2007-07-09, 19:51
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Gais har haft två skott på mål. Båda har gått in.

// Roger P.

Sant, men nyss gjorde Fegler tydligen en fin räddning på ett skott av Nicklasson. Så han låter inte varje boll rulla in. Lite synd om Trelleborg ändå. De hade en fet chans alldeles i början som Jankulovski snyggt avvärjer. I början var de tydligen det något hetare laget... efter det har GAIS tagit över och har mest och bäst spel.
Citera
2007-07-09, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Sant, men nyss gjorde Fegler tydligen en fin räddning på ett skott av Nicklasson. Så han låter inte varje boll rulla in.
Aha, han hann inte kasta sig ur vägen för bollen då utan råkade stå kvar så att skottet tog på honom av ren tur?

Citat:
Lite synd om Trelleborg ändå. De hade en fet chans alldeles i början som Jankulovski snyggt avvärjer. I början var de tydligen det något hetare laget... efter det har GAIS tagit över och har mest och bäst spel.
Trelleborg har haft oerhört mycket stolpe ut i år och det känns givetvis inte kul men man måste ändå försöka göra det bästa av situationen. Att fortsätta spela med Fegler i mål är inte att göra det bästa av situationen. Den satans jävla amatörhoran kommer att se till så att vi nästa säsong får tampas med storlag som Bunkeflo och Qviding...

Jag ska fan skicka hem bajs med posten till honom. Jag ska leta upp den fan på Ratsit och skicka hem en stor skitkorv i en jiffypåse. Förbannade åsna.

// Roger P.
Citera
2007-07-09, 20:29
Moderator
vfs avatar
Lägg ner chattandet nu tack, inlägg raderade/Mod
Citera
2007-07-09, 20:32
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Aha, han hann inte kasta sig ur vägen för bollen då utan råkade stå kvar så att skottet tog på honom av ren tur?

Trelleborg har haft oerhört mycket stolpe ut i år och det känns givetvis inte kul men man måste ändå försöka göra det bästa av situationen. Att fortsätta spela med Fegler i mål är inte att göra det bästa av situationen. Den satans jävla amatörhoran kommer att se till så att vi nästa säsong får tampas med storlag som Bunkeflo och Qviding...

Jag ska fan skicka hem bajs med posten till honom. Jag ska leta upp den fan på Ratsit och skicka hem en stor skitkorv i en jiffypåse. Förbannade åsna.

// Roger P.

Var inte så säker på det! Bunkeflo är på gång, de kanske tar TFFs plats i Allsvenskan.
Citera
2007-07-09, 20:42
Moderator
Gromguttens avatar
Roger Persson får en tillsägelse før upprepad matchchat trots direkt påtalande. Chat är som bekant inte tillåtet i sporten.

/mod
Citera
2007-07-09, 20:59
Medlem
CS-bögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygone
Personligen så hoppas jag såklart på 0-0 mellan AIK-EIF.
Dum i huvudet eller bara inte intresserad av fotboll?

AIK bättre laget i första halvlek, Wilton hade en bra frispark som Wiland TV-räddade, 0-0 är väl rättvist dock.
Citera
2007-07-09, 21:09
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Då vart tre poäng bärgade, om än med något av ett nödrop. Hade GAIS varit ett stabilare lag hade vi stängt andra halvlek och spelat av den. Nu tillåter vi TFF att reducera och det blir nerv i matchen. TFF spottar naturligtvis upp sig och flyttar upp spelet högre i plan. Som tur är lyckas Bobbie knoppa in sitt andra mål för kvällen och segern är biff. Nästa del i denna two-header kan bli svårare. Om jag får ihop det hela så är både Bobbie FJDC och Johann Gudmundsson avstängda i nästa avgång. Nicklasson tar nog den ena kanten, men vem som tar den andra är osäkert. Vågar Rolle sätta den offensiva Sheriff Suma på högern i en första match från start?
Citera
2007-07-09, 21:16
Medlem
Cygones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Dum i huvudet eller bara inte intresserad av fotboll?

AIK bättre laget i första halvlek, Wilton hade en bra frispark som Wiland TV-räddade, 0-0 är väl rättvist dock.

Tack för förtroendet, men jag håller på DIF. Dvs AIK ska aldrig vinna, men jag vill inte skicka 3p till Borås heller.

In other news: Nils-Erik Johansson slipper straff mot sig (och tillhörande kort) för andra matchen i rad.
Citera
2007-07-09, 21:21
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Då vart tre poäng bärgade, om än med något av ett nödrop. Hade GAIS varit ett stabilare lag hade vi stängt andra halvlek och spelat av den. Nu tillåter vi TFF att reducera och det blir nerv i matchen. TFF spottar naturligtvis upp sig och flyttar upp spelet högre i plan. Som tur är lyckas Bobbie knoppa in sitt andra mål för kvällen och segern är biff. Nästa del i denna two-header kan bli svårare. Om jag får ihop det hela så är både Bobbie FJDC och Johann Gudmundsson avstängda i nästa avgång. Nicklasson tar nog den ena kanten, men vem som tar den andra är osäkert. Vågar Rolle sätta den offensiva Sheriff Suma på högern i en första match från start?

Det var en väldigt underhållande match att se på i allafall, åtminstone før oss som inte håller på något av lagen. Gudmundson måste ha bränt minst fem solklara chanser och Bobbie var bäst på banan. Riktigt klantigt att dra på sig en varning på det sättet han gjorde bara. Kunde ju kapat någon i stället...
Citera
2007-07-09, 22:03
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det var en väldigt underhållande match att se på i allafall, åtminstone før oss som inte håller på något av lagen. Gudmundson måste ha bränt minst fem solklara chanser och Bobbie var bäst på banan. Riktigt klantigt att dra på sig en varning på det sättet han gjorde bara. Kunde ju kapat någon i stället...

Den varningen var sjukt onödig, men fan vad han var värd den!
F.ö. kommer nog TFF att vara riktigt hårdnackade för oss i kommande möte.
Spelförarna från matchen kommer att vara avstängda, jag tror att detta kommer att leda till en 1-0,0-0 ev. 0-0 match och TFF kommer att vara de hungrigaste på planen.
Nåväl, forza grönsvart!
Citera
2007-07-09, 22:04
Medlem
Gött med en Elfsborg seger. Får hoppas dem vinner hemma också med Berglund i laget.
Citera
2007-07-09, 22:18
Medlem
CS-bögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cygone
Tack för förtroendet, men jag håller på DIF. Dvs AIK ska aldrig vinna, men jag vill inte skicka 3p till Borås heller.
Jag syftade väl mer på att du skrev EIF...

Härligt med 3 poäng!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in