2007-05-14, 21:08
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Alltid härligt att se aik drabbas. Blir en tung säsong för Solna Allmänna i år!

10.000 på läktaren och 0-1 mot GAS

Blir en tung säsong för härliga dijf i år!
Citera
2007-05-14, 21:10
Medlem
Vagabondens avatar
Liksom alla vill se en kommentar från Klevis vid AIK-förlust så väntar jag på DIF's dito, Khanweilers, förklaring till hur man förlorar mot GAIS på hemmaplan.
Citera
2007-05-14, 21:16
Medlem
Fula Gubbens avatar
I väntan på det så kan jag hälsa SNOPP och SLIDA från Fula Gubbens penthousevåning. Så jävla dåligt, man skäms

2007 blir visst ännu en förlorad säsong. Satans gay-spel.

- F.G
Citera
2007-05-14, 21:26
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Satan vad fint med tre poäng (eller tre ponng som Siggi sa innan match)! Rättvist... tja. Nä? So what. Alla gårdare som var på stadion kommer väl skriva att DIF blev bortdömda. Jag hade kunnat leva med en straff till DIF, men inte för situationen med Komac, där gjorde Dime en skitbra räddning. Däremot brottade Östberg ner Koivasto (tror jag det var) på DIFs första hörna. Men men... vi ber inte om ursäkt för poängen!

I GAIS var Ekong fenomenal i det defensiva arbetet. Hedinson visar kvalitet och kommer bara bli bättre och bättre. Östberg-Tobiasson var ett fenomenalt mittlås och Dörr-mats fortsätter spela moget och vårdat. Kantspelet håller däremot inte riktigt. Gudmundsson kommer i bra lägen bitvis men Dohlsten känns inte alls som en högerbreddare. Må Bobbie FJdlC snart vara tillbaka till fjolårsformen!
Citera
2007-05-14, 21:28
Medlem
Ont att möta Djurgårn? Eller.. njet, tror inte det.

Heja Lance!
Citera
2007-05-14, 21:35
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Satan vad fint med tre poäng
Ja jävlar vad skönt att lämna det värsta bottenträsket åtminstone för ett tag. Jag skiter i om det var rättvist eller enda skottet på mål. De 3 pinnarna behövdes sannerligen.
Citera
2007-05-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Liksom alla vill se en kommentar från Klevis vid AIK-förlust så väntar jag på DIF's dito, Khanweilers, förklaring till hur man förlorar mot GAIS på hemmaplan.

Kör till med en Klevis och säger att vi faktiskt borde haft minst en straff, och det är dagens sanning. Lance blev dessutom trampad i ansiktet och domaren brydde sig inte.
Känns tryggt att vi har så bra domare.
Grattis gais, även om det enligt mig inte var rättvist.
Citera
2007-05-14, 21:44
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
Ont att möta Djurgårn? Eller.. njet, tror inte det.

Heja Lance!

Nä, "stå upp... som en gaisare" osv osv. GAIS spelade fysiskt, Djurgården lade sig ner titt som tätt. Lance Davis skada var ren oflax helt enkelt. Han hade försökt sig på en "konstspark" och landade knepigt och fick Holmbergs häl i nian.
Citera
2007-05-14, 21:55
Medlem
cecels avatar
GAIS är rätt bra i år..eller?
Citera
2007-05-14, 22:02
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Heh. Svar hitils; nej.
Men vi är defenitivt bättre än somliga tippat oss.
Kahnens tårar kommer att vara som mana från himlen för mig. MANA!
Citera
2007-05-14, 22:03
Medlem
feldgraus avatar
Fy fan vad gött. IFK gör återigen en kanonmatch och är närmre både 3-0 och 4-0 än vad Gefle är nära 2-1. Stackars Hjalle då som har en boll i nät på frisparken men då har domaren inte blåst igång tydligen. Jaja, Berg nickade ju in bollen när frisparken slås om så... Och ett hattrick var fan inte långt borta. Det måste ha varit på fitthåret att Berg var offside där om det ens var offside. Motståndarmålvakten får återigen pris som lagets bästa spelare. Säger en hel del om vilka som dominerade...

/feldgrau
Citera
2007-05-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
Nja. Att slå DIF bevisar än så länge ingenting då även de sämsta kan slå detta lag i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in