Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Det var ju du som skippade en Bajenmatch i Göteborg förra året. Snacka om IT-supporter. Tror inte någon av de högklassiga Änglarna här tar åt sig av denna grässtinkande hets...

Hets och hets, jag pratar sanningar Stämmer bra det att jag inte gick på en match förra året för att jag hade oluskänslor och onda aningar.
Jag har aldrig utmålat mig som någon hardcoresupporter utan jag blir väl mest glad eller arg några minuter efter match beroende på hur det går.
På tisdag skall jag inte heller gå då vi skall ha en trevlig middag här hemma med några vänner och det går väl lika bra att kolla på text-tv hur det går. Jag unnar hellre min sambo som inte har haft det så roligt alla dagar efter vi fick våran dotter för 6 månader sedan en trevlig kväll än att jag skall sitta på ett kallt Ullevi och beskåda en 0-0 match.
Jag har slappnat av ganska rejält senaste åren och låter inte fotbollen styra mitt liv. Enda gångerna jag går igång rejält är när Sverige spelar. Jag är i första hand svensk, sedan Liverpoolsupporter följt av Leksandssupporter och i sista hand bajare.
Nej, i sista hand är jag retsticka.