycket matcher därför så bör man således använda hela truppen.

Nu var kanske inte matchen i sig katastrof som nog många anser, AIK hade fem-sex chanser att göra mål men missar man dem så får man skylla sig själv.
Citera
2007-09-30, 22:23
  #7160
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
Svart Söndag. Kunde ej se matchen så det fick bli Mats Strandberg och krampfeeling sändningen igenom.

Ha ha ha. Det kan jag tänka mig. Strandberg brukar vara rejält dramatisk i överkant och har han slagit fast någonting redan i början av sändningen håller han fast vid det sen. Jag hoppas du inte tog allt för mycket fasta på när han smattrade på som mest från spelsekvenserna. När Nisse hade bollen var det Arnefjord och tvärtom. Och Obolo och Rubarth såg han fel på också. Och i GAIS var det alltid do Carmo som hade bollen när det var Christoforidis, Hedinsson eller Lundgren som hade bollen.
Citera
2007-09-30, 22:37
  #7161
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
[...] och i AIK så får inte ens spelare som Pierre Bengtsson [...] chansen.

Vad hände egentligen med Pierre Bengtsson? Han var ju ett så jävla stort framtidslöfte förra säsongen, och gjorde det ändå hyfsat bra de få gånger jag såg honom spela.

/feldgrau
Citera
2007-09-30, 22:45
  #7162
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Vad hände egentligen med Pierre Bengtsson? Han var ju ett så jävla stort framtidslöfte förra säsongen, och gjorde det ändå hyfsat bra de få gånger jag såg honom spela.

/feldgrau

Då såg du nog för lite av honom. Han har ju storleken emot sig. Det passar inte så bra att vara vara "dvärg" och behandla långbollar från motståndarna.
Citera
2007-09-30, 22:48
  #7163
Medlem
vad dålig match det var idag :/
Citera
2007-09-30, 22:49
  #7164
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Då såg du nog för lite av honom. Han har ju storleken emot sig. Det passar inte så bra att vara vara "dvärg" och behandla långbollar från motståndarna.

Pierre är en central spelare och skall givetvis spela bredvid Dulee Johnson. Khari Stephenson har ju totalt gått ned sig, han får käka taggtråd under vintern och komma tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in