2007-07-13, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Är väl snarare på GF som det där sades och därför kopierades in på Forum 1891 för att det är humor för oss blåränder.

Saxat från GF:
(Mats från FIRMAN):
"Jag kan garantera att avgår inte Norling själv kommer andra att se till att han gör det, sanna mina ord! Men då han själv inte verkar ha vett att göra det, så finns risken att det kan hända saker och ting i hans närhet, då han själv inte verkar begripa något. Ibland kan det vara bra med en tankeställare."

Stockholm tillhör oss!

Jag tror ju INTE att det där kommer från FB. Om man säger så. Jävla lallare. F.ö. har han signaturen mats mats. Var fick du firman ifrån? Judegårdare.
Citera
2007-07-13, 16:56
Medlem
Shuyins avatar
Relax boys, jag såg själva inlägget på GF och då hade användaren nicket 'Mats Mats' även om de är oväsentligt vilken sorts gruppering personen tillhör för hos mig hamnar han ändå i 'gårdarfacket'.

Nebojsa blev uppskickad på läktaren en gång tidigare i år också på Råsunda. Denna gång var det dock mer sjukt eftersom att Markus Jonsson inte fick hoppa in i spel och Elfsborg var oerhört nära att göra 3-0.

Edit: Eminente TopDawq hade visst redan nämnt saken.
Citera
2007-07-13, 18:28
Medlem
catos avatar
tabellen ljuger inte..... Gnaget är seriens mest överskattade lag, helt klart. Just nu känns det som de hamnar straxt ovanför BP och Trelleborg, tur att bara ett lag ramlar ur. Fattar faktiskt inte att pressen fortfarande skriver om att de har chans till guld???
Citera
2007-07-13, 20:53
Medlem
Har ni redan glömt 2-0 mot Trelleborg? De senaste två förlusterna har ju varit i ett dubbelmöte mot samma lag. Ingen här har sagt att Elfsborg är lätta att slå i år och jag tror AIK kommer plocka trepoängare nu framöver mot HIF, BP och Örebro. Då kommer tabelläget se lite mer tillfredsställande ut.
Citera
2007-07-13, 21:33
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Har ni redan glömt 2-0 mot Trelleborg? De senaste två förlusterna har ju varit i ett dubbelmöte mot samma lag. Ingen här har sagt att Elfsborg är lätta att slå i år och jag tror AIK kommer plocka trepoängare nu framöver mot HIF, BP och Örebro. Då kommer tabelläget se lite mer tillfredsställande ut.
Antar att du skojar eller nått. AIK har vunnit 1 av deras 8 senaste matcher..
Citera
2007-07-13, 21:55
Medlem
lukaszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
Haha, tror du på det själv? VAKNA, "från Firman", tjena. Frontgubbarna från FB var ju på matchen igår och det vore väl jävligt dumt av denna Mats att skriva något sådant här, om han nu tillhör FB, när de andra verkar ha ett fortsatt stort förtroende för Norling.

Och en annan fråga. I DN står det att Nebo blev återigen uppskickad på läktaren, när hände det senast? Inte i måndags, väl? Eller tänker dem på förra årets möte?
Nebo blev uppvisad på Malmö Stadion av samma domare
Citera
2007-07-13, 21:58
Medlem
Mad Fer Its avatar
Jag är mest nyfiken på hur det sett ut på MFF´s träningar sista veckan, alla taggade? Alla firska? (Utom Jari då, eller är det landskamp snart?)

Synd att Matte J är borta, hoppas Dahlberg är tokladdad dock.

Nåja framtiden ser ljus ut, eller hur Gnaget?
Citera
2007-07-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Antar att du skojar eller nått. AIK har vunnit 1 av deras 8 senaste matcher..
Antar att du är ett skämt.

Jag tror truppförändringen i form av nyförvärven Nils-Eric Johansson, Obolo och Valdemarin kommer innebära ett lyft i tabellen men det var för tidigt och räckte inte mot Elfsborg men i de tre närmsta mötena framöver jag nämnde blir det minst 7 poäng så du kan sluta snacka om nedre tabellen.
Citera
2007-07-14, 00:26
Medlem
Whattabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Antar att du är ett skämt.

Jag tror truppförändringen i form av nyförvärven Nils-Eric Johansson, Obolo och Valdemarin kommer innebära ett lyft i tabellen men det var för tidigt och räckte inte mot Elfsborg men i de tre närmsta mötena framöver jag nämnde blir det minst 7 poäng så du kan sluta snacka om nedre tabellen.

Det är bara att sluta drömma. Jag vet inte ens vilka AIK möter men att ni vinner två matcher i rad är helt enkelt för övermäktigt för er.
Citera
2007-07-14, 13:18
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad Fer It
Jag är mest nyfiken på hur det sett ut på MFF´s träningar sista veckan, alla taggade? Alla firska? (Utom Jari då, eller är det landskamp snart?)

Jag såg B-lagsmatchen mellan MFF och KFF i torsdags, Kalmar vann en promenadseger med 3-0. KFF:s eventuellt nye brasse Itacaré satte två baljor.

Nio av spelarna i MFF:s lag hade meriter från A-laget, bl.a. fanns Edward Ofere och Ola Toivonen på topp. Men de räckte inte till; MFF:s B-lag saknar uppenbart spelidé på samma sätt som A-laget. Många bra spelare men inget huvud.
Citera
2007-07-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whattaba
Det är bara att sluta drömma. Jag vet inte ens vilka AIK möter men att ni vinner två matcher i rad är helt enkelt för övermäktigt för er.
Det är förvisso ingen i tråden som har sagt att AIK kommer vinna två matcher på raken, det är bara du som inte kan räkna. Sedan står det bara några inlägg upp att de möter HIF, BP och Örebro.
Citera
2007-07-14, 15:28
Medlem
http://www.uefa.com/competitions/intertotocup/index.html

Bajen ligger tydligen på UEFAs startsida.

Tror bajarna på forumet att det blir vinst i dag då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in