2007-04-30, 21:02
Medlem
Ännu en gång så har de blåvita gjort mig till en lyckligare och mer harmonisk människa.

Man tackar och bockar så ödmjukt man kan
Citera
2007-04-30, 21:25
Bannlyst
Vad säger göteborgarna? Är IFK fågel, fisk eller mittemellan? Tänkbar slutplacering? Kommer man använda sig att riskkapitalet i sommar? Håller spelidén? Funkar spelet utan Alexandersson? Borde Bengt ha tagit Emras hörna?

Ja, många frågor.
Citera
2007-04-30, 21:36
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Vad säger göteborgarna? Är IFK fågel, fisk eller mittemellan? Tänkbar slutplacering? Kommer man använda sig att riskkapitalet i sommar? Håller spelidén? Funkar spelet utan Alexandersson? Borde Bengt ha tagit Emras hörna?

Ja, många frågor.

Spelar liksom ingen roll hur säsongerna innan sett ut. Blåvitt är 'alltid' favorittippat och har höga krav oavsett. På gott och ont.

Mittimellan
6:a
nån måste nog köpas..
nej
nej
ja
Citera
2007-04-30, 21:38
Medlem
Treehorns avatar
"Vi hade 17-3 i avslut" - Roland Nilsson efter 1-0 förlusten mot Gefle. Någon som sett dessa så kallade avsluten?
Citera
2007-04-30, 21:40
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Spelar liksom ingen roll hur säsongerna innan sett ut. Blåvitt är 'alltid' favorittippat och har höga krav oavsett. På gott och ont.

Mittimellan
nån måste nog köpas..
nej
nej
ja

Det är väl ingen som tippar dom som topplag iår?
Citera
2007-04-30, 21:43
Medlem
ElBorbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
"Vi hade 17-3 i avslut" - Roland Nilsson efter 1-0 förlusten mot Gefle. Någon som sett dessa så kallade avsluten?

Håller med dig,

Det måste vara så att de sparkade bollen i planens riktning och från eget mål mot det andra målet.

Var och såg matchen och det var snorkallt idag så wiskeyn på tåget hem var dagens behållning.
Citera
2007-04-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso

Mittimellan
nån måste nog köpas..
nej
nej
ja

Det är nog första och sista gången jag får skriva det här, men jag skriver under på allt detta
Citera
2007-04-30, 21:57
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Det är väl ingen som tippar dom som topplag iår?

Nej, och det var lite det jag menade. Men det är en toppklubb i mångas medvetande. Och inte minst fansen har höga krav. Historian väger rätt tungt.
Citera
2007-05-01, 00:04
Moderator
vfs avatar
Citat:

Ja, många frågor.

Blåvitt är 4-6 i bästa fall.

Värva? knappast.

Alex är extremt värdefull, vilket alla såg idag.

Ja!!!!!
Citera
2007-05-01, 00:12
Medlem
Citat:

Ja, många frågor.

Jag såg matchen idag. Enligt min bedömning blir IFK ett mittenlag i år. Alex är viktig som sagt. Hade gärna sett ytterligare en bra offensiv mittfältare i laget.
Citera
2007-05-01, 03:15
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:

Näe... men 9-1 på mål var det i GAIS favör enligt PPV... Skit samma. Jag är nöjd med allt utom en sistaplats...
Citera
2007-05-01, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggi
Visst spelade Kalmar bra men de behövde hjälp av domarna.
16-2 i skott och 9-1 i avslut på mål för Kalmar. DIF kommer förlora returen på hemmaplan också så det är ju inte mycket att diskutera kring.

Förlorar man mot Brommapojkarna i premiären har man redan gjort sitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in