2007-04-14, 18:55
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1045678,00.html

Lite udda måste jag säga..

Var det hans tjej? Såg bara nån kepsbeprydd turk.
Citera
2007-04-14, 19:04
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Ååh Hammarby, fy fan. Laget var helt grymt, backlinjen det stabilaste på länge och Kingson i mål får till o med minnet av Ronny att blekna weeehoooo.

Nej men, okej då. Trelleborg var inte bra, matchen var ingen höjdare och backlinjen är fortfarande något skakis. José har lite att lära men idag spelade han iaf ganska säkert o enkelt, prisa herren. Kingson var inte heller ut och fladdrade heller hurra, men jag är fan riktigt orolig på hörnorna.

Och vad var det för casuals som hetsade i trelleborgsklacken eller vad man ska kalla den glesa församling nordtyskar som fick se sitt lag förnedras på SöS haha. Starkt jobbat pågar
Citera
2007-04-14, 20:11
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Shamrock
Och vad var det för casuals som hetsade i trelleborgsklacken eller vad man ska kalla den glesa församling nordtyskar som fick se sitt lag förnedras på SöS haha. Starkt jobbat pågar
Ett barbröstat fetto med TFF-halsduk runt halsen; smårolig att iakta.

Det börjar kännas lite bättre men försvaret gör fortfarande en massa onödiga misstag både defensivt och offensivt vilket skapar onödiga paniksituationer. Det tråkiga är att spelarna kan bättre. Under kortare perioder spelar man bra, men sedan faller man tillbaka till tjongandet och missade femmeters passningar. Men men, 4 poäng på två matcher är helt ok.
Citera
2007-04-14, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Var det hans tjej? Såg bara nån kepsbeprydd turk.

Hans pojkvän alltså...
Citera
2007-04-14, 20:47
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
Hans pojkvän alltså...
Usch då.
Citera
2007-04-14, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Usch då.

http://www.stockholmpride.org/nyheter/186

Citat:
Under söndagens årsmöte för föreningen Stockholm Pride valdes 28-åriga Sofia Sjöö till ny ordförande. I år går festivalen under temat sport.
- Det känns jätteroligt att väljas till ordförande just det här året eftersom jag idrottade mig igenom tonåren, slutade och kom ut som homosexuell, säger Sofia Sjöö, ny ordförande för Stockholm Pride. Det vi frågar oss i år är om man måste sluta med idrott för att kunna komma ut.

Har nog ett samband med det här...
Citera
2007-04-14, 20:52
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
http://www.stockholmpride.org/nyheter/186

Har nog ett samband med det här...

OT; av samarbetspartnerna; kan man gissa att bögar sover på Rica Hotel och flyger med KLM?

Citera
2007-04-14, 21:00
Medlem
Cruachans avatar
Edit: Trams
Citera
2007-04-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Såg vi verkligen samma match? Hammarby imponerade icke! Kingson påminde om en Johnny Fibbel i sina värsta stunder.

Det är alltid bra att läsa ett helt inlägg innan man kommenterar det
Citera
2007-04-14, 21:02
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Det är alltid bra att läsa ett helt inlägg innan man kommenterar det

Tusan!!
Citera
2007-04-14, 22:14
Bannlyst
Jobbade på Söderstadion idag. Det var ovanligt lugnt för en första hemma match. Nästan alltid lika trevligt med Bajenfansen. 1 bengal och en rökbomb var det enda dåliga. Sen så hörde jag rykten från en kollega att en Publikvärd blivit misshandlad.
Citera
2007-04-14, 22:16
Bannlyst
Fick kalla på sjukvårdare då en hammarby snubbe ramalt o fått värsta bulan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här