Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
Hur kan man en jubla efter en sådan skitmatch från AIK's sida? :S
Och hur kan man betrakta Obolo som typ "gud" efter att ha gjort ett mål?
Detta är inte första gången som Trelleborg blir berövade på poång pga dessa sämsta j*vla domare vi har i Sverige, hade TFF fått sin straff i första halvlek som de skulle haft så hade AIK ALDRIG vunnit.
Men samtidigt skäms jag som Trelleborgare efter att Allsvenskans GENOM TIDERNAS SÄMSTA MÅLVAKT nu klantat in 6 mål på 3 matcher. DÖ FEGLER!
Först är jag idiot för att jag jublar över en vinst. Sen säger du att ni har skitmålvakt och det är hans fel. Hur fan ska du ha det?
Eftersom du håller på Tjångbollen borde du vara väl bekant med att aldrig vinna skönt.
Det är just sådana här vinster som är bäst. När ni lider och gråter er till sömns. Trelleborg var nog säsongens sämsta lag på Råsunda i år.
Välförtjänta poäng och MESSIAHS OBOLO visar vart skåpet ska stå.