2007-08-06, 21:32
  #5137
Medlem
Jag är besviken på Gefle. Jag trodde faktiskt att dem skulle bli bättre än nia den här säsongen, men nu ser det ju ut som att att dem kommer slåss kring bottenstrecket.
Citera
2007-08-06, 21:40
  #5138
Medlem
erikbes avatar
Torbjörn-klass på Mackan idag. Vilka avslut, missa inte att kolla in målen på sporten
Citera
2007-08-06, 22:05
  #5139
Medlem
Och ARGENTINA fortsätter leverera. Pang, smack, pang. Top 3 i Allsvenskan vad det gäller anfallare måste ändå Obolo vara, jäkla vad bra han är.

HEJA Q!
Citera
2007-08-06, 22:10
  #5140
Medlem
Mad Fer Its avatar
En fråga: Varför har gggaaassshatagais olika reklamtryck på sina ryggar? Är det utänkt strategi eller bara skevt? Ser rätt B ut
Citera
2007-08-06, 22:18
  #5141
Medlem
Vagabondens avatar
Fy vilken härlig match idag. Börjar lukta 2006 igen... Valdemarin som stänker in utan att varit på plan knappt en minut är inte trist att se.

Två segrar och ett kryss ifrån toppen. Ingen hybris, jag bara konstaterar...
Citera
2007-08-06, 22:21
  #5142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Jag håller med, torskar ni råttor mot BP imorgon så är det bara 4 poäng ner till direktnedflyttning.
Nu har det gått två matcher och två vinster sedan du sa att det inte fanns en chans att AIK skulle ta minst 7 poäng på de tre närmsta matcherna. Är du rädd nu?

Jag älskar att ha rätt.
Citera
2007-08-06, 22:24
  #5143
Medlem
Kul förresten att Trelleborg tystade det så kallade guldlaget Halmstad. Färvisso ledning fortfarande men var några veckor där då det både snackades om SM-guld och dessutom cupäventyr ute i Europa.
Citera
2007-08-06, 22:33
  #5144
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Kul förresten att Trelleborg tystade det så kallade guldlaget Halmstad. Färvisso ledning fortfarande men var några veckor där då det både snackades om SM-guld och dessutom cupäventyr ute i Europa.
Retsamt att det inte blev HBK-förlust på Vångavallen. Vi var sex minuter ifrån att HBK snöpts totalt.

// Roger P.
Citera
2007-08-06, 22:34
  #5145
Medlem
feldgraus avatar
Fy fan vad jävla bra Marcus Berg är... Grymt fina prestationer i dag vid båda målen. Frågan är väl inte längre om han kommer vinna skytteligan, frågan är snarare med hur mycket han kommer vinna den. 10 omgångar kvar och 13 mål gjorda, kommer han bli den förste på fyra år att komma upp i 20 mål?

/feldgrau
Citera
2007-08-06, 22:37
  #5146
Medlem
karlsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
Och ARGENTINA fortsätter leverera. Pang, smack, pang. Top 3 i Allsvenskan vad det gäller anfallare måste ändå Obolo vara, jäkla vad bra han är.

HEJA Q!

Argentina ja, men hur är det med AIK?
Citera
2007-08-06, 22:52
  #5147
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Argentina ja, men hur är det med AIK?
Jo tack, klagar inte. Alla verkar ha fått en nytändning och tom Dulle drullar mindre än vanligt.
Citera
2007-08-06, 22:55
  #5148
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Argentina ja, men hur är det med AIK?

Mål mot bottengäng och årets strumrullare mot Heif, im impressed!

Omgången roligaste är iaf att gaspubliken inte bryr sig när ikpe ikbo pingpong tar 16,4 minuter på sig att å av efter sin utvisningför att sen skandera "Domarskandal" när han blåser av eter prick 93 min, när dom ska lägga sin hörna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in