2007-06-22, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
2 eller 3 av dom 7 gånger så har Halmstad vunnit väl?

Japp det stämmer och Öster har också 2, sen är det varsin för Norrköping, ÖIS och IFE.
Citera
2007-06-22, 01:28
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Japp det stämmer och Öster har också 2, sen är det varsin för Norrköping, ÖIS och IFE.
Öster har väl fyra allsvenska titlar?
Citera
2007-06-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Öster har väl fyra allsvenska titlar?

Inte sedan 1980.
Citera
2007-06-22, 17:15
Medlem
karlsbergs avatar
När ska N-E Johansson debutera för gnaget?

Djurgården har värvat ännu en mittfältare, Aki Riihilahti från Kaiserslautern enligt viss media. Känns som M. Jonsson kommer vara skadad ett längre tag (även om Jonsson kan ses som anfallare). Nu när Concha (Allsvenskans bästa ytterback) ska vandra vidare skulle man kunna förväntat sig mer defensiva spelare, men det kanske kommer.
Citera
2007-06-22, 18:10
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du kan verkligen inte ha sett matchen~
Jag tror det var er nr. 8

klippte bort majoriteten av din skittext, nej jag kan inte sett matchen, hade ju redan innan dig konstaterat att du troligtvis menade bl.a. Eguren, jag nämnde också varför han låg ner i slutet, att sedan sanningen inte passar dig är knappast spelarnas fel. Antar att du var för upptagen med att runka till det faktum att du såg Tony från din plats att du missa vad som hände på planen.

Jag förstår att du är frusterad över hur usla djurgården var, hur dålig inställningen var....det är förståligt att du vill skylla på annat. Vi låter det vara så
Citera
2007-06-22, 20:09
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bira_AIK, Gnagarforum
Okej jag avslöjar.. Två anfallare från argentinas lag arsenal är i princip klara för AIK..
Dom två anfallarna, e på en helt annan klass en andra allsvenska spelare, och tyckte man boateng var en stor värning är detta mycket större..
Sedan är ännu en till mitt back varifrån vet jag inte på ingång till AIK..

Jag har ingen position inom AIK nej!

glad midsommar..

Man vet aldrig. Det snackas ju en hel del..
Citera
2007-06-22, 20:31
Medlem
karlsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
klippte bort majoriteten av din skittext, nej jag kan inte sett matchen, hade ju redan innan dig konstaterat att du troligtvis menade bl.a. Eguren, jag nämnde också varför han låg ner i slutet, att sedan sanningen inte passar dig är knappast spelarnas fel. Antar att du var för upptagen med att runka till det faktum att du såg Tony från din plats att du missa vad som hände på planen.

Jag förstår att du är frusterad över hur usla djurgården var, hur dålig inställningen var....det är förståligt att du vill skylla på annat. Vi låter det vara så

MEN VARFÖR SKRIVER DU OM SAKER DU INTE SETT?!!!!!!!!!

I denna match va det mest bajare som låg ner och hade ett kroppsspråk som kan liknas vid en ordentlig kroppsskada. Vem som än filmar, DIF-spelare som bajare, så är det riktigt dåligt. Man mår illa av att bevittna det. Det ser för övrigt ut alltid på samma sätt: rullla två varv, dra upp ena knäet mot magen och ta ett tvåhandsgrepp över benskyddet.
Citera
2007-06-22, 22:44
Medlem
gorgons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Djurgården har värvat ännu en mittfältare, Aki Riihilahti från Kaiserslautern enligt viss media. Känns som M. Jonsson kommer vara skadad ett längre tag (även om Jonsson kan ses som anfallare).
Han är säkerligen Johan Arnengs ersättare, som tyvärr har fortsatt (även inledningen på denna säsong) att rada upp miserabla matcher likt föregående år. Sedan har det figurerat vissa rykten om en eventuell flytt i media mot danmark, men hur mycket sanning, nja ta det med en nypa salt! Kan bli ett väldigt intressant och slagkraftigt mittfält med Enrico- Komac- Aki- Lance, hoppas nu bara att affären verkligen går i lås!
Citera
2007-06-23, 04:42
Medlem
Tebos avatar
Citat:

I denna match va det mest bajare som låg ner och hade ett kroppsspråk som kan liknas vid en ordentlig kroppsskada. Vem som än filmar, DIF-spelare som bajare, så är det riktigt dåligt. Man mår illa av att bevittna det. Det ser för övrigt ut alltid på samma sätt: rullla två varv, dra upp ena knäet mot magen och ta ett tvåhandsgrepp över benskyddet.
Du ska vara glad att ni inte fick en eller två utvisningar i slutet av matchen. Eguren blev stämplad på foten och fick inte ens frispark, tio sekunder senare Arneng kommer och kapar en spelare bakifrån åter igen låter Fröjdfeldt spelet gå, och några minuter senare gör Davids en kapning bakifrån i frustration över att ha tappat bollen. Förvisso ett gult kort i den situationen men det kunde lika gärna varit rött.
Citera
2007-06-23, 10:13
Moderator
easy_dans avatar
Citat:

Bara för att man ligger ner och har ont innebär det nödvändigtvis inte att man fejkar skada, men jagförstår att du som gårdare har svårt och förstå det.

Visst det varsäkert bajare som förstärkte o låg kvar, men faktum kvarstår att får man en kapning bakifrån utan boll brukar man få ontm byts man sedan ut så kanske man inte fejkar

Läs mitt första inlägg, har redan förklarat att 1. Pauhlino "fejka" skada o byttes ut, 2. Sulan "fejka" kramp o flyttades upp i anfallet för att linka där istället för i backlinjen.....
Citera
2007-06-23, 12:34
Bannlyst
Citat:
När ska N-E Johansson debutera för gnaget?

I och med att han och övriga nyförvärv (Christoffer Andersson i Helsingborg exempelvis) under sommaren är speklara först från 1 juli, kommer Nisse att debutera hemma mot Trelleborg 3 juli för MÄKTIGA AIK.
Citera
2007-06-23, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
Man vet aldrig. Det snackas ju en hel del..

Går värvningarna av argentinarna igenom säger jag bara: Ni ska äkta er för MÄKTIGA AIK!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in