2007-01-02, 21:18
Bannlyst
Själv är jag rädd för höga höjder. Så var jag inte förut när jag var yngre, har till och med hoppat bungjump från 80 meters höjd. Men de sista åren har jag känt att ju äldre jag blir så blir jag mer och mer höjd rädd, jag kan knappt titta ner från min balkong längre (bor på andra våningen).
Citera
2007-01-02, 21:25
Medlem
Browniees avatar
jag är livrädd för fjärilar och symmetriska symboler i naturen.
Citera
2007-01-02, 21:26
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Öppet hav och sprutor.
Citera
2007-01-02, 21:27
Medlem
http://www.flashback.org/showthread.php?t=353829
Citera
2007-01-02, 21:28
Medlem
joranimuss avatar
psykologi?
Topic: är rädd för spindlar som fan... Satt en imba-4 cm:are på min vägg innan idag som jag förgäves försökte skrämma iväg med tomtebloss
Citera
2007-01-02, 21:30
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Jag har fobi för: Spindlar, att spy, nålar, och möglig mat, räcker med att det är datumet på "bäst före dagen" för att jag ska slänga det. (Ibland t o m dagen/dagarna innan)
Citera
2007-01-02, 21:43
Medlem
cerns avatar
hår i maten
Citera
2007-01-02, 21:55
Medlem
miness avatar
mörkt, djupt vatten. får riktiga panikryck ibland fast har kommit över det ganska bra senaste åren.

är ganska rädd för höjder också, fast det är nog mest en sund respekt för höjderna som jag för det mest skiter i bara för dem enorma kickarna jag får av det =)
Citera
2007-01-02, 22:10
Medlem
Trollishs avatar
Hav sjöar. ja allt vatten som inte är i en pool elr badkar helt enkelt.

Gillar verkligen inte att bada.
Citera
2007-01-02, 22:10
Medlem
underrs avatar
Hmm har många men dom värsta är vell:

x Ormar: kan inte ens kolla på dom i tv eller på bilder utan att jag ryser o mår illa

x Mörkt Vatten ^^: kan itne bada i mörkt vatten. lite pinsamt när man drar ner till sjön med kompisar :P kommer ihåg i 9an som avslutning skulle vi paddla kanot och jag försökte skolka men lyckades inte :/ så väll ute i sjön så håller mina 2kompisar på o skaka på kanoten så det ska vältas.. det var darför jag försökte skolka för jag förstod att dom skulle göra det.. men efter ett tag så vällts den :/ har aldrig fått sån panik som jag fick då. som tur så sa inte mina kompisar till någon

Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
Öppet hav och sprutor.

Finns det stängda hav ? ;P

Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Hav sjöar. ja allt vatten som inte är i en pool elr badkar helt enkelt.

Gillar verkligen inte att bada.

bra att jag itne är ensam om det eller fall
Citera
2007-01-02, 22:26
Medlem
KSEs avatar
Min största fobi är grodor !
Riktigt vidriga enligt mig, känner mig helt slemmig & benen blir till spaghetti när jag stöter ihop med en sån här best..
Citera
2007-01-02, 22:30
Medlem
gudagåvans avatar
lite fobi mot märkligt klädda danskar med gula ampuller i munnen läskiga typer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in