Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Om du anser att detta inlägg gjort utav dig(före mitt)är tomt på invektiv och påhopp så är nog den här diskussionen dödfödd skulle jag tro.
När har jag kommit med några påhopp på dig förresten?
Annars så hoppas jag att du känner dig manad att bemöta mina argument som jag listade i det tidigare inlägget som du så smidigt har försökt att undvika att behöva bemöta hittils genom att spela stött.
Du har inte bemött ett enda av de fakta jag listade utan du sveper undan det likt även detta inlägg.
"Vart kommer eran nyvunna hybris och omisskänliga spydighet ifrån förresten?" Känns utsagan igen? Jag listar fakta (är det hybris) och du fortsätter utan några som helst (mot-)argument mot de fakta jag talar om respektive besvarar inga av de frågor jag ställt (är det spydigt att ställa frågor? Ja jösses ...).
Jag spelar inte stött, är bara trött på att du undviker att argumentera kring de fakta som jag ställer upp. Du talar om storlag som "känsla" - det är inte fel. Problemet är att man kan inte argumentera mot en känsla. Det jag gör är att visa på ett antal fakta om vad DIF faktiskt har preseterat genom åren. Det bemöter du med tystnad alternativt raljanta uttalanden.
Men visst, håll du fast vid din känsla - den har du definitivt rätt till, så fortsätter jag att tala om vad vi faktiskt presterat.