2007-07-03, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Vem har talat om hat?

Du verkar jävligt upprörd över att aik leder i alla fall.
Citera
2007-07-03, 20:42
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordson
Du verkar jävligt upprörd över att aik leder i alla fall.

Det är inte bra för mitt lag och sen gör domaren en katastrofal insats. Jag ser helt enkelt hellre att trelle vinner än att AIK hakar på toppen. Vad är det som är så konstigt?
Citera
2007-07-03, 20:45
Medlem
Citat:
Det är inte bra för mitt lag och sen gör domaren en katastrofal insats. Jag ser helt enkelt hellre att trelle vinner än att AIK hakar på toppen. Vad är det som är så konstigt?

Solna räknas knappast som ett hot.
Citera
2007-07-03, 20:45
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Vad hände?

NEJ slänger sig nere vid kortlinjen (i straffområdet)och TFF:s anfallare Erik Sundin har bara att peta bollen förbi honom och ha fri lejd mot Örlund men NEJ är smart nog och drar med sig bollen med händerna ut till hörtna TFF. Solklar straff vilket tillochmed urgnagarn Antonelius tycket och NEJ själv erkände i pausintervju.
Citera
2007-07-03, 20:50
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Solna räknas knappast som ett hot.

Klart att dom gör. Tre poäng efter Malmö nu och sex efter Elfsborg. Det är inte så mycket och allt kan hända.

Snälla, skriv inte en massa dumma påstående utan grund bara för att sen glida ifrån det hela när du har fel.
Citera
2007-07-03, 20:51
Medlem
Citat:
Klart att dom gör. Tre poäng efter Malmö nu och sex efter Elfsborg. Det är inte så mycket och allt kan hända.

Snälla, skriv inte en massa dumma påstående utan grund bara för att sen glida ifrån det hela när du har fel.

Kollar tidigare i tråden och då skriver du inte grejer när de andra lagen leder. Jävla mongo.
Citera
2007-07-03, 20:56
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Kollar tidigare i tråden och då skriver du inte grejer när de andra lagen leder. Jävla mongo.

Jag kollade på matchen för att se hur de nya argentinarna spelade. Återigen, vad är det som är så konstigt?

Jag kan väl skriva att jag är glad över att Halmstad vann över Elfsborg också? :S Bara för det hatar jag inte Elfsborg, men det är bra för mitt lag.

Koolt med tuffa invektiv. Jeah!

EDIT: Ojsan, menade att jag är glad över att Halmstad leder över Ellos.
Citera
2007-07-03, 21:09
Medlem
Nina Hartleys avatar
Haha. Är lillebrossan snott Jordson log-in ikväll eller vad är hans problem. Inse att folk blir glada när AIK förlorar, lika glada som vi blir när Djurgårn, Kalmar eller något annat tråklag förlorar.
Citera
2007-07-03, 21:12
Medlem
Nina Hartleys avatar
Tragisk att Halmstad spelar som Barcelona i jämförelse med nuvarande Malmö FF.
Citera
2007-07-03, 21:13
Medlem
Whattabas avatar
Oj, det var länge sedan man såg ett lag bli så förfördelat av domaren som AIK blev idag. Snudd på skandal att man inte blåser för straffen och inte låter trellerna förvalta friläget istället för att blåsa frispark. Sedan har vi situationer där de blåstes offside när de hade friläget och så vidare.
Citera
2007-07-03, 21:19
Medlem
Afonsos avatar
Kalmars Fabio blev tydligen skogstokig över förra matchens petning. Så nu sitter han och surar på ett plan till Brasilien.... Hej då, Kalmar
Citera
2007-07-03, 22:01
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Hahaha. Det krävs inte mycket för att hybrisen ska vakna till liv i Solna.

Man vågar inte ens tänka tanken på hur mycket skriverier det kommer bli om nu argentinarna, mot förmodan, skulle göra succé.

Fy fan vilken härlig dag. Ivan är Gud. Vem sa nåt om videovärvningar?

Och 3-0 mellan Hbk och Ellos...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in