Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Djurgården känns verkligen uddlösa (35 minuter spelade). Jag undrar verkligen om det är så klokt av Siggi & Co att spela med två så kreativt begränsade (håller DIF:are med?) spelare som Arneng och Riihilahti centralt på mittfältet.
Kan inte mer än hålla med.
Nu när matchen är slut så är det några saker som slår mig.
1. Vinnarinstinkt/Moral/Fightingspirit. Dessa saker besitter Dif anno 07 utan någon som helst tvekan.Det luktar lite 03, 04 när laget gick fram som en ångvält.
Spelar ingen roll om dom ligger under, det känns som att det löser sig ändå till slut. Styrkebeked!
2. Tauer, ständigt denna tauer. Man vet inte om man ska skratta eller gråta när man ser honom, Idag blev det många skratt dock.
3.Toni, finnen är som en långsam stabil rökbastu där bak.Det går inte fort men han är ständigt på när det gäller.
4.Qurre, ständigt detta snack om 14 mille.Var detta dagen som han "slår" igenom? Ser med spänning fram mot hösten om han får chansen.
Detta kommer bli en intressant höst för alla djurgårdare, tro mig.
Ife kommer inte hålla hela vägen pga CL kval som sätter käppar i hjulen som vanligt när det gäller svenska lag.
Kalmar,Nä dom sålde guldet med Ari.
Halmstad är väl det enda riktiga hotet om Dusan och & behåller formen.
Hammarby då.......

Knappast, en gång är ingen gång säger man...
Tackar för dagens underhållning från ett soligt stadion.
Edit Glömde skriva en till viktig och nästan avgörande orsak till Djurgårdens imponerande säsong: Siggi!!