2007-04-08, 20:23
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Norra är inte slutsåld det finns biljetter för den som vill köpa årskort, det gäller alla läktare som har årskortsförsäljning.
.

Går varken via ticnet, aik-shopen eller derby-butiken... det är väl utsålt om något.
Citera
2007-04-08, 20:25
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Bra, då är vi överens då.
Jag är ju boende i Göteborg och möter den där överlägsna attityden lite då och då. Det är nog främst därifrån som jag har fått mina äckelkänslor för blåvita fans.
Ta inte åt dig om du inte har någon anledning.

Det var ju du som skippade en Bajenmatch i Göteborg förra året. Snacka om IT-supporter. Tror inte någon av de högklassiga Änglarna här tar åt sig av denna grässtinkande hets...
Citera
2007-04-08, 20:27
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Okunskap kring vad?? Är du dum på riktigt!!
Jag svarar ett inlägg från en gårdare!!!

Du svara på mitt inlägg din dumma jävel.

Rocky

Även om vi inte tror på guld så måste ju målsättningen vara guld annars kan vi ju lägga ner.
Citera
2007-04-08, 20:38
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Du svara på mitt inlägg din dumma jävel.

Rocky

Även om vi inte tror på guld så måste ju målsättningen vara guld annars kan vi ju lägga ner.

Följ tråden och läs mina inlägg i denna fråga så kanske det klarnar för dig!!
Citera
2007-04-08, 20:44
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Det var ju du som skippade en Bajenmatch i Göteborg förra året. Snacka om IT-supporter. Tror inte någon av de högklassiga Änglarna här tar åt sig av denna grässtinkande hets...

Hets och hets, jag pratar sanningar Stämmer bra det att jag inte gick på en match förra året för att jag hade oluskänslor och onda aningar.
Jag har aldrig utmålat mig som någon hardcoresupporter utan jag blir väl mest glad eller arg några minuter efter match beroende på hur det går.
På tisdag skall jag inte heller gå då vi skall ha en trevlig middag här hemma med några vänner och det går väl lika bra att kolla på text-tv hur det går. Jag unnar hellre min sambo som inte har haft det så roligt alla dagar efter vi fick våran dotter för 6 månader sedan en trevlig kväll än att jag skall sitta på ett kallt Ullevi och beskåda en 0-0 match.
Jag har slappnat av ganska rejält senaste åren och låter inte fotbollen styra mitt liv. Enda gångerna jag går igång rejält är när Sverige spelar. Jag är i första hand svensk, sedan Liverpoolsupporter följt av Leksandssupporter och i sista hand bajare.
Nej, i sista hand är jag retsticka.
Citera
2007-04-08, 20:49
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Följ tråden och läs mina inlägg i denna fråga så kanske det klarnar för dig!!

Nej tack, jag läser bara sånt som har lite substans
Citera
2007-04-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardir
Går varken via ticnet, aik-shopen eller derby-butiken... det är väl utsålt om något.

Ok för det brukar alltid vara så att de håller på platser som de vill sälja som årskort som de säljer först på matchdagen. Är du säker på att det inte är så i år också?
Citera
2007-04-08, 21:26
Medlem
Citat:
Hets och hets, jag pratar sanningar Stämmer bra det att jag inte gick på en match förra året för att jag hade oluskänslor och onda aningar.
Jag har aldrig utmålat mig som någon hardcoresupporter utan jag blir väl mest glad eller arg några minuter efter match beroende på hur det går.
På tisdag skall jag inte heller gå då vi skall ha en trevlig middag här hemma med några vänner och det går väl lika bra att kolla på text-tv hur det går. Jag unnar hellre min sambo som inte har haft det så roligt alla dagar efter vi fick våran dotter för 6 månader sedan en trevlig kväll än att jag skall sitta på ett kallt Ullevi och beskåda en 0-0 match.
Jag har slappnat av ganska rejält senaste åren och låter inte fotbollen styra mitt liv. Enda gångerna jag går igång rejält är när Sverige spelar. Jag är i första hand svensk, sedan Liverpoolsupporter följt av Leksandssupporter och i sista hand bajare.

Och härmed förklarar du dig som icke-Bajare och bör således inte gorma ut din kärlek till Hammarby överallt här¨på flashback. Jag är själv Pappa och sambo och hade absolut inga problem att ta mig till Söderstadion från E-tuna eller Västerås varenda hemmamatch förra säsongen även en del bortamatcher. Älskar du Bajen så står på ullevis läktare och ge fan i att använda barn som en ursäkt jävla popcornsupporter. Håll dig till vinprövningar och AFA demonstrationer istället för att leva någon vidrig form av arbetarromantik med en klubb och dess supporters du inte har pejl på för fem öre.

Jag skrev till dig tidigare att Livorno söker vänsteranhängare, gärna stenkastare så skriv ett CV och hoppas att dom antar dig..
Citera
2007-04-08, 21:34
Medlem
sparkfots avatar
Citat:
Jag är i första hand svensk, sedan Liverpoolsupporter följt av Leksandssupporter och i sista hand bajare.

Nej du är inte bajare.
Herregud alltså.
Citera
2007-04-08, 21:49
Medlem
Nisse76s avatar
Man kan väl ha favoritlag även om man inte är en hundra procent hängiven supporter?

Jag går nästan aldrig på fotboll, men har ändå lag jag håller på, både i Sverige och utländska ligor.
Citera
2007-04-08, 21:58
Medlem
Made of stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse76
Man kan väl ha favoritlag även om man inte är en hundra procent hängiven supporter?

Jag går nästan aldrig på fotboll, men har ändå lag jag håller på, både i Sverige och utländska ligor.

Det är klart att man kan hålla på lag i utlandet. Men AIK får min 100 procentiga kärlek. Detta fick mig att tänka på en snubbe som jag kände för x antal år sedan. Han höll på AIK och ett finskt lag, och han sa att om Gnaget skulle möta det finska laget så skulle han hålla på det finska laget
Citera
2007-04-08, 22:16
Medlem
CS-bögens avatar
Jag har faktiskt svårt att se hur man kan gilla ett lag lite halvhjärtat, antingen är man bajare, eller så är man inte.
Simple as that.

Själv ger jag all min kärlek till Elfsborg och har inte några lag i utländska ligor som jag låtsas heja på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in