2007-08-06, 20:57
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Bra av blåvitt å vinna!! Nu gäller det bara att vinna de kommande matcherna mot de andra toplagen!
Citera
2007-08-06, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Bra av blåvitt å vinna!! Nu gäller det bara att vinna de kommande matcherna mot de andra toplagen!

Gefle = topplag?

Fan att DIF inte kunde forcera in ett mål i slutet!

Quirino verkade faktiskt ganska pigg i dagens match, iaf enligt vad kommentatorerna på webradion sa.
Någon som såg matchen som kan kommentera detta?
Citera
2007-08-06, 21:07
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Gefle = topplag?

Quirino verkade faktiskt ganska pigg i dagens match, iaf enligt vad kommentatorerna på webradion sa.

Mot de andra topplagen menade jag de kommande matcherna mot kalmar, djurgården och halmstad!
Citera
2007-08-06, 21:07
Medlem
karlsbergs avatar
Fan bara sen pinne mot feskarna, men stundtals var det samma tempo som mot BP i premiären (tyvärr). Grattis till en poäng Gais!

Ang. svenska kommentatorer: Har de inte repriser i kommentatorrummet? Konsekvent hör man kommentarer som inte alls stämmer, trots att det är under reprisuppspelningar. Det verkar som att dålig syn och dålig kunskap om fysikens lagar är ett krav för att få kommentera tvsändningar. Givetvis är man färgad ibland men jag vill dock påstå att jag sett det i andra matcher där ens lag inte deltagit.

//

Charlesburger
Citera
2007-08-06, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjjjjj123456
Mot de andra topplagen menade jag de kommande matcherna mot kalmar, djurgården och halmstad!

Aha, då är jag med.

Vi ses 16/8!
Citera
2007-08-06, 21:12
Medlem
karlsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Gefle = topplag?

Jo hyfsat men ibland är det som att han står i andra tankar, jag vill gärna se mer tempo vid bollmottagningen (han är ju brasse trots allt). Rycket måste komma direkt och inte tre sekunder senare.

Var dock nära att lirka in 2-1, som tyvärr smet förbi bortre stolpen. (kommentatorn sa att det blir hörna.. hmm ).

edit: svenska språket.
Citera
2007-08-06, 21:15
Medlem
Marcus Berg fortsätter att leverera och det gör mig så lycklig, även om några andra också gärna får börja göra lite mål för det kan bli lite tunnt med bara Berg som målgörare om vi nu skall försöka haka på toppen på allvar.
Citera
2007-08-06, 21:16
Bannlyst
Starkt jobbat ikväll, AIK.

TFF kryssade med HBK igår (med mersmak) och vi har sju plusmål på BP. Enda smolket i glädjebägaren var att Hammarby klantade bort seger i Örebro igår. Klumpigt gjort.

Kanske reder det här upp sig ändå för oss?

Nästa match för oss är mot Gefle borta. Det bör inte vara oöverstigligt. Vi vräkte ju in mål på Gefle när de var nere i Trelleborg i våras och hade det inte varit för att vi hade Fegler i mål så hade vi vunnit med 3-0 istället för 3-2.

// Roger P.
Citera
2007-08-06, 21:18
Bannlyst
Gefle är ruskigt starka hemma dock. Glöm inte att de spelar på plast a la Elfsborgarna.
Citera
2007-08-06, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkobeer
Gefle är ruskigt starka hemma dock. Glöm inte att de spelar på plast a la Elfsborgarna.
Ja, i och för sig.

// Roger P.
Citera
2007-08-06, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Jo hyfsat men ibland är det som att han står i andra tankar, jag vill gärna se mer tempo vid bollmottagningen (han är ju brasse trots allt). Rycket måste komma direkt och inte tre sekunder senare.

Var dock nära att lirka in 2-1, som tyvärr smet förbi bortre stolpen. (kommentatorn sa att det blir hörna.. hmm ).

edit: svenska språket.

Som vanligt. Den killen lever verkligen i ett psykologiskt mörker.
Citera
2007-08-06, 21:22
Medlem
Starkt att Berg fortsätter att producera som han gör trots allt snack om proffsliv. Tomas Olsson var också ruggigt bra idag. Nu krävs det bara att vi börjar vinna mot lagen på övre tabellhalvan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in