2007-08-10, 02:53
Medlem
m4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Ändå säljer de biljetter till "Norra stå"

På mitt årskort står det iallafall "Norra Nedre". Det skyltas väl som sittplats, men det finns väl ingen anledning att sitta ser? Det är ju fetare drag när folk står upp och sjunger/hoppar.
Citera
2007-08-10, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Hörde det där också. Det var något möte som alla huvudansvariga för säkerheten i varje allsvensk klubb var med på.

Bajen och AIK var de enda som ville ha kvar ståplats.

För AIK och BlackArmys del kommer väl ståplats ändå att försvinna i och med att man tvingas flytta till den nybyggda nationalarenan och Råsunda rivs.

Såklart, så fort vi får bort ståplats så kommer svensk fotboll slå igenom och bli "internationell", jävla idioter.
Citera
2007-08-10, 11:32
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Är det ingen som har kollat med Uefa om det är tillåtet för AIK att ha norra läktaren öppen i Uefacupmatcher? Uefa har ju förbud för ståplats på deras matcher och ändå är det folk som står på norra läktaren. Bäst för AIK att de kollar upp det, så att det inte blir tråkigheter i efterhand som böter eller uteslutning. Personligen begriper jag inte hur man kan stå och se på fotboll. Fotboll ska ses sittande. På bandy står man så man kan hålla värmen lättare.

Menar du allvar?
Har du ens varit på Råsunda, existerar du ens?
Citera
2007-08-10, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ernst-hugo
Såklart, så fort vi får bort ståplats så kommer svensk fotboll slå igenom och bli "internationell", jävla idioter.

Är du seriös? Bor du i ett samhälle med över hundra invånare? Är du kanske inavlad?
Citera
2007-08-10, 16:41
Medlem
Mad Fer Its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Är du seriös? Bor du i ett samhälle med över hundra invånare? Är du kanske inavlad?

Ironi är inte din starka sida va?
Citera
2007-08-10, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Menar du allvar?
Har du ens varit på Råsunda, existerar du ens?

Japp. SITTER ned varje match på västra läktaren i stort sett i höjd med mittlinjen.
Citera
2007-08-10, 17:18
Medlem
Citat:
Japp. SITTER ned varje match på västra läktaren i stort sett i höjd med mittlinjen.

Har man sagt A får man säga B, är du sittkissare?
Citera
2007-08-10, 17:56
Bannlyst
Vad är det jag ser en KFF-match på tv4?!
Good job någon. Imorgon vinner KFF 2-0 hemma mot änglarna från götet. De har ju fullt upp med att bry sig om hur deras lag kommer rasa när Berg sticker eller?
Citera
2007-08-10, 18:49
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:

Kul att du sitter, inget jag frågade om eller ens bryr mig om.
Det uppenbara är hur du har lyckats undkomma att det inte funnits ståplats på Råsunda sen olvahundratalet.
Nu blev jag orolig att du sitter i närheten av mig. Tvi!
Citera
2007-08-10, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen

Inte seriös. Jag är så trött på tjatet om hur svensk fotboll ska lyckas i Europa, det kommer vi aldrig göra i någon större utsträckning. Vissa verkar tro att sittplatser ska råda bot på problemet(!), helt vansinnigt ju.
Citera
2007-08-10, 19:38
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Kul att du sitter, inget jag frågade om eller ens bryr mig om.
Det uppenbara är hur du har lyckats undkomma att det inte funnits ståplats på Råsunda sen olvahundratalet.
Nu blev jag orolig att du sitter i närheten av mig. Tvi!

Att Klevis sitter på västra förvånar mig inte, men du? Fick intryck av att du var roligare än så.

Citat:
Ändå säljer de biljetter till "Norra stå"

Nej, det gör de inte.
Norra är sittplatser som dock går att stå på. Så har varit sedan 90-talet. Helt ok enligt mig då det går igenom UEFA-kraven och består som ståplats.
Citera
2007-08-11, 02:07
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Norra är sittplatser som dock går att stå på. Så har varit sedan 90-talet. Helt ok enligt mig då det går igenom UEFA-kraven och består som ståplats.

Sittplatser utan ryggstöd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in